Kamil Ryłek

Opiekun Klienta Biznesowego, Orange Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Accounting Management B2B CRM SPIN Selling Komunikacja korporacyjna Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne Doświadczenie w pracy z klientem Język angielski na poziomie komunikatywnym znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży leadership skills dokładność w wykonywaniu zadań Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Wysoka odporność na stres pogodne usposobienie Zarządzanie Portfelem Klientów kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność Silna orientacja na wynik Public Relations Skills B2B Sales Comunication skills umiejętność słuchania i kreowania potrzeb klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Opiekun Sprzedaży Zdalnej
Zmiana stanowiska ze względu na zmianę polityki firmy.
Opieka klientów biznesowych z segmentu SOHO i KORPO w zakresie sprzedaży z wykorzystaniem najnowszych technologii tj.: wideokonferencje, telekonferencje, itp.
Krzysztof S.
Krzysztof S. · współpracownik
wystawiono
Osoba profesjonalna w tym co robi. Doskonały kontakt z klientami i współpracownikami. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Mimo pracy w korporacji podejmuje konstruktywną współpracę bez udziału w wyścigu szczurów - chyba, że jest coś o czym nie wiem ;)
Orange Polska S.A.
Opiekun Klienta Biznesowego
Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa po-sprzedażowa klientów biznesowych z segmentu SOHO i KORPO.
FHU Telkom-System Sp. J.
Specjalista ds. sprzedaży
Konsultant w Salonie Sprzedaży Partnera Orange.
Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i obsługa posprzedażowa klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych z segmentu SME.
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna opieka i obsługa po-sprzedażowa klientów biznesowych.
RWE Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych.
PK Inwestor
Doradca Finansowy
Sprzedaż produktów finansowych i obsługa po-sprzedażowa.
Efect Doradztwo Finansowe S.A. (obecnie Phinance S.A.)
Doradca Finansowy
Sprzedaż produktów finansowych i obsługa po-sprzedażowa.

Szkolenia i kursy

1. SPIN-Technika Efektywnej Sprzedaży - org. przez Huthwaite International - 27 kwietnia 2017r. zakończone zdobyciem Certyfikatu.
2. Refresher SPIN szkolenie stacjonarne
3. Jak prowadzić rozmowę handlową
4. Zaawansowane Techniki Sprzedaży
5. Techniki sprzedażowe – telesprzedaż
6. Wiązanie produktów i edukacja Klienta
7. Wsparcie Informatyczne Przedsiębiorstw
8. Oferta bankowa - ryzyko kredytowe i operacyjne
9. Szkolenie z rozwiązań ICT
10. Serwery treści
11. Office 365
12. UcaaS
13. BaaS
14. Malwere Protection
15. Zarządzanie siecią LAN
16. IT dla Firm
17. Usługi multimedialne

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

- Sport wymagający rywalizacji , w szczególności Piłka Nożna,
- Nowinki technologiczne
- Ciekawostki astronomiczne

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.