Justyna Pietrzak

Specjalista ds. Obsługi Klienta, MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Reprezentacja kupującego Obsługa klienta doradztwo biznesowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Wsparcie procesów handlowych, codzienny kontakt telefoniczny (inbound) i koordynacja współpracy z kontrahentami,
- Odpowiedzialność za organizację logistyczną i dokumentację związaną z procesami sprzedażowymi,
- Realizacja zamówienia zgodnie z procesami Firmy,
- Obsługa posprzedażowa (obsługa procesu reklamacyjnego i naprawczego)
- Archiwizacja dokumentów związanych ze sprzedażą

Edukacja

Logo
Marketing Klienta, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkolenia Telemarketing Gdynia Gdańsk Sopot
Szkolenia Telemarketing Gdynia Gdańsk Sopot
Grupa zrzeszająca firmy szkoleniowe z branży Call Center - Telemarketing http://ekspertsolutions.jimdo.com/
szkolenia w telemarketingu
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.