Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. e-marketingu
- nadzór i opieka nad stroną internetową korporacji www.trefl.com oraz sklepem internetowym www.sklep.trefl.com (aktualizacja, analiza statystyk, optymalizacja, rozwój)
- przygotowywanie i koordynacja promocji sprzedażowych w sklepie internetowym
- przygotowywanie treści i wysyłka newsletterów korporacyjnych i sprzedażowych
- przygotowywanie nowych serwisów tematycznych firmy np. www.vtech.trefl.com
- przygotowywanie i koordynacja kampanii promocyjnych online
- współpraca z partnerami internetowymi Trefla (m.in. Agito i Allegro)
- koordynacja działań związanych z badaniem satysfakcji klientów detalicznych
- prowadzenie działań na portalach społecznościowych firmy – Facebook, You Tube
- współpraca z innymi działami firmy (graficzny, informatyczny, produkcyjny, handlowy)
- współpraca z agencją interaktywną w zakresie optymalizacji serwisów internetowych
- przygotowywanie i koordynacja promocji sprzedażowych w sklepie internetowym
- przygotowywanie treści i wysyłka newsletterów korporacyjnych i sprzedażowych
- przygotowywanie nowych serwisów tematycznych firmy np. www.vtech.trefl.com
- przygotowywanie i koordynacja kampanii promocyjnych online
- współpraca z partnerami internetowymi Trefla (m.in. Agito i Allegro)
- koordynacja działań związanych z badaniem satysfakcji klientów detalicznych
- prowadzenie działań na portalach społecznościowych firmy – Facebook, You Tube
- współpraca z innymi działami firmy (graficzny, informatyczny, produkcyjny, handlowy)
- współpraca z agencją interaktywną w zakresie optymalizacji serwisów internetowych
marketing project manager
marek gawdzik 'stand out' marketing atelier
- bieżący kontakt z klientami
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych (offline i online)
- współudział w tworzeniu strategii promocji dla klientów
- współudział w opracowywaniu kreacji reklamowych
- koordynacja działań związanych z przygotowaniem i produkcją materiałów reklamowych (studio graficzne, drukarnie)
- negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad pracą agencji reklamowych i interaktywnych
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań promocyjnych
- tworzenie prostych layoutów graficznych
- audyt stron internetowych klientów i opracowywanie nowych treści
- bieżąca aktualizacja firmowej strony internetowej oraz stron klientów
oraz wiele, wiele innych :)
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych (offline i online)
- współudział w tworzeniu strategii promocji dla klientów
- współudział w opracowywaniu kreacji reklamowych
- koordynacja działań związanych z przygotowaniem i produkcją materiałów reklamowych (studio graficzne, drukarnie)
- negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad pracą agencji reklamowych i interaktywnych
- analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań promocyjnych
- tworzenie prostych layoutów graficznych
- audyt stron internetowych klientów i opracowywanie nowych treści
- bieżąca aktualizacja firmowej strony internetowej oraz stron klientów
oraz wiele, wiele innych :)
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych (Dział Marketingu)
- negocjowanie, zawieranie i realizacja umów barterowych
- bieżący kontakt z kontrahentami i partnerami firmy
- planowanie kampanii reklamowych na portalu
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych w prasie, radiu, telewizji, sieci kin, OOH oraz działań ambientowych
- współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych do realizowanych kampanii
- kontrola i realizacja założeń budżetu marketingowego
- realizacja projektów specjalnych (np. CI serwisów poza domeną)
- współpraca z innymi działami firmy (m.in. prawnym, graficznym, finansowym)
- bieżący kontakt z kontrahentami i partnerami firmy
- planowanie kampanii reklamowych na portalu
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych w prasie, radiu, telewizji, sieci kin, OOH oraz działań ambientowych
- współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych do realizowanych kampanii
- kontrola i realizacja założeń budżetu marketingowego
- realizacja projektów specjalnych (np. CI serwisów poza domeną)
- współpraca z innymi działami firmy (m.in. prawnym, graficznym, finansowym)
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2012 - Szkolenie Google Analytics (prowadzone w programie Analytics Seminar Leader)
Październik 2012 - Szkolenie Google AdWords (prowadzone w programie AdWords Seminar Leader)
Listopad 2012 - Warsztaty "Wszystko, co chcieliście wiedzieć o współpracy reklamowej z blogerami, a baliście się zapytać." (prowadzący: Natalia Hatalska)
Październik 2012 - Szkolenie Google AdWords (prowadzone w programie AdWords Seminar Leader)
Listopad 2012 - Warsztaty "Wszystko, co chcieliście wiedzieć o współpracy reklamowej z blogerami, a baliście się zapytać." (prowadzący: Natalia Hatalska)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
taniec, podróże, kino
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Zielony Koszyk
Projekt ekologiczny organizowany przez członków drużyny SIFE Uniwersytetu Gdańskiego.
Zachęceni przez członków SIFE UG właściciele sklepów spożywczych z Trójmiasta przeznaczają 10% obrotów z dwóch dn