Jolanta Skowrońska

Dyrektor Marketingu
Białystok, podlaskie

Umiejętności

Analityka Marketing B2B E-commerce Graphic Design Marketing Międzynarodowy handel zagraniczny Nielsen Data marketing produktu Project Management Branding Marketing B2C Team Managment Marketing Communication Market Resreach Sales Promotions marketing manager art di

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BRAND DISTRIBUTION
Dyrektor Marketingu
1. Współpraca z działami sprzedażowymi współpracującymi z zagranicznymi klientami jak też czołowymi sieciami w Polsce.
2. Organizowanie targów międzynarodowych (wystrój, materiały marketingowe, oferta).
3. Branding:
- Wprowadzanie na rynek nowych marek dystrybucyjnych (z importu) jak też produktów marek własnych
- Praca nad komunikacją strategicznych marek dystrybucyjnych i marek własnych (opracowywanie key-visuali, tworzenie grafik materiałów marketingowych, organizowanie promocji w sieciach, event’ów)
6. Analityka marketingowa: Tworzenie prezentacji biznesowych opartych o analitykę danych sprzedażowych i kluczowe informacje o rynku.
7. Kreacja: Sprawne zarządzanie zespołem trzech grafików dzięki znajomości programów graficznych, zasad przygotowania materiałów do druku DTP, zasad skutecznej komunikacji, wyjątkowej kreatywności oraz umiejętności briefowania.
8. E-commerce: Współuczestniczenie w tworzeniu Platformy zakupowej B2B: www.bd24.pl i www.bd24.eu. Aktywna współpraca w zakresie rozwoju marek ze sklepem internetowym B2C: bdsklep.pl.
9. Marketing wewnętrzny: Redagowanie wewnętrznego biuletynu pracowniczego.
Logo
Senior Product Manager
Mispol.S.A.
Zarządzanie produktami markowymi (produkty wdrożone przeze mnie zdobyły łącznie ponad 10% udziału w segmencie wg AC Nielsen) i wprowadzanie marek własnych
• Przygotowywanie, koordynacja i analizowanie projektów wdrożeń nowych produktów i rodzin produktowych w ścisłej współpracy z działami rozwoju, produkcji i sprzedaży
• Wspieranie zespołu sprzedaży w zakresie wprowadzania nowych produktów oraz przeprowadzanych promocji
• Analizowanie i optymalizowanie oferty produktowej pod względem konkurencyjności i marżowości
• Monitorowanie trendów rynkowych związanych z rozwojem sektora

Szkolenia i kursy

25.06.2015 - Język angielski z Home School (80 godz.)
25.10.2014 - Techniki informatyczne w branży FMCG
02.08.2014 - Ukończenie kursu Harvard Business - First Time Manager (ICAN)
01.03.2014 - „Skuteczne zarządzanie czasem” – Trening Tomasza Kuny
17.12.2011 - „Szkolenia praktyczno - teoretyczne z zakresu metodologii Nielsen”
14.12.2011 - „Jak skonstruować skuteczny plan działań reklamowych"
20.06.2011 - „Marketing w Social Media"
23.09.2010 - „Znakowanie środków spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami"
26.06.2008 - „Business English” Open Education Group
18.05.2006 - „Nowoczesne metody docierania do klienta - grafika komputerowa i tworzenie stron www"

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Grafika komputerowa, fotografia, sport (pływanie, jogging)

Organizacje

Brand Distribution Sp. z o.o., Mispol. S.A.

Inne

1. Obsługa programu Nielsen Answers oraz analiza danych rynkowych
2. Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
3. Obsługa programów graficznych (Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator)
4. Prawo jazdy – kat B. - od 1995 r.