Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność pracy wielozadaniowej
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Umiejętność analitycznego myślenia
bardzo dobra obsługa komputera
Prawo jazdy kat B
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
obsługa portali aukcyjnych
obsługa portali społecznościowych
Umiejętność pracy zespołowej oraz na samodzielnym stanowisku
obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner)
zarządzanie zespołem do 8 osób
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Rozliczeń Sprzedaży
Obowiązki jak na stanowisku Koordynator oraz dodatkowo:
- przygotowywanie statystyk, raportów dla Dyrektora Działu Finansów
- wykonywanie przelewów wychodzących z rachunku spółki dla rozliczanych klientów
- przeprowadzanie ocen okresowych
W związku ze zmianami organizacyjnymi, które zaszły podczas mojej nieobecności (urlop wychowawczy) od 01.10.2015 powierzono mi obowiązki przypisane do stanowiska Specjalista ds. Rozliczeń.
- przygotowywanie statystyk, raportów dla Dyrektora Działu Finansów
- wykonywanie przelewów wychodzących z rachunku spółki dla rozliczanych klientów
- przeprowadzanie ocen okresowych
W związku ze zmianami organizacyjnymi, które zaszły podczas mojej nieobecności (urlop wychowawczy) od 01.10.2015 powierzono mi obowiązki przypisane do stanowiska Specjalista ds. Rozliczeń.
Księgowa starsza, kadrowa, koordynator rozliczeń
Obowiązki jak dla stanowiska Starsza Księgowa i Kadrowa oraz dodatkowo:
- wsparcie i konsultacje dla pracowników zespołu
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów i spraw z zakresu rozliczeń
- bieżące monitorowanie pracy zespołu, odpowiednie reagowanie na sytuacje awaryjne
- obsługa spraw trudnych, wymagających indywidualnego podejścia
- dbałość o poprawny przebieg komunikacji wewnątrz działu i między działami
- zbieranie informacji zwrotnej od pracowników zespołu i przekazywanie informacji przełożonym
- zbieranie, przekazywanie oraz monitorowanie zgłoszonych błędów w systemach spółki
- prowadzenie szkoleń i opieka nad pracownikami najmłodszymi stażem w okresie wdrożenia
- budowanie i aktualizowanie bazy wiedzy (procedury)
- planowanie pracy zespołu
- koordynowanie i wyjaśnianie spraw związanych z nieprawidłowościami związanymi z płatnościami
- wsparcie i konsultacje dla pracowników zespołu
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów i spraw z zakresu rozliczeń
- bieżące monitorowanie pracy zespołu, odpowiednie reagowanie na sytuacje awaryjne
- obsługa spraw trudnych, wymagających indywidualnego podejścia
- dbałość o poprawny przebieg komunikacji wewnątrz działu i między działami
- zbieranie informacji zwrotnej od pracowników zespołu i przekazywanie informacji przełożonym
- zbieranie, przekazywanie oraz monitorowanie zgłoszonych błędów w systemach spółki
- prowadzenie szkoleń i opieka nad pracownikami najmłodszymi stażem w okresie wdrożenia
- budowanie i aktualizowanie bazy wiedzy (procedury)
- planowanie pracy zespołu
- koordynowanie i wyjaśnianie spraw związanych z nieprawidłowościami związanymi z płatnościami
Księgowa starsza, kadrowa
Obowiązki jak dla stanowiska Księgowa oraz zasilanie kont firm prowadzących rejestrację domen.
Obowiązki w zakresie kadrowo-płacowym:
- kompletowanie dokumentacji pracowniczych
- prowadzenie teczek osobowych zgodnie z przepisami prawa
- przygotowywanie, analiza poprawności oraz weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem i rozwiązaniem stosunku pracy (umowy o pracę, wnioski urlopowe, karty wynagrodzeń, karty ewidencyjne ZFŚS, kartoteki urlopowe, świadectwa pracy, wypowiedzenia umów o pracę i inne dokumenty bieżące)
- bieżąca obsługa kadrowa (tworzenie dokumentów kadrowych, wystawianie dokumentów pracowniczych)
- monitorowanie ważności szkoleń BHP oraz badań lekarskich
- prowadzenie spraw egzekucji z wynagrodzenia i wierzytelności
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej
- przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT-11/PIT-40)
- comiesięczne naliczanie wynagrodzeń
Obowiązki w zakresie kadrowo-płacowym:
- kompletowanie dokumentacji pracowniczych
- prowadzenie teczek osobowych zgodnie z przepisami prawa
- przygotowywanie, analiza poprawności oraz weryfikacja dokumentów związanych z zawarciem i rozwiązaniem stosunku pracy (umowy o pracę, wnioski urlopowe, karty wynagrodzeń, karty ewidencyjne ZFŚS, kartoteki urlopowe, świadectwa pracy, wypowiedzenia umów o pracę i inne dokumenty bieżące)
- bieżąca obsługa kadrowa (tworzenie dokumentów kadrowych, wystawianie dokumentów pracowniczych)
- monitorowanie ważności szkoleń BHP oraz badań lekarskich
- prowadzenie spraw egzekucji z wynagrodzenia i wierzytelności
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej
- przygotowywanie deklaracji podatkowych (PIT-11/PIT-40)
- comiesięczne naliczanie wynagrodzeń
Młodsza księgowa
Obowiązki jak dla stanowiska Specjalista ds. Rozliczeń oraz dodatkowo:
- prowadzenie kasy jednostki (obsługa wpłat i wypłat gotówkowych, sporządzanie miesięcznych raportów kasowych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji kasy)
- kontakt z klientami i instytucjami w sprawach rozliczeniowych i podatkowych
- monitorowanie prawidłowej rejestracji zafakturowanych domen i innych usług
- wsparcie innych pracowników w zakresie spraw związanych z zagadnieniami finansowo - księgowymi
- prowadzenie kasy jednostki (obsługa wpłat i wypłat gotówkowych, sporządzanie miesięcznych raportów kasowych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji kasy)
- kontakt z klientami i instytucjami w sprawach rozliczeniowych i podatkowych
- monitorowanie prawidłowej rejestracji zafakturowanych domen i innych usług
- wsparcie innych pracowników w zakresie spraw związanych z zagadnieniami finansowo - księgowymi
Specjalista ds. rozliczeń
- bieżące rozliczanie płatności przychodzących dostępnymi kanałami
- tworzenie dziennych zestawień sprzedaży wraz z dziennymi raportami
- wystawianie dokumentów księgowych (faktury VAT, faktury VAT korygujące, noty korygujące, duplikaty)
- przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących zamknięcia miesiąca
- weryfikacja dokumentów księgowych
- obsługa zgłoszeń klientów dotyczących spraw rozliczeniowych
- wsparcie innych pracowników w zakresie spraw związanych z zagadnieniami rozliczeniowymi
- realizacja zwrotów płatności dla klientów za pośrednictwem systemów płatności
- tworzenie dziennych zestawień sprzedaży wraz z dziennymi raportami
- wystawianie dokumentów księgowych (faktury VAT, faktury VAT korygujące, noty korygujące, duplikaty)
- przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących zamknięcia miesiąca
- weryfikacja dokumentów księgowych
- obsługa zgłoszeń klientów dotyczących spraw rozliczeniowych
- wsparcie innych pracowników w zakresie spraw związanych z zagadnieniami rozliczeniowymi
- realizacja zwrotów płatności dla klientów za pośrednictwem systemów płatności
Sekretarka
Image Electronics s.c.
- wystawianie faktur
- rejestrowanie kosztów ponoszonych przez firmę
- przygotowywanie miesięcznych dokumentacji dla księgowej
- przyjmowanie należności od klientów (prowadzenie kasy)
- rejestrowanie wpływających należności od klientów
- windykacja dłużników
- definiowanie nowych klientów oraz rejestrowanie zmian dotyczących klientów
- przyjmowanie i rejestracja bieżącej korespondencji
- przygotowywanie zleconej korespondencji i jej wysyłanie
- udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę w oparciu o przygotowaną ofertę
- kierowanie ruchem osobowym i telefonicznym
- obsługa gości
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, faks)
- rejestrowanie kosztów ponoszonych przez firmę
- przygotowywanie miesięcznych dokumentacji dla księgowej
- przyjmowanie należności od klientów (prowadzenie kasy)
- rejestrowanie wpływających należności od klientów
- windykacja dłużników
- definiowanie nowych klientów oraz rejestrowanie zmian dotyczących klientów
- przyjmowanie i rejestracja bieżącej korespondencji
- przygotowywanie zleconej korespondencji i jej wysyłanie
- udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę w oparciu o przygotowaną ofertę
- kierowanie ruchem osobowym i telefonicznym
- obsługa gości
- obsługa komputera i innych urządzeń biurowych (ksero, drukarka, faks)
Szkolenia i kursy
Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista ds. kadr i rekrutacji
Asystent ds. księgowości
Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji, zarządzania zespołem, motywowania i delegowania zadań oraz zarządzania zmianą w organizacji, w ramach ścieżki rozwojowej "Menadżer: Dobrze zarządzam"
Szkolenie z metodyki prowadzenia instruktażu stanowiskowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w home.pl
Kurs podstawowy pierwszej pomocy
Seminarium w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach
Kurs wychowawcy placówek wypoczynku i młodzieży
Specjalista ds. kadr i rekrutacji
Asystent ds. księgowości
Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji, zarządzania zespołem, motywowania i delegowania zadań oraz zarządzania zmianą w organizacji, w ramach ścieżki rozwojowej "Menadżer: Dobrze zarządzam"
Szkolenie z metodyki prowadzenia instruktażu stanowiskowego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w home.pl
Kurs podstawowy pierwszej pomocy
Seminarium w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach
Kurs wychowawcy placówek wypoczynku i młodzieży
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
pieczenie muffinków
fitness
siłownia
rolki
fitness
siłownia
rolki
Inne
Moje najważniejsze cechy:
- dokładność, rzetelność, sumienność
- terminowość, odpowiedzialność
- samodzielność
- zaangażowanie, uczciwość
- profesjonalizm
- innowacyjność
- gotowość na rozwój
- otwartość na nowe doświadczenia
- otwartość na wyzwania, zmiany
- dokładność, rzetelność, sumienność
- terminowość, odpowiedzialność
- samodzielność
- zaangażowanie, uczciwość
- profesjonalizm
- innowacyjność
- gotowość na rozwój
- otwartość na nowe doświadczenia
- otwartość na wyzwania, zmiany