Umiejętności
Rozwiązywanie problemów
elastyczność
komunikatywność
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
włoski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
Przedsiębiorstwo Zagraniczne Ligna Sp z.o.o
Główne zadania związane z administracją firmy:
• nadzór nad całością korespondencji firmowej w tym prowadzenie korespondencji urzędowej (ZUS, US, Inspekcja Pracy, Sąd Gospodarczy, sąd pracowniczy, Urząd Celny, Urząd Miasta)
• przygotowywanie dokumentacji dla biura rachunkowego (system Bilans JR, wystawianie faktur)
• przeprowadzanie rekrutacji (sporządzanie i zamieszaczanie ogłoszeń o pracę i analiza otrzymanych dokumentów, przygotowywanie umów)
• nadzór nad umowami firmy i pracowników (prowadzenie akt osobowych, kontrola badań)
• część zadań z zakresu kadr i płac firmy (m.in. obsługa programu Płatnik, HSK Data-kontrola godzin)
• obsługa ubezpieczeń grupowych i spraw socjalnych pracowników (m. in. urlopy, odszkodowania)
• przygotowywanie dokumentacji do projektów unijnych w zakresie inwestycji w rozwój przedsiębiorstwa – 3 projekty z puli 2007-2013 zakończone sukcesem
• koordynacja bieżących projektów budowlanych i remontowych (np. budowa lakiernii, kabiny śrutowniczej, stacji transformatorowej)
• tłumaczenia spotkań zarządu z pracownikami (j. angielski)
• opracowywanie sprawozdań statystycznych (m.in. Intrastat w programie Celina)
• koordynacja spraw bankowych (przelewy, negocjacje kursów walut, korespondencja z bankami)
• organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych (w tym tłumaczenia), spotkań firmowych
Zadania związane z logistyką produkcji:
• transport produktów gotowych (wyszukiwanie specjalistycznych firm transportowych i negocjacje zleceń, przygotowywanie dokumentacji CMR, kontrola prawidłowości przebiegu dostaw do klientów zagranicznych)
• współpraca z dostawcami materiałów produkcyjnych, głównie stali, sprzętów i maszyn (negocjacje cenowe, zamówienia)
• nadzór nad całością korespondencji firmowej w tym prowadzenie korespondencji urzędowej (ZUS, US, Inspekcja Pracy, Sąd Gospodarczy, sąd pracowniczy, Urząd Celny, Urząd Miasta)
• przygotowywanie dokumentacji dla biura rachunkowego (system Bilans JR, wystawianie faktur)
• przeprowadzanie rekrutacji (sporządzanie i zamieszaczanie ogłoszeń o pracę i analiza otrzymanych dokumentów, przygotowywanie umów)
• nadzór nad umowami firmy i pracowników (prowadzenie akt osobowych, kontrola badań)
• część zadań z zakresu kadr i płac firmy (m.in. obsługa programu Płatnik, HSK Data-kontrola godzin)
• obsługa ubezpieczeń grupowych i spraw socjalnych pracowników (m. in. urlopy, odszkodowania)
• przygotowywanie dokumentacji do projektów unijnych w zakresie inwestycji w rozwój przedsiębiorstwa – 3 projekty z puli 2007-2013 zakończone sukcesem
• koordynacja bieżących projektów budowlanych i remontowych (np. budowa lakiernii, kabiny śrutowniczej, stacji transformatorowej)
• tłumaczenia spotkań zarządu z pracownikami (j. angielski)
• opracowywanie sprawozdań statystycznych (m.in. Intrastat w programie Celina)
• koordynacja spraw bankowych (przelewy, negocjacje kursów walut, korespondencja z bankami)
• organizacja podróży służbowych i spotkań biznesowych (w tym tłumaczenia), spotkań firmowych
Zadania związane z logistyką produkcji:
• transport produktów gotowych (wyszukiwanie specjalistycznych firm transportowych i negocjacje zleceń, przygotowywanie dokumentacji CMR, kontrola prawidłowości przebiegu dostaw do klientów zagranicznych)
• współpraca z dostawcami materiałów produkcyjnych, głównie stali, sprzętów i maszyn (negocjacje cenowe, zamówienia)
Edukacja
Artystyczne Projektowanie Ubioru, magisterskie
Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru-SAPU Kraków
, magisterskie
Jagiellonian University
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Gry planszowe, motocykle (turystyka , off road), robótki ręczne (szydełko, biżuteria, szycie), języki obce.
Organizacje
Byłam przedstawicielem studentów w Radzie Pedagogicznej