Umiejętności
Prawo jazdy kategorii B
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
VENDO ERP
Programy hotelowe: Brilliant, Opera
Program kadrowy: Bomark
Program kadrowy: Super Płace
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Administracyjno - Kadrowo - Ksiegowych
• Wystawianie faktur sprzedażowych (krajowych, WDT i eksportowych) oraz obsługa kasy fiskalnej;
• Wprowadzanie faktur zakupowych/kosztowych do ERP, ich ewidencja i weryfikacja pod względem formalnym;
• Obsługa firmowego konta bankowego ( definiowanie płatności, rozliczanie należności i zobowiązań);
• Dokumentacja i ewidencja księgowa obrotu gotówkowego w firmie;
• Kontrola należności dłużników (wstępna windykacja);
• Obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie teczek pracowniczych, ewidencja czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, przygotowywanie umów zlecenie, umów o prac, aneksów i porozumień do umów, wypowiedzeń umów, naliczanie płac;
• Ewidencja i kontrola umów z klientami i kontrahentami;
• Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obiegiem dokumentów i ich archiwizacja;
• Inne obowiązki administracyjne: nadzór nad zaopatrzeniem biura, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, rozliczanie delegacji pracowników, nadzór nad flotą aut służbowych;
• Wprowadzanie faktur zakupowych/kosztowych do ERP, ich ewidencja i weryfikacja pod względem formalnym;
• Obsługa firmowego konta bankowego ( definiowanie płatności, rozliczanie należności i zobowiązań);
• Dokumentacja i ewidencja księgowa obrotu gotówkowego w firmie;
• Kontrola należności dłużników (wstępna windykacja);
• Obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie teczek pracowniczych, ewidencja czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, przygotowywanie umów zlecenie, umów o prac, aneksów i porozumień do umów, wypowiedzeń umów, naliczanie płac;
• Ewidencja i kontrola umów z klientami i kontrahentami;
• Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obiegiem dokumentów i ich archiwizacja;
• Inne obowiązki administracyjne: nadzór nad zaopatrzeniem biura, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, rozliczanie delegacji pracowników, nadzór nad flotą aut służbowych;
Kierownik Zmiany Recepcji
Park Hotel Diament Wrocław
• Nadzorowanie pracy recepcji: układanie grafiku pracy, kontrola przestrzegania procedur i wdrażanie nowych, kontrola pod względem poprawności raportów dobowych, prowadzenie zestawień dziennych obrotów pracowników; tworzenie tygodniowych grafików konferencyjnych
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obiegiem dokumentów i ich archiwizacja
• Inwentaryzacja sklepiku i materiałów biurowych
• Zarządzanie portalami rezerwacyjnymi: zamykanie portali, ewidencja dostępności pokoi, weryfikacja i prowadzenie zestawień obrotów z portali
• Zarządzanie i kontrola rachunków gości: wystawianie proformy, zaliczek, faktur i korekt; kontrola należności dłużników; rozliczanie hurtowników on-line
• Obsługa klienta: rezerwacja, meldowanie, concierge, odpowiadanie na bieżące skargi klientów, tworzenie i modyfikacja bazy gości lojalnych
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obiegiem dokumentów i ich archiwizacja
• Inwentaryzacja sklepiku i materiałów biurowych
• Zarządzanie portalami rezerwacyjnymi: zamykanie portali, ewidencja dostępności pokoi, weryfikacja i prowadzenie zestawień obrotów z portali
• Zarządzanie i kontrola rachunków gości: wystawianie proformy, zaliczek, faktur i korekt; kontrola należności dłużników; rozliczanie hurtowników on-line
• Obsługa klienta: rezerwacja, meldowanie, concierge, odpowiadanie na bieżące skargi klientów, tworzenie i modyfikacja bazy gości lojalnych
Recepcjonistka
• Zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów i ich archiwizacja
• Przygotowywanie ofert i koordynowanie przebiegu spotkań biznesowych, szkoleń i pobytów grupowych
• Inwentaryzacja sklepiku i materiałów biurowych
• Zarządzanie portalami rezerwacyjnymi: zamykanie portali, ewidencja dostępności pokoi
• Zarządzanie i kontrola rachunków gości: wystawianie proformy, zaliczek
• Obsługa klienta: rezerwacja, meldowanie, concierge, odpowiadanie na bieżące skargi klientów
• Przygotowywanie ofert i koordynowanie przebiegu spotkań biznesowych, szkoleń i pobytów grupowych
• Inwentaryzacja sklepiku i materiałów biurowych
• Zarządzanie portalami rezerwacyjnymi: zamykanie portali, ewidencja dostępności pokoi
• Zarządzanie i kontrola rachunków gości: wystawianie proformy, zaliczek
• Obsługa klienta: rezerwacja, meldowanie, concierge, odpowiadanie na bieżące skargi klientów
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Wycieczki górskie, uprawianie sportu: pływanie, narciarstwo, jazda na rowerze, czytanie książek obyczajowych, fantastycznych, muzyka rozrywkowa, rock.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.