Joanna Pacula

kierownik salonu firmowego, Sklep Jubilerski "YES"
Mysłowice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta ekspozycja towaru Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych tworzenie raportów i zestawień Kontakty z klientami, zamawianie i przyjmowanie towarów obsluga klientow zamożnych vip

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
kierownik salonu firmowego
Salon Jubilerski YES
- obsługa klienta
- kierowanie zespołem pracowników
- wyznaczanie grafiku pracy
- tworzenie raportów kasowych, grafików pracy,
- właściwą ekspozycje towaru, oraz jego sprzedaż,
- zamawianie towaru
– samodzielnie dokonywałam wyboru towaru w centrali w Poznaniu kierując się aktualnymi trendami w modzie, zapotrzebowaniem ( uzupełniałam braki w asortymencie ) , czy też przewidywanymi wydarzeniami ( okres komunijny, świąteczny, noworoczny, kolekcje letnie, zimowe, czy też wiosenne ),
- kontaktami z centralą firmy YES w Poznaniu, oraz z działem księgowości
Logo
Kierownik zmiany
Salonn Jubilerski YES
- obsługa klienta,
- tworzenie raportów kasowych, grafików pracy,
- właściwą ekspozycje towaru, oraz jego sprzedaż,
- zarzadzanie zespołem pracowników
- wyznaczanie grafiku pracy
Logo
Specjalista d/s sprzedaży
Salon Jubilerski YES
- obsługa klienta,
- właściwą ekspozycje towaru, oraz jego sprzedaż
Logo
Kasjer/Sprzedawca
Salon firmowy sieci NIKE
Logo
Kasjer/Sprzedawca
Salon firmowy sieci DALLAS

Szkolenia i kursy

- Intensywny kurs obsługi komputera INFO-COIG
obejmujący systemy operacyjne WINDOWS, DOS, pakiety programów
MS Office ukończony z wyróżnieniem w Katowicach w 1996 roku.
- Szkolenie firmy Nike w zakresie merchandisingu, umiejętności sprzedaży
i technologi produktów Nike ( Warszawa/Kraków),
- Szkolenie firmy Yes w zakresie wyrobów jubilerskich ( Poznań ),
- Szkolenie firmy Yes w zakresie obsługi klienta.

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
, średnie
Liceum Handlowe nr 2 w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

wyprawy rowerowe
narciarstwo

Inne

Doświadczenie :

- doświadczenie w kierowaniu dużym zespołem pracowników,
- bardzo duże doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze wymagających klientów ,
- doskonała znajomość segmentu rynku,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz dokładność i rzetelność wymagana na kierowniczym stanowisku,
- łatwość w nawiązywaniu oraz podtrzymywaniu kontaktów z
klientami.