Umiejętności
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
znajomość obsługi pakietu MS Office
przejawianie inicjatywy i zaangażowania
wzbudzanie zaufania
samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w grupie
ukończone szkolenie z efektywności osobistej i wykorzystanie zasad w praktyce
umiejętność dostosowania się do zmian i nowego otoczenia
podstawowa znajomość programu Adobe inDesign (redagowanie dokumentów)
graficzne przedstawianie danych w programie QlickView
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik Biura Obsługi Klienta
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie reklamacji towarów;
- rozwiązywanie problemów oraz pomoc techniczna w procesie funkcjonowania i składania zamówień;
- poreklamacyjna obsługa zleceń, m. in. aktualizacja danych systemowych (nr kont bankowych, danych teleadresowych);
- rozpatrywanie reklamacji;
- rozliczenia finansowe klientów.
- rozwiązywanie problemów oraz pomoc techniczna w procesie funkcjonowania i składania zamówień;
- poreklamacyjna obsługa zleceń, m. in. aktualizacja danych systemowych (nr kont bankowych, danych teleadresowych);
- rozpatrywanie reklamacji;
- rozliczenia finansowe klientów.
Specjalista w Zespole Obsługi Kluczowych Kontraktów
- rozliczanie oraz kontrola produkcji ubezpieczeniowej obsługiwanych agencji leasingowych,
- elektroniczne i manualne wprowadzanie polis do systemu, kontrola poprawności danych,
- rozdysponowywanie zbiorczych wpłat z agencji leasingowych na poszczególne polisy klientów,
- naliczanie należnej prowizji oraz realizacja wypłaty faktury prowizyjnej dla kontrahentów.
- elektroniczne i manualne wprowadzanie polis do systemu, kontrola poprawności danych,
- rozdysponowywanie zbiorczych wpłat z agencji leasingowych na poszczególne polisy klientów,
- naliczanie należnej prowizji oraz realizacja wypłaty faktury prowizyjnej dla kontrahentów.
konsultant telefoniczny
- informowanie klientów o zaległościach wynikających z tytułu nieuregulowania składki z tytułu ubezpieczeń OC,
- telefoniczna aktualizacja baz danych,
- udzielanie wyjaśnień dotyczących zasadności opłaty składki,
- umawianie spotkań agentów,
- przeprowadzanie ankiet telefonicznych dotyczących zadowolenia klientów z usług PZU.
- telefoniczna aktualizacja baz danych,
- udzielanie wyjaśnień dotyczących zasadności opłaty składki,
- umawianie spotkań agentów,
- przeprowadzanie ankiet telefonicznych dotyczących zadowolenia klientów z usług PZU.
Inżynier jakości oprogramowania
- testy walidacyjne, akceptacyjne oprogramowania modemów;
- przygotowywanie dokumentacji posprzedażowej dla klientów;
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej;
- bierne uczestnictwo w badaniach konsumenckich oraz w tworzeniu nowych usług;
- pomoc przy graficznej oprawie produktów;
- przygotowywanie dokumentacji posprzedażowej dla klientów;
- przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej;
- bierne uczestnictwo w badaniach konsumenckich oraz w tworzeniu nowych usług;
- pomoc przy graficznej oprawie produktów;
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Obsługa klienta
Kasjerzy
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
- kultura mniejszościowa
- podróże
- psychologia ogólna
- podróże
- psychologia ogólna
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Absurdy
Masz do czynienia z jakimś absurdem, czymś beznadziejnie głupim? Sprzecznym prawem? Wejdź do nas.
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Chcę mówić po angielsku
Grupa dla osób wiecznie średniozaawansowanych w znajomości języka angielskiego. Będziemy wspólnie radzić jak pokonać barierę mówienia i wspiąć się na wyższy poziom znajomości języka angielskiego. Obal
CV Centre
Grupa, gdzie uzyskacie informacje, jak kompleksowo przygotować się do zmiany, lub poszukiwania pracy. Otrzymacie poradę, jak napisać dokumenty aplikacyjne, zaprezentować podczas rozmowy i otrzymać inf
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.