Kamil Krzysztof Łapiński

Instruktor Kawiarenki Internetowej
Gołdap, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Instruktor Kawiarenki Internetowej
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Gołdapi
1. Odpowiada za całość funkcjonowania kawiarenki internetowej, osób z niej korzystających oraz za urządzenia w niej zamontowane.
2. Odpowiada za obieg dokumentacji i sposób rozliczenia finansowego zgodnie z przepisami finansowo-księgowymi,
3. odpowiada za przestrzeganie obowiązującego regulaminu w kafejce internetowej, przepisów porządkowych, bhp i p.poż,
4. utrzymanie porządku i czystości w kawiarence internetowej
5. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla różnych grup wiekowych w zakresie obsługi komputera i Internetu
Logo
Manager ds. E-marketingu
Awa24.pl
Dodawanie i edycja kampanii, reklam i słów kluczowych w Google AdWords
Edycja produktów w sklepie internetowym AWA24
Analiza statystyk na temat realizacji zamówień.
E-mail marketing
Grafika reklamowa
Przygotowywanie i realizacja kampanii promocyjnych.
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Praktykant w Dziale Informatyki
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Logo
Pracownik Biurowy
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gołdapi
Staż z Powiatowego Urzędu Pracy,
Sporządzanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, prowadzenie sekretariatu pod nieobecność Sekretarza Szkoły, opieka nad uczniami w szatni

Szkolenia i kursy

• 24.03.2009 „Biznes – plan na życie” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Piotra Ślęzaka.

• 24.03.2009 „Zarządzanie Czasem” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Jarosława Siergiejewicza.

• 25.03.2009 „Udowodnij, że warto zainwestować właśnie w Ciebie!” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Andrzeja Jabłonowskiego oraz Ireneusza Trąbińskiego.

• 25.03.2009 „Czy warto zaplanować swoje życie finansowe?” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Krzysztofa Wałkuskiego.

• 26.03.2009 „4 pory roku w moim biznesie” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Krzysztofa Paucha.

• 21.10.2009 „Wstęp do NLP” w ramach cyklu szkoleń ProActiveClubs organizowanym przez Stowarzyszenie NLP POLSKA oraz Studenckie Forum Business Centre Club.

• 12.12.2009 „Modelowanie” w ramach cyklu szkoleń ProActiveClubs organizowanym przez Stowarzyszenie NLP POLSKA oraz Studenckie Forum Business Centre Club.

• 19.12.2009 „Zarządzanie czasem” w ramach cyklu szkoleń ProActiveClubs organizowanym przez Stowarzyszenie NLP POLSKA oraz Studenckie Forum Business Centre Club.

• 25.03.2010 „CSR – strategia biznesowa XXI wieku” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club oraz Ligę Odpowiedzialnego Biznesu przeprowadzone przez Wojciecha Jeznacha.

• 12.04.2010 „Własna firma – możliwość czy konieczność” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Sławomira Nowaka.

• 12.04.2010 „Efektywny sprzedawca” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Rafała Daniluka.

• 12.04.2010 „Fundusze inwestycyjne a programy systematycznego oszczędzania” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Tomasza Dudzińskiego.

• 12.04.2010 „Sprzedaż konsumencka – prawa i obowiązki stron umów kupna i sprzedaży” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Tomasza Legietę.

• 12.04.2010 „Funkcjonowanie firmy przy AIP” organizowane przez Podlaskie Studenckie Forum Business Centre Club przeprowadzone przez Kamila Piekarskiego.

• Kwiecień - Grudzień 20011 Program doradczo-szkoleniowy Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, "Przedsiębiorczość Akademicka - Multimedia w Biznesie":
- Poradnictwo zawodowe grupowe - 10h
- Poradnictwo zawodowe indywidualne - 3h
- Szkolenie zawodowe "Fotografia studyjna i reklamowa" - 30h
- Szkolenie z przedsiębiorczości - 40h

• 22.02.2012 „Copywriting - jak tworzyć perswazyjne teksty?” prowadzone przez Jakuba Sosnowskiego (Agencja Reklamowa "Kuba Sosnowski").

• 03.03.2012 „Network Marketing in Action” organizowane przez Life Mastery Team Ltd., przeprowadzone przez Macieja Wieczorka.

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Zainteresowania

e-marketing, e-biznes, gra na gitarze, manga i anime

Inne

Umiejętności:
• prawo jazdy kat. B
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnych: Windows 98, Windows XP, Windows Vista, Windows 7
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, Open Office
• bardzo dobra znajomość programów graficznych: Photoshop i GIMP
• programowanie stron internetowych w HTML i CSS
• podstawowa znajomość języków programowania: PHP, Pascal, Delphi, C++
• bardzo dobra znajomość systemów CMS: WordPress, Joomla
• dobra znajomość systemu CMS: Moodle
• dobra znajomość sieci komputerowych
• umiejętność pracy zespołowej
• podstawowa wiedza z zakresu: zarządzania, rachunkowości, marketingu
• obsługa klienta


Zainteresowania:
e-biznes, e-marketing, komputery, Internet, elektronika, NLP, muzyka, gra na instrumentach, podróże, zwierzęta, manga i anime.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Akademia Nowoczesnego Marketingu
Akademia Nowoczesnego Marketingu
Akademia Nowoczesnego Marketingu. Darmowe kursy i szkolenia internetowe
Bezpłatne porady SEO SEM
Bezpłatne porady SEO SEM
Darmowe porady związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwania.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CMS
CMS
Grupa zrzeszająca związanych z CMSami
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Etyczne NLP
Etyczne NLP
Etyczne NLP, czyli jak ekologicznie stosować NLP
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Eye tracking
Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.
Fani WordPressa
Fani WordPressa
Grupa fanów WordPressa, najlepszego na świecie darmowego systemu do blogowania, dzięki któremu sprawnie działa też wiele zwykłych firmowych stron internetowych.