Joanna Urbańska

Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Assessment Center Analiza danych Human Resources Umiejętności interpersonalne przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych Microsoft Excel Microsoft Office Tabele przestawne zakupy Rekrutacja Selekcja CV innowacyjność Rekrutacje IT Umiejętności pracy w grupie organizowanie podróży służbowych Organizowanie szkoleń Organizowanie eventów koordynowanie projektów wywiad kompetencyjny Oceny okresowe pracowników umiejętność oceny kompetencji Feedback delivering proaktywne podejście do wykonywanych zadań Obsługa klientów wewnętrznych koordynowanie szkoleń zewnętrznych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fabryka Formy S.A.
HR Business Partner / HR Consultant
- kreuję i wdrażam standardy i procedury między innymi związane z procesami rekrutacyjnymi, onboardingowymi, employer-brendingowymi czy szkoleniowymi
- przeprowadzam badania satysfakcji i zaangażowania
- dbam o candidate i employee experience
- wybieram dopasowane narzędzia wspomagające HR-owe procesy i dostosowuję je do wymagań rozproszonej struktury, na przykład intranet
- buduję zakładkę kariery we współpracy z działem marketingu
- odpowiadam za planowanie budżetu HR i jego realizację
- wprowadzam wskaźniki i mierniki efektywności prowadzonych działań HR
- prowadzę szkolenia i warsztaty oraz planuję programy rozwojowe dla kadry menadżerskiej
Logo
HR Business Partner
Human AdVenture (Owner)
INEA S.A.
HR Team Leader / HR Business Partner
INEA S.A.
Junior HR Business Partner
- aktywnie buduję pozytywne doświadczenia kandydatów i pracowników realizując strategię candidate and employee experience #MojeDobreMiejscePracy
- projektuję i wdrażam strategię HR dla niemal 800 pracowników
- jestem partnerem biznesowym HR dla Departamentu Sprzedaży
- wspieram merytorycznie menadżerów w zakresie prawa pracy, zarządzania zmianą, optymalizacji struktury organizacyjnej
- rekrutuję najlepszych sprzedawców, marketingowców, finansistów, kierowników projektów, administratorów sieci i bezustannie są mi powierzane nowe projekty
- opracowuję i wdrażam procesy związane z ścieżkami karier, działaniami employer brendingowymi, badaniem zaangażowania, wewnętrznymi systemami poleceń
- tworzę projekty komunikacji wewnętrznej, w tym również elementy graficzne
- prowadzę szkolenia dla menedżerów z zakresu zarządzania pokoleniami w organizacji
- pełnię rolę mentora-eksperta dla nowych osób w dziale HR
- projektuję narzędzia usprawniające pracę działu oraz procesy wewnętrzne firmy , a także raportuję swoje działania na liczbach
INEA S.A.
Specjalista ds. HR
- organizowałam i perfekcyjnie przygotowywałam szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dla pracowników
- zarządzałam i administrowałam benefitami dla ponad 500 pracowników
- opracowywałam niestandardowe strategie rekrutacji pracowników z powodzeniem wcielając je w codzienną pracę
- byłam (i nadal jestem!) point of contact dla menedżerów wszystkich szczebli w organizacji
- prowadziłam rekrutacje n a stanowiska niższego i średniego szczebla
- przeprowadzałam proces onboardingu dla nowych pracowników
- koordynowałam i organizowałam praktyki studenckich
- budowałam narzędzia Excel usprawniające pracę działu HR np. automatyzacja raportów okresowych ocen pracowniczych
INEA S.A.
Stażystka w Dziale HR
- selekcjonowałam CV za pośrednictwem programu Talent Base
- prowadziłam wywiady telefonicznych z kandydatami
- umawiałam kandydatów na spotkania rekrutacyjne
- prowadziłam rekrutacje na stanowiska niższego szczebla
- współpracowałam z menadżerami niższego i średniego szczebla
- telefoniczne udzielałam informacji zwrotnych kandydatom (pozytywnych i negatywnych)
- przeprowadzałam proces onboardingu dla nowych pracowników
- koordynowałam przeprowadzanie konkursów wewnątrz firmy
REHAU Sp. z o.o.
Praktyki w Dziale Personalnym
- zakładanie akt osobowych
- selekcja CV
- sporządzanie opisów stanowisk
- tworzenie narzędzi wspierających działania działu HR
- administracja i kontrola dotyczące np. szkoleń pracowników
PHE Nowa France Sp. z o.o.
Analityk rynku kablowego (Dział zakupów)
- analiza zapytań ofertowych
- analiza ofert na dostawę materiałów
- sporządzanie kosztorysów ofertowych
- negocjowanie cen z dostawcami
- czynności związane z optymalizacją magazynu
- dokonywanie zakupów, analizowanie stanów magazynowych itp. w zakresie wybranej grupy asortymentowej
Tamipol
Specjalista ds. e-commerce i obsługi klienta
- przygotowywanie i realizacja działań promocyjnych
- przygotowanie i realizacja zadań związanych z treściami na stronę www
- administracja sklepów internetowych
- obsługa klienta
- przyjmowanie i realizowanie zamówień
- prowadzenie dokumentacji

Projekty

Poznań Mentoring Walk
W pierwszej edycji wzięłam udział w PMW jako mentee, w kolejnej edycji przygotowałam video dla nowych mentee w jaki sposób przygotować się do spotkania z mentorem.
Rekrutacja 50 handlowców w 4 miesiące

Szkolenia i kursy

Millennialsi - jak z nimi rozmawiać i ich motywować

Edukacja

Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Grupa SET
Logo
HR Business Partner, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Psychologia, Specjalizacja: psychologia pracy i organizacji, magisterskie
uniwersytet Adama Mickiewicza

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

Żeglarstwo

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni