Kamil Banasiewicz

Kamil Banasiewicz

Sprzedaż oparta na relacji
Poznań, wielkopolskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OLX Group
Opiekun Klienta Biznesowego / Project Leader
- Raportowanie pracy 12 osobowego team'u
- Motywowanie, szkolenie, tworzenie narzędzi oraz rozwiązań sprzedażowych
- Bezpośrednia współpraca z działem Marketingu, Reklamacji, Zakupów, Operacji
- Pozyskiwanie Klientów Biznesowych do nowej platformy aukcyjnej
- Onboarding Klientów z zakresu możliwości Serwisu
- Budowanie trwałych relacji z klientami
- Aktywna sprzedaż samochodów używanych
- Szkolenie nowych pracowników z umiejętności miękkich
- Szkolenie nowych pracowników z systemów wewnętrznych/oferty
Logo
Specjalista ds. Wsparcia Projektów
DarSoft
- Aktywny udział w procesie ewolucji produktu na rynku docelowym
- Tworzenie połączeń drzew kategorii
- Testowanie funkcjonalności
- Support
OLX Group
Opiekun Klienta Biznesowego - Parts
- Pozyskiwanie Klientów głównie z konkurencyjnych serwisów
- Onboarding Process z nowymi klientami
- Od Marca 2019 odzyskiwanie klientów utraconych
- Budowanie relacji z obecnymi klientami
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Zlecenia Korekt faktur
- Stworzenie niezbędnego narzędzia do funkcjonowania działu części z zewnętrznym podmiotem
OLX Group
Opiekun Klienta Biznesowego - OTOMOTO Cars
- Prowadzenie szkoleń dla 60 osobowych grup kluczowych klientów z umiejętności miękkich oraz wykorzystania w pełni funkcjonalności serwisu
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem Biznesowym
- Tworzenie strategii sprzedażowych opartych na potencjale klienta
- Opieka nad obecnymi klientami oraz aktywna dosprzedaż usług dodatkowych
- Reprezentowanie firmy na ogólnokrajowych wydarzeniach branżowych
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Doradztwo w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży w oparciu o największy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych Otomoto.pl
INEA S.A.
Starszy Specjalista ds. Klientów Biznesowych
- Reprezentowanie firmy na rynku
- Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji z Klientami Biznesowymi.
- Prowadzenie negocjacji, warunków współpracy, przygotowywanie i składanie ofert oraz podpisywanie umów.
- Aktywna sprzedaż usług multimedialnych dla klienta segmentu SOHO.
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu SOHO
- Kontrolowanie działań konkurencji i dostosowywanie strategi sprzedażowych do aktualnej sytuacji na rynku
- Tworzenie niestandardowych rozwiązań rozbudowy sieci światłowodowych we współpracy z Działem Marketingu, Inwestycji i Inżynierami Rozwiązań Telekomunikacyjnych.
- Opieka posprzedażowa i utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.
RESERVED
sprzedawca
- Obsługa klientów
- Indywidualne podejście do klienta, doradztwo

Projekty

Migrator DarSoft
W ciągłej współpracy z zewnętrznym podmiotem tworzenie narzędzia do masowego przenoszenia ogłoszeń z konkurencyjnych portali.
Zakres obowiązków
Analiza błędów wynikających ze struktury API
Zarządzanie kontami nowych klientów
Przekierowywanie Klientów do odpowiednich opiekunów
Rozwiązywanie bieżących zgłoszeń klientów
Nieustanne rozwijanie narzędzia pod kontem wymagań klientów biznesowych
Akademia Rozwoju Dealera
Prowadzenie szkoleń dla dwóch 30 osobowych grup z zakresu tworzenia ogłoszeń na serwisie OTOMOTO.
Począwszy od robienia zdjęć po uzupełnianie wyposażenia w filtrach jak i tworzenie skutecznych opisów.
Wykorzystanie perspektyw z dodatkami umiejętności miękkich.
Przedstawienie statystyk z danego regiony wraz z obecnymi trendami.

Szkolenia i kursy

- Usuwanie obiekcji cenowych i zamykanie sprzedaży.
- Podstawy profesjonalnej obsługi klienta
- Wystąpienia publiczne
- Excel
- Negocjacje

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja