Umiejętności
Zaangażowanie
Kreatywność
Zdolności interpersonalne
Project Management
Public Relations
Zarządzanie zespołem
Kultura osobista
strategie marketingowe
Budowanie Marki Osobistej
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Employer Branding & Communication Specialist
– Tworzenie treści w kanałach social media, content marketing;
– Realizacja strategii employer brandingowej;
– Monitoring i analiza działań konkurencji;
– Przygotowywanie i wysyłka newsletterów do bazy subskrybentów firmy;
– Prowadzanie firmowego bloga; przeprowadzanie wywiadów, tworzenie artykułów poświęconych pasjom pracowników firmy.
– Realizacja strategii employer brandingowej;
– Monitoring i analiza działań konkurencji;
– Przygotowywanie i wysyłka newsletterów do bazy subskrybentów firmy;
– Prowadzanie firmowego bloga; przeprowadzanie wywiadów, tworzenie artykułów poświęconych pasjom pracowników firmy.
Młodszy specjalista ds. marketingu
– organizacja stoiska wystawienniczego firmy na targach branżowych WOODEX 2015 w Moskwie,
– opracowywanie koncepcji i wdrażanie nowej strony internetowej,
– tworzenie specjalistycznych tekstów oraz materiałów promocyjnych (foldery),
– wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej.
– opracowywanie koncepcji i wdrażanie nowej strony internetowej,
– tworzenie specjalistycznych tekstów oraz materiałów promocyjnych (foldery),
– wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej.
Stażysta w Zespole ds. Promocji i PR
– pomoc podczas przygotowywania IV Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw,
– pisanie notatek związanych z panelami dyskusyjnymi IV EKMSP,
– tworzenie tekstów promocyjnych,
– pomoc w realizacji świadczeń w ramach umów z partnerami zewnętrznymi,
– aktualizacja stron internetowych www.rig.katowice.pl oraz www.kongresmsp.eu,
– przygotowywanie newsletterów do bazy subskrybentów firmy i mailingów do firm członkowskich,
– pomoc w tworzeniu raportów z przeprowadzonych działań promocyjnych,
– pisanie notatek związanych z panelami dyskusyjnymi IV EKMSP,
– tworzenie tekstów promocyjnych,
– pomoc w realizacji świadczeń w ramach umów z partnerami zewnętrznymi,
– aktualizacja stron internetowych www.rig.katowice.pl oraz www.kongresmsp.eu,
– przygotowywanie newsletterów do bazy subskrybentów firmy i mailingów do firm członkowskich,
– pomoc w tworzeniu raportów z przeprowadzonych działań promocyjnych,
Projekty
Innovation Olympics - international marketing
międzynarodowa olimpiada marketingowa, bezpośrednia praca z przedstawicielami marki Miele i universytetów włoskich, która umożliwiła poznanie specyfiki pracy w dziale produktu i marketingu. Międzynarodowa możliwość opracowania zadań o zaawansowanej specyfice branżowej wymagała znajomości języka angielskiego i umiejętności komunikacyjnych.
W zespole z
Zakres obowiązków
Członek projektu
Drogowskazy Kariery - Koordynator Regionu Śląskiego
– zarządzanie grupą projektową (10 osób)
– opracowanie i wdrażanie strategii promocji
– nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami
– organizowanie stoisk promocyjnych
Wspólnie z członkami Niezależnego Zrzeszeniem Studentów udało nam się zorganizować największe wydarzenie marketingowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, podczas którego odbyło się 15 szkoleń z zakresu marketingu oraz Wieczór z marketingiem, wydarzenie towarzyszące akcji. Do współpracy zaprosiliśmy praktyków biznesu, specjalistów ze swoich dziedzin m.in. z takich firm jak Politan, Top position czy Nexday Touchpoint Communication.
Akcja skierowana była przede wszystkim do studentów zainteresowanych m.in. takimi tematami jak SEM, content marketing, Google AdWords, social media, strategia marketingowa czy aktualne trendy.
Zakres obowiązków:
– zarządzanie grupą projektową (10 osób)
– opracowanie i wdrażanie strategii promocji
– nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami
– organizowanie stoisk promocyjnych
Akcja skierowana była przede wszystkim do studentów zainteresowanych m.in. takimi tematami jak SEM, content marketing, Google AdWords, social media, strategia marketingowa czy aktualne trendy.
Zakres obowiązków:
– zarządzanie grupą projektową (10 osób)
– opracowanie i wdrażanie strategii promocji
– nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami
– organizowanie stoisk promocyjnych
Zakres obowiązków
Koordynator Regionu Śląskiego– zarządzanie grupą projektową (10 osób)
– opracowanie i wdrażanie strategii promocji
– nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Partnerami
– organizowanie stoisk promocyjnych
Szkolenia i kursy
2016: Udział w konferencja marketingowej w Graz - Fifteen Seconds Festival
2016: Akademia PRawdziwego PR-u -Polskie Stowarzyszenie Public Relations o/Śląsk
2016: Kurs marketingu online "Internetowe rewolucje" - Google
2016: Promotion and marketing strategies - 6th International Week
2015: Project Managment - Asseco Poland S.A
2015: Kreatywne myślenie w praktyce -S MG/KRC Poland HR
2016: Akademia PRawdziwego PR-u -Polskie Stowarzyszenie Public Relations o/Śląsk
2016: Kurs marketingu online "Internetowe rewolucje" - Google
2016: Promotion and marketing strategies - 6th International Week
2015: Project Managment - Asseco Poland S.A
2015: Kreatywne myślenie w praktyce -S MG/KRC Poland HR
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
content marketing, fotografia reportażowa, sztuka współczesna, popkultura, filmy science-fiction
Organizacje
Niezależne Zrzeszenie Studentów UE w Katowicach
Członek Uczelnianej Komisji Rewizyjnej
od 05.2016 - obecnie
– bieżąca kontrola działalności NZS UE Katowice
Koordynator Regionu Śląskiego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Studenckiej
od 10.2014 do 04.2015
– organizacja warsztatów fotograficznych
– zarządzanie grupą projektową (6 osób)
– tworzenie ofert partnerskich i medialnych
– promocja konkursu w województwie Śląskim
– prowadzenie rozmów ze Sponsorami
Członek Uczelnianej Komisji Rewizyjnej
od 05.2016 - obecnie
– bieżąca kontrola działalności NZS UE Katowice
Koordynator Regionu Śląskiego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Studenckiej
od 10.2014 do 04.2015
– organizacja warsztatów fotograficznych
– zarządzanie grupą projektową (6 osób)
– tworzenie ofert partnerskich i medialnych
– promocja konkursu w województwie Śląskim
– prowadzenie rozmów ze Sponsorami
Inne
Prawo jazdy kat. B
Biegła obsługa Microsoft Office 2010, Prezi, Adobe Photoshop CS6, Adobe Photoshop Lightroom,
Znajomość systemu zarządzania treścią - panelu CMS
Znajomość zagadnień SEM i SEO
Biegła obsługa Microsoft Office 2010, Prezi, Adobe Photoshop CS6, Adobe Photoshop Lightroom,
Znajomość systemu zarządzania treścią - panelu CMS
Znajomość zagadnień SEM i SEO
Grupy
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?