Justyna Bakalarczyk

Justyna Bakalarczyk

Analityk sprzedaży, DOZ
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Pelion S.A.
Analityk sprzedaży
Opracowywanie co-tygodniowych i co-miesięcznych raportów sprzedaży ( np. według spółek PGF, asortymentu, kontrahentów itp.), gromadzenie danych dotyczących istotnych aspektów dla rozwoju firmy, analiza danych sprzedażowych, przygotowywanie prezentacji na bazie wyników analiz, zbieranie i przetwarzanie danych numerycznych dotyczących sprzedaży produktów i aktywności konkurencji, prognozowanie sprzedaży w oparciu o historyczne dane, tworzenie polityki cenowej na podstawie analizy konkurencji, pomoc w administracji bazami danych i systemami wspierającymi prognozowanie sprzedaży, techniczna pomoc klientom oraz personelowi aptek DOZ).
Alrec Sign & Display
Asystent sprzedaży
Charakterystyka wykonywanych zadań:
analiza realizacji planów finansowych w aspekcie budżetowym, analiza danych sprzedażowych oraz pracy przedstawicieli handlowych, formułowanie raportów i zestawień finansowych, przepływ informacji finansowych pomiędzy oddziałami firmy w Europie, przygotowywanie zapewnianie obsługi strategicznych klientów firmy m.in. Phillip Morris, Playstation, Whirlpool, Sony, Nestle, Samsung, Multibank itp., koordynowanie przebiegu nowych projektów, działania administracyjne w systemie ERP.

Szkolenia i kursy

2004-2005 Szkoła Języków Obcych Perfekt Ok, ul. Mickiewicza 15a, 90-443 Łódź.
Kurs języka angielskiego na poziomie „First Certificate in English”.

2005-2006 English Zone, ul. Stefanowskiego 22,Łódź.
Konwersacje z języka angielskiego

2006-02.2007 Szkoła językowa Berlitz.
Kurs języka angielskiego

04.2006 NT GROUP Sp. Z o.o., ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź
„MS Outlook”
Program szkolenia: moduł pocztowy, zarządzanie wiadomościami pocztowymi, przez kalendarz zadania, dziennik udostępnianie kalendarzy w sieci, planowanie spotkań , monitoring wykonania zleconych zadań, archiwizacja folderów osobistych.

01.2007-03.2007 Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych „PRO-AKADEMIA”, ul. Piotrkowska 238,
90-260 Łódź
„FUNDRAISING - sposób na pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowania rozwoju przedsiębiorstwa lub inwestycji”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet Państwa.

04.2007-06.2007 BDB AGOS SP. Z o.o., ul. Narutowicza 7/9, 90-117 Łódź
„Nowoczesny pracownik działu finansowo-księgowego”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet Państwa.
Program szkolenia: zasady rachunkowości i prowadzenia ksiąg rachunkowych; prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych w środowisku informatycznym (Symfonia), wycena aktywów i pasywów, ustalenie wyniku finansowego, sporządzenie sprawozdań finansowych z wykorzystaniem systemów informatycznych rachunkowości, podstawy prawa spółek handlowych.

10.2007-12.2007 Stowarzyszenie Doradców Gospodarczych „PRO-AKADEMIA”, ul. Piotrkowska 238,
90-260 Łódź
„Profesjonalna obsługa klienta w języku polskim i angielskim”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet Państwa.
Program szkolenia:
Techniki skutecznej komunikacji z klientem, sposoby rozwiązywania konfliktów, elementy zarządzania czasem, zachowania asertywne w komunikacji z klientem.

11.2007- do SpeakUp, Piłsudskiego 5, 90-368 Łódź
chwili obecnej Kurs języka angielskiego

Edukacja

Logo
Matematyka finansowo- ubezpieczeniowa, magisterskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

Turystyka - poznawanie nowych ludzi i ich kultur

Internet, fotografika, kino, kulinaria, muzyka.

Inne

Znajomość pracy z komputerem:
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, systemy operacyjne Windows, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, matematycznych programów specjalistycznych: Matematica, Statistica, systemu ERP(Exact Globe 2003), skuteczne poruszanie się w Internecie (Internet Explorer).

Inne umiejętności i kompetencje:
Znajomość międzynarodowych Formuł Handlowych – Incoterms 2000
Obsługa wyposażenia biurowego: faksu, drukarki, ksero, itp.
Prawo jazdy kategorii B.

Umiejętności społeczne:
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Komunikatywność
Zdolności organizacyjne
Inicjatywa w działaniu
Samodzielność
Dyspozycyjność
Odporność na stres