Doświadczenie zawodowe
Fashion Marketing Manager
odpowiedzialność za wszelkie działania marketingowe i PR-owe podejmowane na terenie całego kraju:
-bieżące – akcje marketingowe, wyprzedażowe, promujące, kontakty z mediami(prasa, radio, TV, internet), agencjami artystycznymi, reklamowymi, targi, pokazy mody, kreacja artystyczna (sesje zdjęciowe, katalogi wizerunkowe, produktowe). Odpowiedzialność za spójny wizerunek firmy i salonów sprzedaży (aranżacja wnętrz).
-oraz działania długofalowe dot. strategii – zmiana wizerunku firmy, zmiana logo firmy, wprowadzanie standardów VM, znalezienie nowych grup docelowych oraz sformułowanie odpowiednich kanałów komunikacji także poza granicami Polski. Ścisła współpraca z działem handlowym i nadzór nad ok. 50 placówkami sprzedaży.
-bieżące – akcje marketingowe, wyprzedażowe, promujące, kontakty z mediami(prasa, radio, TV, internet), agencjami artystycznymi, reklamowymi, targi, pokazy mody, kreacja artystyczna (sesje zdjęciowe, katalogi wizerunkowe, produktowe). Odpowiedzialność za spójny wizerunek firmy i salonów sprzedaży (aranżacja wnętrz).
-oraz działania długofalowe dot. strategii – zmiana wizerunku firmy, zmiana logo firmy, wprowadzanie standardów VM, znalezienie nowych grup docelowych oraz sformułowanie odpowiednich kanałów komunikacji także poza granicami Polski. Ścisła współpraca z działem handlowym i nadzór nad ok. 50 placówkami sprzedaży.
Kasjer/Pracownik Biura Obsługi Klienta/Specjalista ds. Marketingu Lokalnego
Kasjer oraz Pracownik BOK:
-kompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami polityki IKEA, w tym także (jako obowiązki dodatkowe) obsługa Klientów zagranicznych.
Specjalista ds. Marketingu Lokalnego
- badania rynkowe, trade marketing, organizowanie akcji promocyjnych oraz atrakcji dla klientów, współpraca z mediami, z domami mediowymi oraz z agencjami artystycznymi, redagowanie reklam oraz tekstów sponsorowanych, wysyłanie Press Kit’ów, działalność zgodna ze standardami firmy.
-kompleksowa obsługa Klientów zgodna ze standardami polityki IKEA, w tym także (jako obowiązki dodatkowe) obsługa Klientów zagranicznych.
Specjalista ds. Marketingu Lokalnego
- badania rynkowe, trade marketing, organizowanie akcji promocyjnych oraz atrakcji dla klientów, współpraca z mediami, z domami mediowymi oraz z agencjami artystycznymi, redagowanie reklam oraz tekstów sponsorowanych, wysyłanie Press Kit’ów, działalność zgodna ze standardami firmy.
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Flash i ActionScript
Tworzenie animacji flash z wykorzystaniem Action Script bez wykorzystana drogich narzędzi.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
London School of Public Relations
Miejsce dla absolwentów i uczestników London School of Public Relations (LSPR) - szkolenia organizowanego przez Związek Firm Public Relations, opartego na prestiżowym programie londyńskiej szkoły PR.