Joanna Szymaniak
Specjalista ds. operacyjnej kontroli wewnętrznej, Citi Handlowy, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Piastów,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. operacyjnej kontroli wewnętrznej
PROFIL ZAWODOWY
Specjalista w zakresie kontroli wewnętrznej w banku z ponad 4-letnim stażem pracy w tym obszarze -dotyczy bankowości detalicznej. Obszary kompetencji obejmują m.in.: prowadzenie czynności kontrolnych przewidzianych właściwymi procedurami, sporządzanie raportów kontrolnych dla potrzeb jednostki oraz audytu, aktualizacja procedur, wdrażanie nowych pracowników. Współpraca z jednostkami operacyjnymi oraz oddziałami w celu tworzenia odpowiedniego środowiska kontrolnego. Bardzo dobra znajomość systemów bankowych: UWS, ACWS, Extra, DTS, Comarch.
obowiązki:
- prowadzenie czynności kontrolnych przewidzianych właściwymi procedurami oraz instrukcjami,
- przygotowywanie okresowych raportów z działań kontrolnych prowadzonych przez Wydział,
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości wewnętrznej z zakresu kontroli,
- nadzór nad aktualnością procedur oraz dokumentacji jednostki i ich zgodnością z regulacjami bankowymi,
- zgłaszanie wszelkich zmian w procesach dotyczących działalności Wydziału celem uaktualnienia wykonywanych czynności kontrolnych,
- uczestnictwo w tworzeniu procesów kontrolnych, procedur i regulacji wewnętrznych dla jednostki,
- współpraca z jednostkami operacyjnymi oraz oddziałami w celu tworzenia odpowiedniego środowiska kontrolnego,
- szkolenie, wdrażanie, pomoc w organizacji pracy oraz pomoc merytoryczna nowozatrudnionym członkom zespołu oraz współpracownikom
Specjalista w zakresie kontroli wewnętrznej w banku z ponad 4-letnim stażem pracy w tym obszarze -dotyczy bankowości detalicznej. Obszary kompetencji obejmują m.in.: prowadzenie czynności kontrolnych przewidzianych właściwymi procedurami, sporządzanie raportów kontrolnych dla potrzeb jednostki oraz audytu, aktualizacja procedur, wdrażanie nowych pracowników. Współpraca z jednostkami operacyjnymi oraz oddziałami w celu tworzenia odpowiedniego środowiska kontrolnego. Bardzo dobra znajomość systemów bankowych: UWS, ACWS, Extra, DTS, Comarch.
obowiązki:
- prowadzenie czynności kontrolnych przewidzianych właściwymi procedurami oraz instrukcjami,
- przygotowywanie okresowych raportów z działań kontrolnych prowadzonych przez Wydział,
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości wewnętrznej z zakresu kontroli,
- nadzór nad aktualnością procedur oraz dokumentacji jednostki i ich zgodnością z regulacjami bankowymi,
- zgłaszanie wszelkich zmian w procesach dotyczących działalności Wydziału celem uaktualnienia wykonywanych czynności kontrolnych,
- uczestnictwo w tworzeniu procesów kontrolnych, procedur i regulacji wewnętrznych dla jednostki,
- współpraca z jednostkami operacyjnymi oraz oddziałami w celu tworzenia odpowiedniego środowiska kontrolnego,
- szkolenie, wdrażanie, pomoc w organizacji pracy oraz pomoc merytoryczna nowozatrudnionym członkom zespołu oraz współpracownikom
Pracownik Zespołu Rejestracji Dokumentacji, Pracownik Zespołu ds. Skanowania i Archiwum
GBS-Genaral Banking Services
praca wykonywana na rzecz Banku Handlowego
- procesowanie dokumentów docierających do Zespołu – odbiór i segregowanie dokumentów z oddziałów, weryfikacja poprawności wypełniania dokumentów klientów, wyjaśnianie niezgodności dotyczących ilości i jakości przesłanych dokumentów,
- ewidencja dokumentacji w systemie oraz archiwizowanie, drukowanie barkodów, drukowanie list zbiorczych, przygotowywanie dokumentów do przekazania do innych jednostek.
- procesowanie dokumentów docierających do Zespołu – odbiór i segregowanie dokumentów z oddziałów, weryfikacja poprawności wypełniania dokumentów klientów, wyjaśnianie niezgodności dotyczących ilości i jakości przesłanych dokumentów,
- ewidencja dokumentacji w systemie oraz archiwizowanie, drukowanie barkodów, drukowanie list zbiorczych, przygotowywanie dokumentów do przekazania do innych jednostek.
Procownik biurowy (umowa zlecenie)
- ewidencjonowanie aplikacji kredytowych w systemie informatycznym
Szkolenia i kursy
- MS Excel średniozaawansowany – organizator: City Handlowy
- Efektywna komunikacja interpersonalna – organizator: House of Skills
- Techniki radzenia sobie ze stresem - organizator: House of Skills
- Techniki skutecznego myślenia - organizator: House of Skills
- Efektywna komunikacja interpersonalna – organizator: House of Skills
- Techniki radzenia sobie ze stresem - organizator: House of Skills
- Techniki skutecznego myślenia - organizator: House of Skills
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
- ogrodnictwo dekoracyjne - amatorsko
Inne
- doskonała organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- punktualność
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- punktualność
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...