Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. windykacji należności
Ramex sp z o .o. S.K.A
Koordynowanie procesu zawierania umów handlowych z Klientami, czuwanie nad kompletnością zawieranych umów, administrowanie danymi. Szkolenia pracowników Działu Handlowego w zakresie zasad zawierania umów handlowych i współpraca z Działem Handlowym w zakresie obsługi limitów kredytowych dla Klientów.
Współpraca z kancelarią prawną w zakresie bieżącej obsługi firmy, przygotowywanie pism, projektów umów, koordynowanie spraw na etapie windykacji polubownej i sądowej.
Kontakt z klientami w zakresie kontroli należności tj. wyjaśnianie niezgodności wynikających
z niedopłat, nieprawidłowych potrąceń, brakujących faktur oraz dokonywanie kompensat.
Monitorowanie i bieżąca windykacja przeterminowanych należności (bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z Klientami, negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień
w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , listowne działania upominawcze, wezwania przedsądowe. Koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych we współpracy z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i z kancelarią prawną.
Obsługa polisy ubezpieczenia kredytu kupieckiego
Współpraca z kancelarią prawną w zakresie bieżącej obsługi firmy, przygotowywanie pism, projektów umów, koordynowanie spraw na etapie windykacji polubownej i sądowej.
Kontakt z klientami w zakresie kontroli należności tj. wyjaśnianie niezgodności wynikających
z niedopłat, nieprawidłowych potrąceń, brakujących faktur oraz dokonywanie kompensat.
Monitorowanie i bieżąca windykacja przeterminowanych należności (bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z Klientami, negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień
w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , listowne działania upominawcze, wezwania przedsądowe. Koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych we współpracy z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi i z kancelarią prawną.
Obsługa polisy ubezpieczenia kredytu kupieckiego
Przedstawiciel handlowy
rozwijanie sprzedaży na obszarze powierzonej strefy handlowej, realizacja budżetów sprzedaży, budowanie bazy aktywnych klientów oraz zwiększanie zyskowności sprzedaży poprzez rozwijanie długoterminowych relacji, umożliwiających utrzymywanie oraz pozyskiwanie nowych klientów z grupy małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, administrowanie bazą danych, rozpatrywanie reklamacji
Specjalista ds. kadrowych
prowadzenie spraw osobowych pracowników przedsiębiorstwa, przygotowywanie
i prowadzenie dokumentacji kadrowej od momentu zatrudnienia po ustanie stosunku pracy, czynności administracyjne związane ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
i prowadzenie dokumentacji kadrowej od momentu zatrudnienia po ustanie stosunku pracy, czynności administracyjne związane ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników
Szkolenia i kursy
V 2014 -Sprzedaż konsumencka - prawne aspekty reklamacji. Zmiany w świetle Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2011/83/UE
III 2014 - Skuteczna taktyka windykacyjna . Istotne zapisy przy zawieraniu umów cywilnoprawnych
XI 2013 B1 certyfikat TELEC, Licencjonowane Centrum Egzaminacyjne CNJA EDUKACJA
IV 2011 - Warsztat szkoleniowy ’Akademia sprzedaży-Techniki sprzedaży-negocjacje
II 2008 - Szkolenie sprzedażowe ‘Voice of customer’
III 2014 - Skuteczna taktyka windykacyjna . Istotne zapisy przy zawieraniu umów cywilnoprawnych
XI 2013 B1 certyfikat TELEC, Licencjonowane Centrum Egzaminacyjne CNJA EDUKACJA
IV 2011 - Warsztat szkoleniowy ’Akademia sprzedaży-Techniki sprzedaży-negocjacje
II 2008 - Szkolenie sprzedażowe ‘Voice of customer’
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Prawo
Windykacja
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie