Joanna T

Joanna T

Siódemka Przesyłki Kurierskie
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

InPost S.A.
Senior Key Account Manager
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER, INPOST S.A.
09.2014 – obecnie; podległy obszar: woj.: Wielkopolskie, Łódzkie, Zachodnio-Pomorskie, Lubuskie, Świętokrzyskie

• Budowanie i utrzymywanie silnych, pozytywnych relacji z Kluczowymi Klientami firm sektora Publicznego, Biznes, E-commerce
• Identyfikacja potrzeb i rozwój współpracy z klientami
• Realizacja i monitorowanie planów sprzedażowych
• Prowadzenie rozmów i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy
• Podejmowanie działań w celu rozwoju powierzonego terenu
• Monitorowanie aktywności klienta, poziomu lojalności oraz zadowolenia
z usług firmy dla zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu
oraz możliwych obszarów ryzyka portfela klientów oraz planu cyklicznych spotkań
Siódemka S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
• Zarządzanie i rozwój portfela złożonego z aktualnych i potencjalnych
klientów poprzez budowanie odpowiednich relacji
• Monitorowanie aktywności klienta, poziomu lojalności oraz zadowolenia
z usług firmy dla zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu
oraz możliwych obszarów ryzyka
• Zarządzanie kompletem informacji dotyczących klientów dzięki
odpowiedniej komunikacji indywidualnie oraz z zespołem zaangażowanym
we współpracę z dedykowanym klientem
• Rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży wobec klientów konkurencji na
podległym obszarze
• Opracowanie i wdrożenie indywidualnego planu rozwoju przypisanego
portfela klientów oraz planu cyklicznych spotkań
Siódemka S.A.
Przedstawiciel Handlowy
• Zarządzanie i rozwój portfela złożonego z aktualnych klientów oraz
klientów potencjalnych
• Negocjowanie umów handlowych z partnerami przy zachowaniu
zgodności warunków z polityką rabatową celem zapewnienia wymaganego
poziomu rentowności biznesu
Polska Grupa Merchandisingowa sp. z o.o.
Supervisor
• Rekrutacja, zarządzanie oraz szkolenie podległego zespołu liczącego sześćdziesiąt osób
• Raportowanie wyników do przełożonych
• Bieżąca analiza aktywności klientów, poziomu satysfakcji z usług firmy dla osiągnięcia precyzyjnej oczekiwanej informacji zwrotnej z rynku

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inzynieria Produkcji, Zarzadzanie Logistyką, dzienne mgr-inż, magisterskie
Poltechnika Łódzka

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Zainteresowania

podróże

Inne

Obsługa komputera MICROSOFT OFFICE: Word, Excel, PowerPoint, Ms Access

Prawo jazdy kat. B