Justyna Leśkiewicz

Technik IT
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Outlook PowerPoint System Windows Patent żeglarza jachtowego Prawo jazdy kat B bezwzrokowe pisanie na klawiaturze, wytrwałość obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan) Gimp 2 Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków punktualność i terminowość realizacji zadań pierwsza pomoc przedmedyczna Punktualność i systematyczność angielski poziom b1 Szkolenie – Zarządzanie czasem i organizacja pracy własnej

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GEFCO Polska Sp. z o.o.
Technik IT
- Obsługa klienta wewnętrznego w zakresie sprzętu komputerowego i pakietu Windows+Office (współpraca z CAPGEMINI)
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych oraz sprzetowych
- Administracja systemem inwentaryzacyjnym na potrzeby lokalnego IT
- Nadzór nad sprzętem IT w firmie
Serwizz
Konsultant Helpdesk
Telefoniczne oraz mailowe odbieranie zgłoszeń,
Rejestracja zgłoszeń i obsługa klientów,
Pomoc przy rozwiązywaniu podstawowych problemów z komputerem zgodnie z określonymi procedurami,
Dokumentowanie zleceń.
Obsługa OTRS
Canal + platforma
Konsultant ds. obsługi klienta
- Przyjmowanie i realizację zgłoszeń Abonentów (infolinia przychodząca)
- Pomoc w rozwiązywaniu spraw Abonentów (oferta, płatności, sprawy techniczne)
- Informowanie w kontakcie przychodzącym Abonentów o aktualnych ofertach, produktach,
- Do-sprzedaż usług
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,
Starszy specjalista w dziale informacji, promocji i pomocy technicznej
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych
Organizacja działań informacyjno-promocyjnych, akcji promocyjnych w tym targi, konkursy itp.
Sporządzanie sprawozdań oraz raportów dotyczących podejmowanych działań promocyjnych i informacyjnych w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pozyskiwanie, przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz aktualizacja strony internetowej.
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Prewindykacji
Przypominanie o terminowości spłacania zadlużeń,
Informowanie o kwotach i konsekwencjach nieterminowego splacania zadłużeń
Logo
Inspektor
Ultimo S.A. - Wrocław
Telefoniczne motywowanie dlużników do splaty zadłużeń,
Negocjowanie formy spłaty zadłużenia
PKO Bank Polski
Asystentka Dyrektora
Obsługa recepcyjna gości,
Obsługa sekretarska,
Ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
Prowadzenie terminarza spraw ważnych oraz spotkań Dyrektora i jego zastępców,
Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych w tym rozliczanie delegacji,
Obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych,
Monitorowanie jakości wyposażenia w tym składanie zamówień na artykuły biurowe i spożywcze,
Tworzenie raportów i prezentacji.

Szkolenia i kursy

Kurs języka angielskiego na poziomie B1 – czerwiec -2014r.
Certyfikowany kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - czerwiec 2014r.
Certyfikat ukończenia szkolenia „Zarządzanie czasem organizacja pracy własnej” (2011 r.)

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
wyższa szkołą turystyki i języków obcych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo

Zainteresowania

Narciarstwo
Żeglarstwo
Podróże

Inne

Obsługa pakietu Office (Word, Excel, Power Point)
Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze
Prawo jazdy Kat. B od 2007r.
Patent żeglarza jachtowego od 2013r.
Obsługa OTRS
Podstawowa wiedza z zakresu AD, Microsoft Exchange,
Podstawy Linux: RedHat, Ubuntu

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Wrocław
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)