Justyna Garczyńska

Justyna Garczyńska

St. specjalista ds procesów biznesowych, Orange Customer Service Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
St. specjalista ds procesów biznesowych
- Obsługa Wydziału w zakresie administracyjno – biurowym oraz kadrowym
- Opiniowanie wewnętrznych procedur i procesów w celu zapewnienia spójności przebiegu realizacji reklamacji oraz zgłaszanie ryzyka do właściciela procesu reklamacji
- Wyznaczanie standardów jakościowych dla procesów
- Weryfikacja standardów i koordynacja badań jakościowych wewnętrznych i zewnętrznych
- Prowadzenie projektów dla Obsługi Klienta między innymi z zakresu Procesu Reklamacji i Skarg
- Przygotowywanie aktualizacji komunikatów publikowanych w intranecie na portalach informacyjnych dla pracowników w celu zapewnienia stałej komunikacji o procesie
Orange Polska S.A.
Starszy specjalista ds. procesów i procedur
- opracowanie dokumentacji procesowej, komunikacja zmian związanych z procesem
- realizacja projektów jakościowych, analizy i badania jakościowe, przeglądy procesów
- projektowanie działań procesowych dotyczących wdrożenia nowych usług TP, udział w pracach projektowych
- realizacja projektów związanych z satysfakcją Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. wsparcia operacji
- wsparcie administracyjne, organizacja spotkań i sporządzanie notatek w celu monitorowania realizacji przydzielonych zadań.
- prowadzenie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta,
- zapewnienie dostępów do aplikacji zarządzanie poprawnością merytoryczną i procesem obiegu wniosków na zakładanie/modyfikację kont informatycznych,
Logo
doradca klienta
Telekomunikacji Polskiej S.A
Wydział Contact Center
asystentka ds. administracyjno-biurowych
- Wsparcie administracyjno-logistyczne - ustalanie terminów i agend spotkań, obsługa administracyjno-logistyczna wybranych spotkań, zapewnienie niezbędnych dokumentów
- Analizowanie i kompletowanie korespondencji, dekretowanie rutynowych spraw na poszczególnych pracowników, egzekwowanie informacji zwrotnej dotyczącej zleconych spraw,
- Przygotowanie dokumentów do akceptacji, analizowanie dokumentów pochodzących z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł,

part-time trener
- Zbieranie potrzeb szkoleniowych pracowników, organizacja szkoleń, pozyskiwanie informacji dotyczącej skuteczności działań szkoleniowych,
- przygotowanie i prowadzenie krótkich szkoleń z doradcami/kierownikami, mająca na celu zapoznanie z bieżącymi sprawami, weryfikacja wiedzy Doradców, wykonywanie akcji Mystery Call, Mystery Klient
- tworzenie tymczasowych, lokalnych, pilotowych procedur i instrukcji

doradca klienta
- Telefoniczna Obsługa Klientów w zakresie: zgłoszeń, zamówień, zapytań dotyczących usług i ofert Grupy TP.
- Promocja oraz sprzedaż produktów i usług Grupy TP poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań dostosowanych do aktualnych potrzeb Klientów
- Analizowanie wniosków o rezygnację pod względem formalno-prawnym i merytorycznym. Ustalanie przyczyn rezygnacji i rekomendowanie Klientom nowych rozwiązań dostosowanych do ich aktualnych potrzeb w celu utrzymania Klienta

Szkolenia i kursy

III 2013 Zarządzanie sobą w czasie
V 2012 Specjalistyczne szkolenia z zakresu nowoczesnego zarządzania – Zarządzanie zmianą
VI 2006 Audytor wiodący ISO 9001 BSI British Standards Institution
II 2005 Train the trainers – jak prowadzić szkolenia

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, specjalność rachunkowość i finanse przedsiębiorstw, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Logo
finanse i bankowość, specjalizacja: system podatkowy, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

podróżowanie, amatorska fotografia, lepienie z gliny, film, literatura współczesna, fantastyka, Stany Zjednoczone.

Inne

wysoka elastyczność czasowa i, ważna cecha pracy zespołowej - umiejętność współpracy z ludźmi
dodatkowo:
Biegła znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
zaangażowanie, komunikatywność, optymizm

Grupy

***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
I love NY
I love NY
"I wanna wake up in the city that doesn't sleep..."
STANY ZJEDNOCZONE
STANY ZJEDNOCZONE
Kaniony, wysokie góry, ocean, wodospady, skały. Zachęcam do dzielenia się poglądami na temat piękna za oceanem, które stworzyła sama natura.
Tanie podróżowanie
Tanie podróżowanie
Forum wymiany informacji i pomysłów na tanie podróże po świecie