Justyna Owczarek

Justyna Owczarek

socjolog, badacz
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Antropologia Atlas.ti Angielski Etnografia Niemiecki Filozofia polityczna Badania jakościowe Badania ilościowe Rosyjski SPSS

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Project Coordinator
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
wykładowca
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
prowadzenie zajęć: "Wprowadzenie do analizy danych ilościowych" (2012/2013)
"Zawansowane techniki komputerowej analizy danych" (2013/2014)
"Zawansowane techniki komputerowej analizy danych" (2014/2015)
MASMI POLAND
Project Manager
-account managment,
-koordynacja międzynarodowych projektów ilościowych,
-przygotowywanie narzędzia badawczego,analiza i przygotowywanie raportów,
-przygotowywanie oferty badawczej,
Muzeum Historii Żydów Polskich
badacz
-zbieranie video relacji dla programu „Polscy Sprawiedliwi – Przywracanie pamięci”
-transkrybowanie i opracowywanie dokumentacji,
http://www.sprawiedliwi.org.pl/?id=259
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
badacz
SWPS
analiza jakościowa wywiadów FGI przy użyciu programu ATLAS.ti w projekcie "Ogólnopolskie badanie sytuacji, potrzeb i możliwości osób niepełnosprawnych" realizowanym we współpracy PFRON i SWPS
Uniwersytet Warszawski
Badacz
Uniwersytet Warszawski
realizacja projektu pt. "Nigdy u siebie. Przemiany tożsamości emigrantów polskich z Kazachstanu osiedlajacych się w Rosji, Niemczech i Polsce w ramach rządowych systemów repatriacji" finansowanego przez MNiSW oraz FUW.
- opracowanie narzędzi badawczych,
- pozyskiwanie funduszy na realizacje badania, sporządzanie kosztorysu
- przeprowadzanie wywiadów biograficznych w języku polskim i rosyjskim w Polsce, Kazachstanie, Niemczech, Obwodzie Kaliningradzkim
- analiza materiału empirycznego,
- prezentacja wyników badania na konferencji,
- przygotowywanie publikacji,
Logo
Badacz
freelancing
Zlecenia dla:

Center of the Body Language, SWPS, UKSW, SMG/KRC, Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy oraz Urząd Dzielnicy Śródmieście, Ośrodek Badań nad Migracjami, International Service Check

Podsumowanie:
- analiza SPSS, wsparcie w zakresie projektowania badań i doboru narzędzi
- graficzne opracowywanie wyników badań
- analiza ATLAS t.i.
- przeprowadzanie IDIs a także wywiady w oparciu o mapy ewaluatywne
- przygotowywanie raportów ewaluacyjnych
- wizyty mystery shopper

Szkolenia i kursy

-Ewaluacja kluczem do sukcesu (Stowarzyszenie Boris),
-Elementarz EFS (Stowarzyszenie Boris),
-Metody badań rynkowych (IS UW),
-Warsztaty ATLAS t.i. (IS UW),
-Warsztaty SPSS (IS UW),
-SPSS w badaniach (kurs zaawansowany w IS UW),
-Teorie i badania opinii publicznej (IS UW)

Edukacja

Logo
Soziologie, magisterskie
Universitaet Bielefeld
Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
filozofia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Organizacje

-Moving Anthropology Student Network (MASN)
-Koło Badaczy Mniejszości Narodowych IS UW - wiceprezes
-Erasmus Student Network UW - mentorka studentów zagranicznych

Inne

Konferencje:
-IS UW „20 lat rzeczywistości poradzieckiej” (2011)
-MASN „What are we doing?” w Ludbregu (Chorwacja) (2011)

Publikacje:
-artykuł "Między Polską a Kazachstanem. Poczucie tożsamości Polaków mieszkających w obwodzie północnokazachstańskim" (2012)

Finalistka Olimiady Filozoficznej (2003)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Русский язык
Русский язык
Здравствуй,как Тебя зовут? Jeśli rozumiesz zdanie powyż
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Etnologia
Etnologia
etnologia, etnografia, antropologia kulturowa
Instytut Socjologii UW
Instytut Socjologii UW
Grupa dla absolwentów i studentów Instytutu Socjologii UW na Karowej.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
NGO'sy
NGO'sy
NGO'sy to grupa dla tych wszystkich którzy związani są z III sektorem czyli organizacjami pozarządowymi....