Justyna Garczyńska
St. specjalista ds procesów biznesowych, Orange Customer Service Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
St. specjalista ds procesów biznesowych
- Obsługa Wydziału w zakresie administracyjno – biurowym oraz kadrowym
- Opiniowanie wewnętrznych procedur i procesów w celu zapewnienia spójności przebiegu realizacji reklamacji oraz zgłaszanie ryzyka do właściciela procesu reklamacji
- Wyznaczanie standardów jakościowych dla procesów
- Weryfikacja standardów i koordynacja badań jakościowych wewnętrznych i zewnętrznych
- Prowadzenie projektów dla Obsługi Klienta między innymi z zakresu Procesu Reklamacji i Skarg
- Przygotowywanie aktualizacji komunikatów publikowanych w intranecie na portalach informacyjnych dla pracowników w celu zapewnienia stałej komunikacji o procesie
- Opiniowanie wewnętrznych procedur i procesów w celu zapewnienia spójności przebiegu realizacji reklamacji oraz zgłaszanie ryzyka do właściciela procesu reklamacji
- Wyznaczanie standardów jakościowych dla procesów
- Weryfikacja standardów i koordynacja badań jakościowych wewnętrznych i zewnętrznych
- Prowadzenie projektów dla Obsługi Klienta między innymi z zakresu Procesu Reklamacji i Skarg
- Przygotowywanie aktualizacji komunikatów publikowanych w intranecie na portalach informacyjnych dla pracowników w celu zapewnienia stałej komunikacji o procesie
Starszy specjalista ds. procesów i procedur
- opracowanie dokumentacji procesowej, komunikacja zmian związanych z procesem
- realizacja projektów jakościowych, analizy i badania jakościowe, przeglądy procesów
- projektowanie działań procesowych dotyczących wdrożenia nowych usług TP, udział w pracach projektowych
- realizacja projektów związanych z satysfakcją Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- realizacja projektów jakościowych, analizy i badania jakościowe, przeglądy procesów
- projektowanie działań procesowych dotyczących wdrożenia nowych usług TP, udział w pracach projektowych
- realizacja projektów związanych z satysfakcją Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Specjalista ds. wsparcia operacji
- wsparcie administracyjne, organizacja spotkań i sporządzanie notatek w celu monitorowania realizacji przydzielonych zadań.
- prowadzenie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta,
- zapewnienie dostępów do aplikacji zarządzanie poprawnością merytoryczną i procesem obiegu wniosków na zakładanie/modyfikację kont informatycznych,
- prowadzenie działań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta,
- zapewnienie dostępów do aplikacji zarządzanie poprawnością merytoryczną i procesem obiegu wniosków na zakładanie/modyfikację kont informatycznych,
doradca klienta
Telekomunikacji Polskiej S.A
Wydział Contact Center
asystentka ds. administracyjno-biurowych
- Wsparcie administracyjno-logistyczne - ustalanie terminów i agend spotkań, obsługa administracyjno-logistyczna wybranych spotkań, zapewnienie niezbędnych dokumentów
- Analizowanie i kompletowanie korespondencji, dekretowanie rutynowych spraw na poszczególnych pracowników, egzekwowanie informacji zwrotnej dotyczącej zleconych spraw,
- Przygotowanie dokumentów do akceptacji, analizowanie dokumentów pochodzących z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł,
part-time trener
- Zbieranie potrzeb szkoleniowych pracowników, organizacja szkoleń, pozyskiwanie informacji dotyczącej skuteczności działań szkoleniowych,
- przygotowanie i prowadzenie krótkich szkoleń z doradcami/kierownikami, mająca na celu zapoznanie z bieżącymi sprawami, weryfikacja wiedzy Doradców, wykonywanie akcji Mystery Call, Mystery Klient
- tworzenie tymczasowych, lokalnych, pilotowych procedur i instrukcji
doradca klienta
- Telefoniczna Obsługa Klientów w zakresie: zgłoszeń, zamówień, zapytań dotyczących usług i ofert Grupy TP.
- Promocja oraz sprzedaż produktów i usług Grupy TP poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań dostosowanych do aktualnych potrzeb Klientów
- Analizowanie wniosków o rezygnację pod względem formalno-prawnym i merytorycznym. Ustalanie przyczyn rezygnacji i rekomendowanie Klientom nowych rozwiązań dostosowanych do ich aktualnych potrzeb w celu utrzymania Klienta
asystentka ds. administracyjno-biurowych
- Wsparcie administracyjno-logistyczne - ustalanie terminów i agend spotkań, obsługa administracyjno-logistyczna wybranych spotkań, zapewnienie niezbędnych dokumentów
- Analizowanie i kompletowanie korespondencji, dekretowanie rutynowych spraw na poszczególnych pracowników, egzekwowanie informacji zwrotnej dotyczącej zleconych spraw,
- Przygotowanie dokumentów do akceptacji, analizowanie dokumentów pochodzących z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł,
part-time trener
- Zbieranie potrzeb szkoleniowych pracowników, organizacja szkoleń, pozyskiwanie informacji dotyczącej skuteczności działań szkoleniowych,
- przygotowanie i prowadzenie krótkich szkoleń z doradcami/kierownikami, mająca na celu zapoznanie z bieżącymi sprawami, weryfikacja wiedzy Doradców, wykonywanie akcji Mystery Call, Mystery Klient
- tworzenie tymczasowych, lokalnych, pilotowych procedur i instrukcji
doradca klienta
- Telefoniczna Obsługa Klientów w zakresie: zgłoszeń, zamówień, zapytań dotyczących usług i ofert Grupy TP.
- Promocja oraz sprzedaż produktów i usług Grupy TP poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań dostosowanych do aktualnych potrzeb Klientów
- Analizowanie wniosków o rezygnację pod względem formalno-prawnym i merytorycznym. Ustalanie przyczyn rezygnacji i rekomendowanie Klientom nowych rozwiązań dostosowanych do ich aktualnych potrzeb w celu utrzymania Klienta
Szkolenia i kursy
III 2013 Zarządzanie sobą w czasie
V 2012 Specjalistyczne szkolenia z zakresu nowoczesnego zarządzania – Zarządzanie zmianą
VI 2006 Audytor wiodący ISO 9001 BSI British Standards Institution
II 2005 Train the trainers – jak prowadzić szkolenia
V 2012 Specjalistyczne szkolenia z zakresu nowoczesnego zarządzania – Zarządzanie zmianą
VI 2006 Audytor wiodący ISO 9001 BSI British Standards Institution
II 2005 Train the trainers – jak prowadzić szkolenia
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
podróżowanie, amatorska fotografia, lepienie z gliny, film, literatura współczesna, fantastyka, Stany Zjednoczone.
Inne
wysoka elastyczność czasowa i, ważna cecha pracy zespołowej - umiejętność współpracy z ludźmi
dodatkowo:
Biegła znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
zaangażowanie, komunikatywność, optymizm
dodatkowo:
Biegła znajomość pakietu MS Office
Prawo jazdy kat. B
zaangażowanie, komunikatywność, optymizm
Grupy
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
STANY ZJEDNOCZONE
Kaniony, wysokie góry, ocean, wodospady, skały. Zachęcam do dzielenia się poglądami na temat piękna za oceanem, które stworzyła sama natura.