Kamil Ostrowski

X
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Axapta SAP SAS Base SAS E-Miner SAS Enterprise Guide RStudio Qlickview SAS Visual Analytics Oprogramowanie Cognos - MS Office (Excel, Access, Power Point, Word)

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKN ORLEN S.A.
Analityk Danych
- przeprowadzanie wielowymiarowych analiz i kontrola wyników obszaru sprzedaży detalicznej,
- identyfikacja kluczowych obszarów rozwoju przy wykorzystaniu zaawansowanej analityki danych,
- opracowywanie modeli statystycznych i ekonometrycznych oraz machine learningowych,
- data mining - m.in. segmentacje, analiza koszykowa, ocena efektywności promocji sprzedażowych,
- projektowanie i rozwój narzędzi (dashboard'ów) służących poprawie efektywności w obszarze detalu,
- automatyzacja procesów przetwarzania danych i raportowania,
- zarządzanie bazami danych dotyczącymi efektywności obszaru sprzedaży detalicznej.
PKN ORLEN S.A.
Specjalista ds. zarządzania procesami sieci detalicznej
- analizy sprzedaży sieci stacji paliw,
- analizy efektywności działania sieci stacji paliw,
- sporządzanie raportów, rekomendacji i prezentacji,
- prowadzenie projektów oraz uczestniczenie w zespołach projektowych,
- obserwacja rynku sprzedaży detalicznej, przedstawianie wniosków i rekomendacji,
- opracowywanie propozycji optymalizacji i modyfikacji procesów operacyjnych,
- współpraca z regionalnymi komórkami organizacyjnymi PKN ORLEN S.A. w zakresie wsparcia analityczno-informacyjnego oraz innymi komórkami organizacyjnymi PKN ORLEN S.A. (m.in. obszarem kontrolingu, marketingu, prawnym).
Logo
Specjalista ds. zarządzania nadwyżkami magazynowymi EMEA
Oriflame Sp. z.o.o.
- przygotowywanie ofert i budżetu wyprzedaży nadwyżek wagazynowych dla rynków EMEA,
- analiza realizacji wykonania budżetu,
- bieżące analizy sprzedażowe,
- współpraca z rynkami zagranicznymi w zakresie realizacji celów sprzedażowych,
- współpraca z działem forecastingu w zakresie prognozowania spzedaży i zarządzania poziomem
marży towarów excessowych,
- współpraca z działem layoutów w ramach przygotowania materiałów marketingowych na rynki
zagraniczne,
- udział w projektach optymalizujących systemy do raportowania sprzedaży.
Avon Cosmetics Polska
Młodszy analityk marketingowy i specjalista ds. kontroli produktu
- przygotowywanie raportów sprzedażowych,
- analiza marketingowa grup odbiorców i grup produktów,
- udział w planowaniu ofert i kampanii marketingowych
- kontrola cyklu życia produktów

Szkolenia i kursy

- 02.2018 - "Zaawansowana statystyka matematyczna w R", Wydział Nauk Ekonomicznych UW,
- 09.2017 - Warsztaty z zaawansowanej analityki, PwC
- 09.2017 - "Analiza i wizualizacja danych w R", Wydział Nauk Ekonomicznych UW,
- 09.2017 - "Podstawy statystyki matematycznej w R", Wydział Nauk Ekonomicznych UW,
- 06.2015 - Kurs języka angielskiego- poziom zaawansowany, Bournemouth (UK),
- 04.2014 - "MS Access dla zaawansowanych", Comarch S.A.,
- 05.2012. - "MS Excel dla zaawansowanych", Imperium Szkoleniowe,

Edukacja

Logo
Metody statystyczne w biznesie. Warsztaty z oprogramowaniem SAS, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Analizy statystyczne i data mining w biznesie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Inne

Zainteresowania

- gra na gitarze, sport, fotografia, kino, teatr, muzyka, literatura

Inne

- Prawo jazdy
- certyfikat językowy TOEIC "Listening and Reading" (935 punktów)

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czechy
Czechy
Kde domov můj?
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie