Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Obsługi Klientów
• Negocjacje umów z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert handlowych.
• Bezpośredni nadzór nad realizacją kontraktów, koordynacja procesów: wdrożenia operacyjnego klientów zgodnie z założeniami kontraktowymi, eliminacja potencjalnych zagrożeń, zapewnienie realizacji zobowiązań, renegocjacja umów oraz rozwijanie nowych płaszczyzn współpracy.
• Budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami.
• Reprezentowanie wszystkich usług oraz departamentów firmy w relacjach z klientami.
• Realizacja oraz nadzór założonego budżetu oraz warunków określonych w kontraktach. Przeprowadzanie okresowych przeglądów umów, analizowanie wskaźników jakości oraz zapewnienie ich realizacji na założonym poziomie.
• Nieustanne doskonalenie standardów pracy.
• Zarządzanie podległym zespołem pracowniczym ( szkolenie, motywowanie, premiowanie).
• Gwarantowanie efektywnej współpracy i komunikacji własnej oraz podległego zespołu z innymi pracownikami firmy.
• Bezpośredni nadzór nad realizacją kontraktów, koordynacja procesów: wdrożenia operacyjnego klientów zgodnie z założeniami kontraktowymi, eliminacja potencjalnych zagrożeń, zapewnienie realizacji zobowiązań, renegocjacja umów oraz rozwijanie nowych płaszczyzn współpracy.
• Budowanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami.
• Reprezentowanie wszystkich usług oraz departamentów firmy w relacjach z klientami.
• Realizacja oraz nadzór założonego budżetu oraz warunków określonych w kontraktach. Przeprowadzanie okresowych przeglądów umów, analizowanie wskaźników jakości oraz zapewnienie ich realizacji na założonym poziomie.
• Nieustanne doskonalenie standardów pracy.
• Zarządzanie podległym zespołem pracowniczym ( szkolenie, motywowanie, premiowanie).
• Gwarantowanie efektywnej współpracy i komunikacji własnej oraz podległego zespołu z innymi pracownikami firmy.
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów i usług dla firmy.
• Zarządzanie działem administracji, działem obsługi kluczowych klientów firmy oraz działem fakturowania.
• Koordynowanie pracy spedycji, magazynu oraz działu co-packingu.
• Organizacja i koordynowanie pracy działu przyjęć, zamówień oraz reklamacji.
• Nadzór wykonawczy nad przebiegiem inwentaryzacji.
• Odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług.
• Udział w projekcie wdrażania systemu procedur w firmie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników.
• Wdrażanie norm HACCP oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
• Analiza i kontrola wyników finansowych.
• Planowanie budżetu.
• Przygotowywanie rezerw kosztowych i przychodowych dla Zarządu firmy.
• Negocjowanie warunków kontraktów z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert.
• Zarządzanie działem administracji, działem obsługi kluczowych klientów firmy oraz działem fakturowania.
• Koordynowanie pracy spedycji, magazynu oraz działu co-packingu.
• Organizacja i koordynowanie pracy działu przyjęć, zamówień oraz reklamacji.
• Nadzór wykonawczy nad przebiegiem inwentaryzacji.
• Odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług.
• Udział w projekcie wdrażania systemu procedur w firmie oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników.
• Wdrażanie norm HACCP oraz przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
• Analiza i kontrola wyników finansowych.
• Planowanie budżetu.
• Przygotowywanie rezerw kosztowych i przychodowych dla Zarządu firmy.
• Negocjowanie warunków kontraktów z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert.
Kierownik Biura
Underground Production Hause Sp. z o.o.
Prowadzenie wszelkich prac związanych z prawidłowym funkcjonowanie biura:
Kompleksowe przygotowywanie i realizacja imprez promocyjnych dla firm:
• konferencja handlowa dla „URODA” S.A - wprowadzenie nowego produktu na rynek w KALMAR -Szwecja 1998 r.;
• konferencja prasowa dla „URODA” S.A (Hotel Sheraton Warszawa 1998);
• otwarcie nowej fabryki BRAAS Polska (Płońsk 1999);
• organizacja koncertów „Mikrofony Popcornu” (PKiN Warszawa 1998, 1999)
• krajowy festiwal Kawy i Herbaty (program autorski Muzeum Ziemi PAN Warszawa 1998);
• realizacja projektów promocyjnych dla firm;
• realizowanie zamówień materiałów reklamowych dla firm.
Kompleksowe przygotowywanie i realizacja imprez promocyjnych dla firm:
• konferencja handlowa dla „URODA” S.A - wprowadzenie nowego produktu na rynek w KALMAR -Szwecja 1998 r.;
• konferencja prasowa dla „URODA” S.A (Hotel Sheraton Warszawa 1998);
• otwarcie nowej fabryki BRAAS Polska (Płońsk 1999);
• organizacja koncertów „Mikrofony Popcornu” (PKiN Warszawa 1998, 1999)
• krajowy festiwal Kawy i Herbaty (program autorski Muzeum Ziemi PAN Warszawa 1998);
• realizacja projektów promocyjnych dla firm;
• realizowanie zamówień materiałów reklamowych dla firm.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Grupy
b2b BANKI, Płatności, akredytywy
Tu dyskutujemy i dzielimy sie informacjami nt roznych sposobow finansowania transakcji, bankow a przede wszystkim akredytyw
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
b2b FREIGHT INLAND Spedycja Drogowa i kanałowa
Tu zamieszczamy zapotrzebowania na konkretne dostawy lub oferty.
Zapotrzebowanie i oferty na FREIGHT MORSKI:
www.goldenline.pl/grupa/freight-forwarding-mors...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Support Group
Sukces w biznesie osiągamy przede wszystkim dzięki współpracy z innymi ludźmi i osiąganiu efektu synergii.
MANAGER LOGISTICS
Zapraszam do grupy wszystkich kierowników, dyrektorów i prezesów firm związanych z branżą TSL.
Pasjonaci branży TSL
Grupa ma na celu propagowanie wiedzy i spostrzeżeń na temat Transportu, Spedycji i Logistyki.
Sponsoring dotacje wymiana kontaktów
Wszelkie formy sposnoringu dla różnych imprez, sponsoring
wsparcie dla fundacjii.
Możliwośc nawiązania kontaktów między firmami które chcą wspierać pomysły w zamian za wsparcie, reklamę
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.