Julia Gębala

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Event Management Analiza rynku Reklama online Project Management Social Media Strategic Communications Zarządzanie czasem

Doświadczenie zawodowe

Groupon
Specjalista ds. Komunikacji
• tworzenie długoterminowej strategii komunikacji
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• opracowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych firmy
• wspieranie działań marketingowych i PR firmy
• wspieranie działań z zakresu Employer Branding
• przygotowanie eventów firmowych
• obsługa działań CSR
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Specjalista ds. PR i Komunikacji
Groupon UK & IE
• udział w tworzeniu długoterminowej strategii komunikacji
• budowanie i zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej oraz monitorowanie efektywności tych działań
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
• wspieranie działań PR firmy
• przygotowywanie materiałów dla mediów
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Groupon
Account Manager
• budowanie relacji z partnerami biznesowymi
• budowanie narzędzi komunikacji z partnerami biznesowymi oraz monitorowanie efektywności tych działań
(badania satysfakcji, materiały informacyjne etc.)
• budowanie i umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Specjalista ds. PR i Marketingu - Staż
EWANA s.c.
• marketing i promocja
• redakcja krótkich materiałów reklamowych i informacyjnych
• organizacja eventów
• współpraca z mediami
• negocjowanie umów handlowych
BeeOnline Sp.z o.o.
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
Współtwórca portalu www.beeatwork.pl
• marketing i promocja, opracowywanie strategii wprowadzenia nowej usługi na rynek
• komunikacja PR, redakcja krótkich materiałów reklamowych i informacyjnych
• organizacja eventów
• budowanie relacji z grupą docelową przy okazji eventów na uczelniach oraz targów pracy
• negocjowanie umów handlowych
universum polska sp. z o.o.
Project Manager (Employer Branding)
• planowanie, organizacja pracy zespołów projektowych oraz kontrola wykonania projektów z obszaru Employer Branding
• działania na rzecz rozszerzenia oferty usług, współudział we wprowadzaniu nowych produktów na rynek polski
• nadzór nad działalnością operacyjną biura i raportowanie do Universum Global
• udział w procesach rekrutacyjnych

Edukacja

Logo
PR i Strategiczne Komunikowanie w Firmach, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Filologia Angielska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
GRUPOWE ZAKUPY
GRUPOWE ZAKUPY
Zakupy grupowe w Polsce i na świecie. Opinie, informacje, wiadomości.
I love NY
I love NY
"I wanna wake up in the city that doesn't sleep..."
Intranety.pl
Intranety.pl
Intranety.pl skupia osoby, dla których INTRANET, KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA jest narzędziem pracy, ważną pozycją w zakresie obowiązków lub zainteresowaniem.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marka korporacyjna
Marka korporacyjna
Celem grupy jest wymiana opinii, doświadczeń oraz ciekawych case studies związanych z budowaniem marki korporacyjnej wśród różnych grup docelowych (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, udziałowcy
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz