Justyna Sowul

Project Manager - Ekspert
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie zmianą rekrutacja Zarządzanie zespołem Analiza biznesowa Kontrola jakości bankowość detaliczna Testy akceptacyjne Planowanie testów Bankowość internetowa Planowanie prowadzenie projektów rozwijanie pracowników

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Menedżer Zespołu Wsparcia Projektów
• Kierowanie pracą Zespołu, w tym podległymi Sekcjami, realizujących projekty z zakresu rozwoju bankowości internetowej i mobilnej.
• Realizacja celów wyznaczonych dla zespołu oraz celów organizacji.
• Planowanie: wyznaczanie celów długofalowych oraz krótkofalowych, opracowanie strategii działania w celu ich osiągnięcia, tworzenie strategii rozwojowej dla podległego zespołu, w tym dysponowania przydzielonym budżetem. Opracowanie koncepcji działania w sytuacjach kryzysowych oraz nadzwyczajnej mobilizacji. Opracowanie strategii rozwoju zespołu oraz poszerzania kompetencji. Opracowywanie koncepcji i kierunków rozwoju funkcjonalności sprzedażowych i serwisów transakcyjnych, budowanie strategii dla podległego kanału dystrybucji.
• Kierowanie: zarządzanie zespołem, w tym podległymi kierownikami sekcji oraz pracownikami na samodzielnych stanowiskach, selekcja i rekrutacja oraz adaptacja nowych pracowników, przewodzenie zespołowi, rozwijanie pracowników, budowanie ścieżek kariery, motywowanie do efektywnej pracy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie wsparcia. Pełnienie funkcji kierownika biznesowego projektów rozwijających bankowość elektroniczną.
• Organizowanie: priorytetyzowanie oraz delegowanie zadań, rozdzielanie prac, dobór pracowników do realizacji projektów, nawiązywanie współpracy z innymi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi, zapewnianie zasobów niezbędnych do realizacji projektów, mitygowanie ryzyk, eskalowanie zagrożeń, rozwiązywanie kwestii spornych. Zarządzanie zajmowaną przez zespół powierzchnią. Organizowanie stanowisk pracy, zapewnianie niezbędnego wyposażenia.
• Kontrolowanie: egzekwowanie realizacji zadań i postawionych celów, weryfikowanie wyników pracy, kontrolowanie jakości pracy, monitorowanie zgodności działań zespołu z przyjętą strategią. Raportowanie wyników pracy zespołu oraz aktualnego stanu prac nad projektami.
• Reprezentowanie oraz promowanie zespołu, udział w spotkaniach branżowych, konferencjach i targach. Kreowanie wizerunku zespołu.
PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Testów i Wdrożeń Internetowych
• Kierowanie pracą zespołu realizującego projekty z zakresu rozwoju bankowości elektronicznej.
• Realizacja celów wyznaczonych dla zespołu oraz celów organizacji.
• Planowanie: wyznaczanie celów dla zespołu. Planowanie ścieżek kariery, programu szkoleń oraz działań rozwojowych dla pracowników. Opracowanie strategii rozwoju zespołu.
• Organizowanie: delegowanie i przydzielanie zadań pracownikom, ustalanie priorytetów, podział obowiązków, koordynowanie prac nad realizowanymi projektami prowadzonymi i wdrażanymi przez członków zespołu. Koordynowanie prac nad prowadzonymi projektami.
• Kierowanie: selekcja i rekrutacja pracowników, adaptacja do pracy w zespole, motywowanie pracowników i inspirowanie do rozwoju, podnoszenia kompetencji i zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń prowadzenie. Wsparcie merytoryczne dla pracowników.
• Kontrolowanie: nadzorowanie i egzekwowanie wykonania zadań, kontrolowanie jakości pracy i ocenianie jej efektów. Raportowanie wyników pracy zespołu. Nadzorowanie przebiegu prac nad projektami, przewidywanie i eskalowanie oraz mitygowanie ryzyk i zagrożeń, opracowanie strategii działania w sytuacjach kryzysowych podczas realizacji projektów.
PKO Bank Polski
Ekspert w Wydziale Produktów Inteligo
• Pełnienie funkcji kierownika biznesowego podczas realizacji złożonych projektów biznesowych rozwijających bankowość internetową i mobilną. Kierowanie pracą zespołu projektowego.
• Inicjowanie i realizacja innowacyjnych rozwiązań z zakresu bankowości internetowej i mobilnej na podstawie analizy i obserwacji rynku. Budowanie modeli biznesowych oraz opracowywanie nowych rozwiązań.
• Realizacja projektów sprzedażowych, oszczędnościowych oraz rozwojowych i optymalizacyjnych.
• Projektowanie nowych funkcjonalności. Opracowywanie szczegółowych wymagań funkcjonalnych, tworzenie makiet interfejsu graficznego dla serwisów internetowych i mobilnych. Prowadzenie dokumentacji projektowej. Raportowanie postępu prac projektowych, mitygowanie ryzyk, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych.
• Organizowanie, koordynowanie oraz realizacja testów odbiorczych (testy UAT, regresyjne, testy prezentacji graficznej itp) dla realizowanych projektów, analiza i interpretacja wyników testów oraz formułowanie rekomendacji wdrożeniowych.
• Nadzorowanie wdrożeń produkcyjnych realizowanych projektów, weryfikacja poprawności działania wdrożonych funkcjonalności, raportowanie wyników.
PKO Bank Polski
Specjalista w Wydziale Rozwoju Bankowości Elektronicznej
• Sporządzanie benchmarków, badań i analiz rynkowych z zakresu bankowości elektronicznej.
• Przygotowanie specyfikacji biznesowych i opisów zmian dla wdrażanych rozwiązań rozwijających serwisy transakcyjne banku.
• Opiniowanie, uzgadnianie i akceptacja dokumentacji projektowych.
• Organizowanie, przeprowadzanie i koordynowanie testów odbiorczych dla realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji testów oraz raportowanie postępu prac.
• Udział we wdrożeniach produkcyjnych realizowanych projektów, weryfikacja poprawności działania wdrożonych funkcjonalności, raportowanie wyników.
• Przygotowywanie procesów z zakresu obsługi klientów za pośrednictwem internetowych i mobilnych kanałów dostępu do kont bankowych.
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Podczas pracy w moim zespole Justyna Kozak sumiennie wykonywała wszystkie powierzone obowiązki. Dała się poznać jako osoba zaangażowana w pracę, dokładna, ambitna. Znakomicie sprawdzała się w sytuacjach wymagających pracy indywidualnej jak i zespołowej.
Z pełną odpowiedzialnością polecam Justynę jako pracownika.
PKO Bank Polski
Dysponent telefonicznej obsługi klienta Konta Inteligo oraz Obligacji Skarbu Państwa
• Obsługa telefoniczna klienta w zakresie bankowego Konta Inteligo oraz Obligacji Skarbu Państwa
• Udzielanie informacji na temat oferty banku oraz stanu konta klienta
• Sprzedaż kont i produktów bankowych
• Realizacja dyspozycji oraz transakcji zlecanych przez klientów
• Wykonywanie operacji finansowych i niefinansowych na kontach bankowych klientów
• Wyjaśnianie sytuacji trudnych, identyfikowanie nieprawidłowości
• Przyjmowanie reklamacji
• Rejestrowanie oraz aktualizacja danych klientów w systemie
• Obsługa specjalistycznych systemów bankowych
Logo
Asystentka Managera / Recepcjonistka
Grand Superior Lodge oraz Superior Shores
• Planowanie oraz składanie zamówień.
• Prowadzenie negocjacji odnośnie szczegółów realizacji zamówień.
• Organizacja konferencji oraz bankietów.
• Planowanie rozmieszczenia gości w hotelach.
• Obsługa biura Managera.
• Nadzorowanie powierzonych tematów.
• Ustalanie i kontrolowanie terminów.
Logo
Lektor języka angielskiego
Centrum Nauczania Języków Obcych Euroenglish
• Planowanie treści merytorycznych oraz dydaktycznych zajęć.
• Prowadzenie zajęć języka angielskiego z dziećmi w wieku od 3 do 15 lat.
• Przygotowywanie konspektów zajęć języka angielskiego.
• Organizowanie pomocy naukowych.
• Ewaluacja słuchaczy.

