Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Hipotecznych. Szef Zespołu.
- obsługa Klienta w obszarze kredytów hipotecznych
- rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań finansowych
- pozyskiwanie nowych Klientów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- realizacja celów biznesowych firmy
- wdrażanie nowych współpracowników
- rozpoznawanie potrzeb Klienta i opracowywanie pakietów rozwiązań finansowych
- pozyskiwanie nowych Klientów
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- realizacja celów biznesowych firmy
- wdrażanie nowych współpracowników
Doradca Consumer
- pozyskiwanie nowych Klientów oraz przedstawianie oferty,
- telefoniczna oraz e-mailowa komunikacja z Klientami,
- zawieranie umów produktów kredytowych (kredyty gotówkowe, odnawialne, samochodowe, karty kredytowe),
- zawieranie umów produktów depozytowych (rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe, bieżące),
- szkolenie Klientów z obsługi zdalnych dostępów do rachunku (internetowo oraz telefonicznie),
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz aktualności materiałów reklamowo - informacyjnych,
- utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
- telefoniczna oraz e-mailowa komunikacja z Klientami,
- zawieranie umów produktów kredytowych (kredyty gotówkowe, odnawialne, samochodowe, karty kredytowe),
- zawieranie umów produktów depozytowych (rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe, bieżące),
- szkolenie Klientów z obsługi zdalnych dostępów do rachunku (internetowo oraz telefonicznie),
- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy oraz aktualności materiałów reklamowo - informacyjnych,
- utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta.
Szkolenia i kursy
- Efektywne zarządzanie Zespołem
- Szkolenie z zakresu procesów analizy kredytowej i oceny scoringowej klienta - DKD Wydział Administrowania Kredytami dla Osób Fizycznych
- Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu - Generalny Inspektor Informacji Finansowej
- W pogoni za Klientem. Siła asertywności w sprzedaży.
- Kluczowe funkcje sprzedaży.
- Trudny Klient czy trudna sytuacja? (Szkolenie sprzedażowe).
- mQuality (Szkolenie z jakości obsługi klienta).
- Szkolenie z zakresu procesów analizy kredytowej i oceny scoringowej klienta - DKD Wydział Administrowania Kredytami dla Osób Fizycznych
- Przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu - Generalny Inspektor Informacji Finansowej
- W pogoni za Klientem. Siła asertywności w sprzedaży.
- Kluczowe funkcje sprzedaży.
- Trudny Klient czy trudna sytuacja? (Szkolenie sprzedażowe).
- mQuality (Szkolenie z jakości obsługi klienta).
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna