Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Newsletter
sprzedaż powierzchni reklamowych
New Business
CMS - cPanel
Strony internetowe zarządzaie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. marketingu i PR
- Inicjowanie i koordynowanie działań wizerunkowych oraz sprzedażowych firmy.
- Prowadzenie działań social media.
- Opieka nad zawartością merytoryczną serwisu Campus (wewnętrzny serwis społecznościowy dla studentów ESKK).
- Współpraca z sieciami afiliacyjnymi przy ustalaniu zapotrzebowania na bazy danych, tworzenie mailingów sprzedażowych.
- Monitoring mediów i konkurencji – aktywne reagowanie na pojawiające się opinie o firmie (m.in. korzystając z Brand24).
- Monitorowanie naruszeń ochrony praw autorskich ESKK i ich zgłaszanie (m.in. Chomikuj, Pinger).
- Wspieranie merytoryczne Działu Obsługi Studenta w sytuacjach trudnych i niestandardowych.
- Wspomaganie zespołu w zakresie działań SEO.
- Prowadzenie działań social media.
- Opieka nad zawartością merytoryczną serwisu Campus (wewnętrzny serwis społecznościowy dla studentów ESKK).
- Współpraca z sieciami afiliacyjnymi przy ustalaniu zapotrzebowania na bazy danych, tworzenie mailingów sprzedażowych.
- Monitoring mediów i konkurencji – aktywne reagowanie na pojawiające się opinie o firmie (m.in. korzystając z Brand24).
- Monitorowanie naruszeń ochrony praw autorskich ESKK i ich zgłaszanie (m.in. Chomikuj, Pinger).
- Wspieranie merytoryczne Działu Obsługi Studenta w sytuacjach trudnych i niestandardowych.
- Wspomaganie zespołu w zakresie działań SEO.
Specjalista ds. e-marketingu
- Bieżąca obsługa firm z branży farmaceutycznej wchodzących w skład Grupy NEUCA.
- Opracowanie nowej strategii marketingowej dla portalu www.pfm.pl.
- Prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie (kampanie banerowe, kampanie w mediach społecznościowych, SEM, SEO).
- Aktualizowanie serwisów internetowych (CMS).
- Przygotowywanie i wysyłka newsletterów (Freshmail).
- Analiza wyników i przygotowywanie raportów z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics i statystyk z Facebooka.
- Opracowanie nowej strategii marketingowej dla portalu www.pfm.pl.
- Prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie (kampanie banerowe, kampanie w mediach społecznościowych, SEM, SEO).
- Aktualizowanie serwisów internetowych (CMS).
- Przygotowywanie i wysyłka newsletterów (Freshmail).
- Analiza wyników i przygotowywanie raportów z wykorzystaniem narzędzi Google Analytics i statystyk z Facebooka.
Account Manager
Agencja Reklamowa AXEL
- kontynuacja zadań, za które byłam odpowiedzialna na stanowisku Account Executive, czyli po części: Account, Executive, Strateg z Copywrite'ingiem włącznie
- realizacja wizji klienta, przełożona na kontakt z wykonawcami (studio, kreacja, produkcja, IT itp.)
- koordynowanie: wymyślanie, monitorowanie, upiększanie, dopieszczanie i nadzorowanie;
- specjalność: długoterminowe strategie komunikacyjne
- działania field marketingowe, promocje sprzedaży, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, konkursy, branding, eventy, loterie, poligrafia, niestandardowe upominki itp.
aktualnie zajmuję się tego typu akcjami dla takich Firm jak:
- Esselte (Polska, Czechy, Słowacja, Rosja, Węgry, Włochy, Hiszpania, Grecja, Turcja)
- Lafarge Cement
- Wrigley
- Hasco-Lek Wrocław
- Lafarge Beton i Kruszywa
- Microsoft
- Fellowes
- Biofarm
i wiele innych.
- realizacja wizji klienta, przełożona na kontakt z wykonawcami (studio, kreacja, produkcja, IT itp.)
- koordynowanie: wymyślanie, monitorowanie, upiększanie, dopieszczanie i nadzorowanie;
- specjalność: długoterminowe strategie komunikacyjne
- działania field marketingowe, promocje sprzedaży, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, konkursy, branding, eventy, loterie, poligrafia, niestandardowe upominki itp.
aktualnie zajmuję się tego typu akcjami dla takich Firm jak:
- Esselte (Polska, Czechy, Słowacja, Rosja, Węgry, Włochy, Hiszpania, Grecja, Turcja)
- Lafarge Cement
- Wrigley
- Hasco-Lek Wrocław
- Lafarge Beton i Kruszywa
- Microsoft
- Fellowes
- Biofarm
i wiele innych.
Specjalista ds. marketingu
- organizacja eventów promocyjnych;
- prowadzenie bieżącej obsługi stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych.
Pracę tę otrzymałam jako laureatka programu „Cień Managera 2005”.
- prowadzenie bieżącej obsługi stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych.
Pracę tę otrzymałam jako laureatka programu „Cień Managera 2005”.
Stażystka
Urząd Miasta Poznania - Biuro Promocji Inwestycji
- codzienny przegląd prasy, wybór artykułów związanych z zakresem pracy Biura, czyli zbieranie informacji o inwestycjach planowanych i realizowanych w Poznaniu;
- pomoc przy opracowywaniu wydawnictw BPI (broszury dla inwestorów);
- pisanie tekstów promocyjnych;
- aktualizacja bazy danych o inwestycjach;
- pomoc w organizacji targów, imprez promocyjnych.
- pomoc przy opracowywaniu wydawnictw BPI (broszury dla inwestorów);
- pisanie tekstów promocyjnych;
- aktualizacja bazy danych o inwestycjach;
- pomoc w organizacji targów, imprez promocyjnych.
Przedstawiciel Handlowy
Centrum Analiz i Zastosowań Marketingowych NORTE Sp. z o. o.
- przeprowadzanie prezentacji oferty szkoły wyższej;
- marketing wystawienniczy;
- obsługa imprez (konkursów, konferencji itp.) z zakresu PR;
- telemarketing;
- tworzenie baz danych;
- planowanie i organizacja działań promocyjnych.
- marketing wystawienniczy;
- obsługa imprez (konkursów, konferencji itp.) z zakresu PR;
- telemarketing;
- tworzenie baz danych;
- planowanie i organizacja działań promocyjnych.
Szkolenia i kursy
1) Team Building, www.ascent-experience.com (Poznań, kwiecień 2006)
2) Kto jeszcze chce wywierać wpływ?, VIAAGENDI i Psychologia Perswazji (Poznań, kwiecień 2005)
3) Podstawy pracy w organizacji i Zarządzanie projektem, Association des Etats Generaux des Etudiants de l'Europe (Obrzycko, marzec 2005)
4) Sztuka wystąpień publicznych, AXE Consulting (Poznań, grudzień 2004)
5) Podatki, PriceWaterHouseCoopers (Poznań, luty 2003)
6) Integracja i Komunikacja Interpersonalna, Centrum Kreatywności i Przedsiębiorczości Instytutu Postępowania Twórczego w Łodzi (Łódź, maj 2003)
7) Komunikacja Interpersonalna, P&S Marketing Group (Poznań, maj 2002)
8) Autoprezentacja i Zarządzanie Czasem, P&S Marketing Group (Poznań, maj 2002)
9) Telemarketing, Centrum Edukacji Ekonomicznej (Poznań, maj 2002)
i wiele innych.
2) Kto jeszcze chce wywierać wpływ?, VIAAGENDI i Psychologia Perswazji (Poznań, kwiecień 2005)
3) Podstawy pracy w organizacji i Zarządzanie projektem, Association des Etats Generaux des Etudiants de l'Europe (Obrzycko, marzec 2005)
4) Sztuka wystąpień publicznych, AXE Consulting (Poznań, grudzień 2004)
5) Podatki, PriceWaterHouseCoopers (Poznań, luty 2003)
6) Integracja i Komunikacja Interpersonalna, Centrum Kreatywności i Przedsiębiorczości Instytutu Postępowania Twórczego w Łodzi (Łódź, maj 2003)
7) Komunikacja Interpersonalna, P&S Marketing Group (Poznań, maj 2002)
8) Autoprezentacja i Zarządzanie Czasem, P&S Marketing Group (Poznań, maj 2002)
9) Telemarketing, Centrum Edukacji Ekonomicznej (Poznań, maj 2002)
i wiele innych.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Zainteresowania
sport: aerobik, wioślarstwo, windsurfing, jazda na rowerze;
NLP i NLS;
fotografia i charakteryzacja teatralna.
NLP i NLS;
fotografia i charakteryzacja teatralna.
Organizacje
Samorząd Studencki WSB (październik 2000 - czerwiec 2004)
--> początkowo jako Starosta roku, następnie jako Wiceprzewodnicząca, na Przewodniczącej Samorządu Studenckiego kończąc. Zajmowałam się sprawami studentów, pomagając im w kontaktach z władzami uczelni; razem z pozostałymi członkami samorządu organizowałam: szkolenia, imprezy integracyjne, Tydzień Zerowy dla studentów I roku, uczestniczyłam w obradach Parlamentu Studentów RP, komisji stypendialnej itp.
Magazyn Studencki "Żebyś Wiedział" (październik 2000 - czerwiec 2003)
--> redagowanie artykułów
AEGEE (październik 2005 - czerwiec 2006)
--> byłam członkiem teamu organizującego Dni Negocjacji, 3 dniowej konferencji dotyczącej zagadnień negocjacji. Zajmowałam się pozyskiwaniem sponsorów. www.dninegocjacji.pl
--> początkowo jako Starosta roku, następnie jako Wiceprzewodnicząca, na Przewodniczącej Samorządu Studenckiego kończąc. Zajmowałam się sprawami studentów, pomagając im w kontaktach z władzami uczelni; razem z pozostałymi członkami samorządu organizowałam: szkolenia, imprezy integracyjne, Tydzień Zerowy dla studentów I roku, uczestniczyłam w obradach Parlamentu Studentów RP, komisji stypendialnej itp.
Magazyn Studencki "Żebyś Wiedział" (październik 2000 - czerwiec 2003)
--> redagowanie artykułów
AEGEE (październik 2005 - czerwiec 2006)
--> byłam członkiem teamu organizującego Dni Negocjacji, 3 dniowej konferencji dotyczącej zagadnień negocjacji. Zajmowałam się pozyskiwaniem sponsorów. www.dninegocjacji.pl
Inne
Dodatkowe Umiejętności:
1)orientacja w sieci Internet: bardzo dobra;
2)pakiet MS Office: Word i PowerPoint: bardzo dobra, Excel i Access: dobra;
3)programy graficzne: Design Pro: dobra i Photoshop: podstawowa;
4)programy księgowe: Symfonia: dobra i Buchalter: dobra
5)umiejętność szybkiego i bezwzrokowego pisania
6) udział w finale regionalnym konkursu "Mówca Znakomity 2006" w ramach Festiwalu Języka Polskiego oraz Dyktanda 2006
ZDOBYTE UMIEJĘTNOŚCI I CECHY OSOBOWOŚCIOWE:
- kierowanie grupą ok. 10 osób (Samorząd Studencki), motywowanie ich do działania;
- planowanie i organizacja eventów i konferencji;
- konsekwencja w wykonywanych działaniach i determinacja w osiągnięciu postawionego celu;
- myślenie perspektywiczne;
- umiejętność improwizowania, w niespodziewanych sytuacjach;
- jestem osobą: otwartą; wesołą; komunikatywną; moją pasją jest działanie.
1)orientacja w sieci Internet: bardzo dobra;
2)pakiet MS Office: Word i PowerPoint: bardzo dobra, Excel i Access: dobra;
3)programy graficzne: Design Pro: dobra i Photoshop: podstawowa;
4)programy księgowe: Symfonia: dobra i Buchalter: dobra
5)umiejętność szybkiego i bezwzrokowego pisania
6) udział w finale regionalnym konkursu "Mówca Znakomity 2006" w ramach Festiwalu Języka Polskiego oraz Dyktanda 2006
ZDOBYTE UMIEJĘTNOŚCI I CECHY OSOBOWOŚCIOWE:
- kierowanie grupą ok. 10 osób (Samorząd Studencki), motywowanie ich do działania;
- planowanie i organizacja eventów i konferencji;
- konsekwencja w wykonywanych działaniach i determinacja w osiągnięciu postawionego celu;
- myślenie perspektywiczne;
- umiejętność improwizowania, w niespodziewanych sytuacjach;
- jestem osobą: otwartą; wesołą; komunikatywną; moją pasją jest działanie.
Grupy
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Women Club POZNAŃ
Klub, dla kobiet, które mimo tego, że mężczyźni zawsze mają lepsze posady i wynagrodzenie – dążą do swoich pragnień, marzeń i... idei, stąpając twardo obcasem po ziemi.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.