Szkolenia i kursy

• First Certificate in English (ocena A)
• Efektywność osobista Menadżera – Nowe Motywacje
• Motywowanie i przywództwo – Nowe Motywacje
• Lider zmiany – Grupa Trop
• Zarządzanie zmianą – Nowe Motywacje
• Innowacje przez zarządzanie projektami – Grupa
• Uwolnij swój potencjał – typologia MBTI – Nowe Motywacje
• Umiejętność czytania dokumentów finansowych – Lubelska Fundacja Rozwoju
• Asertywność - trening interpersonalny – Lubelska Fundacja Rozwoju
• Udana prezentacja – PKO BP SA
• Zarządzanie czasem - HPR Group Sp. z o.o.
• Zarządzanie emocjami – Brainstorm Group Sp. z o.o.
• System zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-ISO/IEC 27001– Zakład Systemów Jakości i Zarządzania
• Kreatywne poszukiwanie rozwiązań – PKO BP SA
• Yellow Belt optymalizacja procesów – PKO BP SA
• Prawo jazdy kat B
• Licencja pilota wycieczek zagranicznych
• Licencja instruktora jogi oraz mindfulness

Edukacja

Logo
Master of Business Administration, MBA
University of Minnesota i Politechnika Lubelska
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji Lublin
Logo
Pedagogika, resocjalizacja, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

joga
psychologia
rozwój osobisty
literatura biograficzna

Grupy

Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.