Kamil Kot

Student, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Idea Bank S.A.
Specjalista ds. Weryfikacji, Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Kredytowej i Uruchomień oraz Spec
weryfikacja klienta zgodnie z kartą produktu oraz procedurami wewnętrznymi Biura Analiz, weryfikacja klienta na podstawie danych dostępnych w bazach KRD, MIG-BR, BIK i LEX, wybór kontrahenta spełniającego określone kryteria zgodnie z Kartą Produktu oraz procedurami wewnętrznymi Biura Analiz, weryfikacja kontrahenta na podstawie danych dostępnych w bazach: KRD, MIG-BR, GUS, CEIDG, LEX, analiza i weryfikacja wyciągów historii płatności faktur kontrahenta z klientem w systemie def2000, stworzenie procesu faktoringowego na potrzeby Biura Analiz, weryfikacja dokumentów kredytowych w systemie bankowym Rexs, , weryfikacja autentyczności wystawionych zaświadczeń ZUS i US, zakładanie kartotek dla firm i osób indywidualnych w systemie def2000, zakładanie rachunków potrzebnych do napisania umowy kredytowej, pisanie umów dotyczących pożyczek bezzwrotnych oraz kredytów obrotowych i inwestycyjnych, weryfikacja kompletności dokumentów leasingowych, rejestracja kartotek dla dostawcy i odbiorcy leasingowego, telefoniczny i e-mailowy kontakt z doradcą w celu przekazania informacji
o brakach w dokumentacji leasingowej, weryfikacja dostawcy i odbiorcy leasingowego
w bazach KRD, MIG-BR oraz BIK
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Portfela oraz Młodszy specjalista ds. Archiwizacji dokumentów kredytowych
weryfikacja spełnienia warunków po wypłacie kredytu (zdejmowanie i zakładanie warunków w systemie), telefoniczny i mailowy kontakt z doradcą finansowym
w celu uzupełnienia dokumentacji po wypłacie kredytu, wystawianie pism dla klientów, indeksowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów kredytowych pracownikom banku, archiwizacja i wysyłka dokumentów kredytowych do firmy zewnętrznej)
ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Młodszy Specjalista
aktualizacja danych klientów w systemie, telefoniczna obsługa klientów ING OFE i ING TUnŻ, tworzenie i wysyłka pism do klientów, informowanie o dalszych procedurach postępowania w danej sprawie
General Electric
asystent w dziale kredytów mieszkaniowych
aktualizacja danych klientów w systemie, tworzenie i wysyłka pism na życzenie klienta (aneksy: zmiana terminu płatności, zmiana oprocentowania, zaświadczenia do urzędu skarbowego), indeksowanie i przekierowanie spraw do odpowiednich działów w banku
PKO BP Finat sp. z o.o.
konsultant
telefoniczna obsługa klientów Bankowego OFE, informowanie o procedurach wypłaty środków po śmierci członka funduszu, weryfikacja danych w systemie
Logo
konsultanta ds. telefonicznej obsługi klienta
Capitol Sp. z o.o. w Warszawie.
telefoniczne przyjmowanie szkód komunikacyjnych, majątkowych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków
Arteria S.A.
konsultanta ds. telemarketingu
sprzedaż różnego rodzaju publikacji z wykorzystaniem telemarketingu

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
finanse i rachunkowość, licencjackie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

sport

Inne

Posiadam prawo jazdy kat. B
Obsługa komputera w stopniu zaawansowanym, umiejętność obsługi pakietu Ms Office

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.