Kamil Banasiewicz
Sprzedaż oparta na relacji
Poznań,
wielkopolskie
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta Biznesowego / Project Leader
- Raportowanie pracy 12 osobowego team'u
- Motywowanie, szkolenie, tworzenie narzędzi oraz rozwiązań sprzedażowych
- Bezpośrednia współpraca z działem Marketingu, Reklamacji, Zakupów, Operacji
- Pozyskiwanie Klientów Biznesowych do nowej platformy aukcyjnej
- Onboarding Klientów z zakresu możliwości Serwisu
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Aktywna sprzedaż samochodów używanych
- Szkolenie nowych pracowników z umiejętności miękkich
- Szkolenie nowych pracowników z systemów wewnętrznych/oferty
- Motywowanie, szkolenie, tworzenie narzędzi oraz rozwiązań sprzedażowych
- Bezpośrednia współpraca z działem Marketingu, Reklamacji, Zakupów, Operacji
- Pozyskiwanie Klientów Biznesowych do nowej platformy aukcyjnej
- Onboarding Klientów z zakresu możliwości Serwisu
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Aktywna sprzedaż samochodów używanych
- Szkolenie nowych pracowników z umiejętności miękkich
- Szkolenie nowych pracowników z systemów wewnętrznych/oferty
Opiekun Klienta Biznesowego - Parts
- Pozyskiwanie Klientów głównie z konkurencyjnych serwisów
- Onboarding Process z nowymi klientami
- Od Marca 2019 odzyskiwanie klientów utraconych
- Budowanie relacji z obecnymi klientami
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Zlecenia Korekt faktur
- Stworzenie niezbędnego narzędzia do funkcjonowania działu części z zewnętrznym podmiotem
- Onboarding Process z nowymi klientami
- Od Marca 2019 odzyskiwanie klientów utraconych
- Budowanie relacji z obecnymi klientami
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Zlecenia Korekt faktur
- Stworzenie niezbędnego narzędzia do funkcjonowania działu części z zewnętrznym podmiotem
Opiekun Klienta Biznesowego - OTOMOTO Cars
- Prowadzenie szkoleń dla 60 osobowych grup kluczowych klientów z umiejętności miękkich oraz wykorzystania w pełni funkcjonalności serwisu
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem Biznesowym
- Tworzenie strategii sprzedażowych opartych na potencjale klienta
- Opieka nad obecnymi klientami oraz aktywna dosprzedaż usług dodatkowych
- Reprezentowanie firmy na ogólnokrajowych wydarzeniach branżowych
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Doradztwo w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży w oparciu o największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych Otomoto.pl
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem Biznesowym
- Tworzenie strategii sprzedażowych opartych na potencjale klienta
- Opieka nad obecnymi klientami oraz aktywna dosprzedaż usług dodatkowych
- Reprezentowanie firmy na ogólnokrajowych wydarzeniach branżowych
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Doradztwo w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży w oparciu o największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych Otomoto.pl
Starszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych
- Reprezentowanie firmy na rynku
- Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji z Klientami Biznesowymi.
- Prowadzenie negocjacji, warunków współpracy, przygotowywanie i składanie ofert oraz podpisywanie umów.
- Aktywna sprzedaż usług multimedialnych dla klienta segmentu SOHO.
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu SOHO
- Kontrolowanie działań konkurencji i dostosowywanie strategi sprzedażowych do aktualnej sytuacji na rynku
- Tworzenie niestandardowych rozwiązań rozbudowy sieci światłowodowych we współpracy z Działem Marketingu, Inwestycji i Inżynierami Rozwiązań Telekomunikacyjnych.
- Opieka posprzedażowa i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.
- Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji z Klientami Biznesowymi.
- Prowadzenie negocjacji, warunków współpracy, przygotowywanie i składanie ofert oraz podpisywanie umów.
- Aktywna sprzedaż usług multimedialnych dla klienta segmentu SOHO.
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu SOHO
- Kontrolowanie działań konkurencji i dostosowywanie strategi sprzedażowych do aktualnej sytuacji na rynku
- Tworzenie niestandardowych rozwiązań rozbudowy sieci światłowodowych we współpracy z Działem Marketingu, Inwestycji i Inżynierami Rozwiązań Telekomunikacyjnych.
- Opieka posprzedażowa i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.
Projekty
Migrator DarSoft
Zarządzanie kontami nowych klientów
Przekierowywanie Klientów do odpowiednich opiekunów
Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń klientów
Nieustanne rozwijanie narzędzia pod kontem wymagań klientów biznesowych
W ciągłej współpracy z zewnętrznym podmiotem tworzenie narzędzia do masowego przenoszenia ogłoszeń z konkurencyjnych portali.
Zakres obowiązków
Analiza błędów wynikających ze struktury API Zarządzanie kontami nowych klientów
Przekierowywanie Klientów do odpowiednich opiekunów
Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń klientów
Nieustanne rozwijanie narzędzia pod kontem wymagań klientów biznesowych
Akademia Rozwoju Dealera
Prowadzenie szkoleń dla dwóch 30 osobowych grup z zakresu tworzenia ogłoszeń na serwisie OTOMOTO.
Począwszy od robienia zdjęć po uzupełnianie wyposażenia w filtrach jak i tworzenie skutecznych opisów.
Wykorzystanie perspektyw z dodatkami umiejętności miękkich.
Przedstawienie statystyk z danego regiony wraz z obecnymi trendami.
Począwszy od robienia zdjęć po uzupełnianie wyposażenia w filtrach jak i tworzenie skutecznych opisów.
Wykorzystanie perspektyw z dodatkami umiejętności miękkich.
Przedstawienie statystyk z danego regiony wraz z obecnymi trendami.
Szkolenia i kursy
- Usuwanie obiekcji cenowych i zamykanie sprzedaży.
- Podstawy profesjonalnej obsługi klienta
- Wystąpienia publiczne
- Excel
- Negocjacje
- Podstawy profesjonalnej obsługi klienta
- Wystąpienia publiczne
- Excel
- Negocjacje
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja