Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Negocjacje
Bankowość
Obsługa klienta
Budowanie relacji
Finanse
zdolności komunikacji interpersonalnej,
Bankowość korporacyjna / SME
Salesforce
Analiza potrzeb
Google workspace
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Vendorski Doradca Leasingowy
• mobilna i aktywna sprzedaż usług finansowych (leasing, pożyczka, ubezpieczenia komunikacyjne)
• pozyskiwanie i budowanie relacji z dostawcami środków trwałych
• współuczestnictwo w targach organizowanych przez dostawców
• wspieranie regionalnych działań pro-sprzedażowych dla Klientów
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
• analiza dokumentów finansowych oraz dokumentów dot. rejestracji pojazdów
• współpraca z instytucjami w celu prawidłowej weryfikacji pojazdów/maszyn (rzeczoznawcy Dekra, Europejski Rejestr Pojazdów, Wydział Komunikacji)
• pozyskiwanie i budowanie relacji z dostawcami środków trwałych
• współuczestnictwo w targach organizowanych przez dostawców
• wspieranie regionalnych działań pro-sprzedażowych dla Klientów
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
• analiza dokumentów finansowych oraz dokumentów dot. rejestracji pojazdów
• współpraca z instytucjami w celu prawidłowej weryfikacji pojazdów/maszyn (rzeczoznawcy Dekra, Europejski Rejestr Pojazdów, Wydział Komunikacji)
Doradca Leasingowy
• mobilna i aktywna sprzedaż usług finansowych (leasing, pożyczka, ubezpieczenia komunikacyjne)
• realizacja działań sprzedażowych w wyznaczonym regionie poprzez pozyskiwanie i budowanie współpracy z partnerami biznesowymi (oddziały BZ WBK, pośrednicy),
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
• realizacja działań sprzedażowych w wyznaczonym regionie poprzez pozyskiwanie i budowanie współpracy z partnerami biznesowymi (oddziały BZ WBK, pośrednicy),
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
Doradca Klienta
• profesjonalne, zindywidualizowane doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla Małych Przedsiębiorstw
• inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez zarządzanie przypisanym portfelem
• bieżące wsparcie merytoryczne i techniczne klientów (mailowe i telefoniczne)
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
• analiza dokumentów finansowych oraz dokumentów dot. zakupu nieruchomości
• sporządzanie oraz kontrola umów
• współpraca z innymi Departamentami w procesowaniu wniosków oraz negocjacjach warunków cenowych
• odpowiedzialność za płynność gotówkową placówki oraz nadzór nad stanem magazynowym depozytów
• odpowiedzialność za archiwizację dokumentów
• inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez zarządzanie przypisanym portfelem
• bieżące wsparcie merytoryczne i techniczne klientów (mailowe i telefoniczne)
• opracowywanie ofert oraz negocjowanie warunków cenowych
• analiza dokumentów finansowych oraz dokumentów dot. zakupu nieruchomości
• sporządzanie oraz kontrola umów
• współpraca z innymi Departamentami w procesowaniu wniosków oraz negocjacjach warunków cenowych
• odpowiedzialność za płynność gotówkową placówki oraz nadzór nad stanem magazynowym depozytów
• odpowiedzialność za archiwizację dokumentów
Specjalista ds. Małych Przedsiębiorstw
• zastępca Dyrektora Placówki
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla Klientów z segmentu Małych Przedsiębiorstw
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez bieżącą opiekę nad powierzonym portfelem
• monitoring portfela kredytowego
• uczestnictwo w procesie restrukturyzacji kredytów z sektora MŚP
• sporządzanie raportów z inspekcji
• sporządzanie raportów sprzedażowych
• wdrażanie w procedury bankowe nowo przyjętych pracowników
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla Klientów z segmentu Małych Przedsiębiorstw
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez bieżącą opiekę nad powierzonym portfelem
• monitoring portfela kredytowego
• uczestnictwo w procesie restrukturyzacji kredytów z sektora MŚP
• sporządzanie raportów z inspekcji
• sporządzanie raportów sprzedażowych
• wdrażanie w procedury bankowe nowo przyjętych pracowników
Specjalista ds. sprzedaży
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla Klientów z segmentu Premium
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez bieżącą opiekę nad powierzonym portfelem
• analiza i kontrola dokumentów oraz innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem placówki
• odpowiedzialność za archiwizację dokumentów
• budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów poprzez bieżącą opiekę nad powierzonym portfelem
• analiza i kontrola dokumentów oraz innych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem placówki
• odpowiedzialność za archiwizację dokumentów
Szkolenia i kursy
IX 2009/VIII 2014/I 2015 TOP ARH „Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych”
X 2007 PERSONA „Sztuka wpływu w sprzedaży”
X 2007 PERSONA „Sztuka wpływu w sprzedaży”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia