Umiejętności
Microsoft Office
zarządzanie zmianą
Bankowość
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
bankowość detaliczna
Rozwój organizacyjny
Organizacja szkoleń
Koordynacja procesów
Finanse
Integracja
współpraca z partnerami biznesowymi
Microsoft Excel VBA
certyfikat ECDL
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista
Starszy specjalista ds. sieci własnej w Departamencie Sieci i Optymalizacji Procesów
Zapewnianie rozwoju i utrzymywania technicznych warunków funkcjonowania oddziałów na terenie województwa zachodniopomorskiego oraz części województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Zapewnianie dostosowania oddziałów do przepisów wewnętrznych Banku dotyczących organizacji i wyposażenia oddziałów, w tym:
a) przygotowywanie arkuszy wyposażenia i programów użytkowych,
b) określanie liczby i typów urządzeń wspomagających obsługę klientów (w tym dyspenserów i multisejfów) w poszczególnych oddziałach oraz nadzorowanie wdrożeń tych urządzeń,
c) inicjowanie potrzeby wymiany lub doposażenia oddziałów w urządzenia wspomagające obsługę klientów, samoobsługowe i nowe technologie.
Realizacja zadań związanych z kształtowaniem regionu detalicznego, w tym przygotowywanie wniosków dotyczących tworzenia, modernizacji, zmiany lokalizacji i likwidacji oddziałów, m.in. wskazywanie mikrorynków do lokalizacji nowych oddziałów lub zmiany dotychczasowej siedziby.
Nadzór nad realizacją działań związanych z tworzeniem, modernizacją, zmianą lokalizacji i likwidacji oddziałów w regionie detalicznym, udział w realizacji projektów w tym zakresie.
Wdrażanie w regionie detalicznym:
a) planów rozwoju i unowocześniania oddziałów,
b) planów optymalizacji i restrukturyzacji sieci oddziałów,
c) standardów identyfikacji wizualnej oraz aranżacji i wyposażenia.
Udział w ustalaniu planów optymalizacji powierzchni nieruchomości w zasobie Banku i udział w realizacji tych planów.
Zapewnianie rozwoju i utrzymywania technicznych warunków funkcjonowania oddziałów na terenie województwa zachodniopomorskiego oraz części województwa lubuskiego i wielkopolskiego.
Zapewnianie dostosowania oddziałów do przepisów wewnętrznych Banku dotyczących organizacji i wyposażenia oddziałów, w tym:
a) przygotowywanie arkuszy wyposażenia i programów użytkowych,
b) określanie liczby i typów urządzeń wspomagających obsługę klientów (w tym dyspenserów i multisejfów) w poszczególnych oddziałach oraz nadzorowanie wdrożeń tych urządzeń,
c) inicjowanie potrzeby wymiany lub doposażenia oddziałów w urządzenia wspomagające obsługę klientów, samoobsługowe i nowe technologie.
Realizacja zadań związanych z kształtowaniem regionu detalicznego, w tym przygotowywanie wniosków dotyczących tworzenia, modernizacji, zmiany lokalizacji i likwidacji oddziałów, m.in. wskazywanie mikrorynków do lokalizacji nowych oddziałów lub zmiany dotychczasowej siedziby.
Nadzór nad realizacją działań związanych z tworzeniem, modernizacją, zmianą lokalizacji i likwidacji oddziałów w regionie detalicznym, udział w realizacji projektów w tym zakresie.
Wdrażanie w regionie detalicznym:
a) planów rozwoju i unowocześniania oddziałów,
b) planów optymalizacji i restrukturyzacji sieci oddziałów,
c) standardów identyfikacji wizualnej oraz aranżacji i wyposażenia.
Udział w ustalaniu planów optymalizacji powierzchni nieruchomości w zasobie Banku i udział w realizacji tych planów.
analityk
Analityk, Regionalny Oddział Detaliczny w Szczecinie, Zespół Sieci
Zapewnianie rozwoju i sprawnego funkcjonowania sieci pośredników w regionie detalicznym zgodnie
z obowiązującymi w Banku standardami, poprzez:
a) prowadzenie spraw związanych z rozwojem i funkcjonowaniem sieci pośredników, w tym realizację działań związanych z nawiązywaniem współpracy z pośrednikami,
b) nadzór nad realizacją umów zawieranych z pośrednikami oraz identyfikowanie ryzyka generowanego przez współpracę z pośrednikami oraz jego wpływu na funkcjonowanie Banku,
c) organizowanie i monitorowanie współpracy pośredników z oddziałami oraz udział w administrowaniu dokumentacją dotyczącą współpracy z pośrednikami,
d) monitorowanie funkcjonowania pośredników w zakresie związanym ze współpracą z Bankiem oraz podejmowanie działań mających na celu zapewnianie realizacji przyjętych standardów w tym zakresie,
e) inicjowanie i realizacja działań zwiększających efektywność współpracy z pośrednikami,
f) identyfikowanie oraz analiza problemów dotyczących współpracy z pośrednikami oraz inicjowanie, monitorowanie i udział w działaniach naprawczych w tym zakresie,
g) kształtowanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami w zakresie zapewniania wsparcia pośredników w realizacji działań na rzecz Banku,
h) identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pośredników, udział w ich organizacji oraz monitorowanie ich realizacji i efektów,
i) realizację zadań związanych z naliczaniem wynagrodzenia pośredników,
j) prowadzenie komunikacji z pośrednikami w imieniu Banku oraz obsługa reklamacji od nich wpływających,
k) współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Centrali odpowiedzialnymi za rozwój sieci pośredników.
Zapewnianie rozwoju i sprawnego funkcjonowania sieci pośredników w regionie detalicznym zgodnie
z obowiązującymi w Banku standardami, poprzez:
a) prowadzenie spraw związanych z rozwojem i funkcjonowaniem sieci pośredników, w tym realizację działań związanych z nawiązywaniem współpracy z pośrednikami,
b) nadzór nad realizacją umów zawieranych z pośrednikami oraz identyfikowanie ryzyka generowanego przez współpracę z pośrednikami oraz jego wpływu na funkcjonowanie Banku,
c) organizowanie i monitorowanie współpracy pośredników z oddziałami oraz udział w administrowaniu dokumentacją dotyczącą współpracy z pośrednikami,
d) monitorowanie funkcjonowania pośredników w zakresie związanym ze współpracą z Bankiem oraz podejmowanie działań mających na celu zapewnianie realizacji przyjętych standardów w tym zakresie,
e) inicjowanie i realizacja działań zwiększających efektywność współpracy z pośrednikami,
f) identyfikowanie oraz analiza problemów dotyczących współpracy z pośrednikami oraz inicjowanie, monitorowanie i udział w działaniach naprawczych w tym zakresie,
g) kształtowanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami w zakresie zapewniania wsparcia pośredników w realizacji działań na rzecz Banku,
h) identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pośredników, udział w ich organizacji oraz monitorowanie ich realizacji i efektów,
i) realizację zadań związanych z naliczaniem wynagrodzenia pośredników,
j) prowadzenie komunikacji z pośrednikami w imieniu Banku oraz obsługa reklamacji od nich wpływających,
k) współpraca z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Centrali odpowiedzialnymi za rozwój sieci pośredników.
Młodszy Analityk
Młodszy Analityk, Regionalny Oddział Detaliczny w Szczecinie, Zespół Sieci
Zapewnienie efektywności sieci agencji w regionie detalicznym poprzez:
a) prowadzenie całości spraw związanych z rozwojem i funkcjonowaniem sieci agencji,
b) monitorowanie i aktywizowanie sprzedaży produktów przez agencje,
c) zapewnienie dostosowania agencji do obowiązujących w Banku przepisów w zakresie organizacji i wyposażenia,
d) współudział w sporządzaniu informacji dotyczących efektywności sieci agencji.
Wspieranie oddziałów w podnoszeniu sprawności ich funkcjonowania.
Zapewnienie efektywności sieci agencji w regionie detalicznym poprzez:
a) prowadzenie całości spraw związanych z rozwojem i funkcjonowaniem sieci agencji,
b) monitorowanie i aktywizowanie sprzedaży produktów przez agencje,
c) zapewnienie dostosowania agencji do obowiązujących w Banku przepisów w zakresie organizacji i wyposażenia,
d) współudział w sporządzaniu informacji dotyczących efektywności sieci agencji.
Wspieranie oddziałów w podnoszeniu sprawności ich funkcjonowania.
Projekty
Akademia PKO BP SA dla pracowników Obszaru Rynku Detalicznego
PKO Bank Polski
Udział w programie „Trener wewnętrzny”, którego celem było przygotowanie do efektywnego wykonywania funkcji trenera wewnętrznego, zdolnego do przekazania w sposób kompetentny wiedzy z zakresu obsługi klienta i sprzedaży produktów Banku oraz potrafiącego przekazać pracownikom pożądane wzorce zachowań i postawy.
Udział w programie „Trener wewnętrzny”, którego celem było przygotowanie do efektywnego wykonywania funkcji trenera wewnętrznego, zdolnego do przekazania w sposób kompetentny wiedzy z zakresu obsługi klienta i sprzedaży produktów Banku oraz potrafiącego przekazać pracownikom pożądane wzorce zachowań i postawy.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem