Joanna Rekść

Coach,Trener/Specjalista ds.Rozwoju Efektywności Rozmów, Bank BPH
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Coach,Trener/Specjalista ds.Rozwoju Efektywności Rozmów
• samodzielnie przygotowywałam i prowadziłam sesje coachingowe indywidualne i grupowe. Tematy obejmowały sprzedaż produktów bankowych oraz obsługę klienta w zakresie kredytów hipotecznych (około 80% osób w wyniku coachingu uzyskiwało lepsze wyniki sprzedażowe)
• definiowałam najczęściej pojawiające się błędy oraz problemy z zakresu obsługi klienta i na tej podstawie samodzielne przygotowywałam i prowadziłam szkolenia oraz warsztaty, które przyczyniały się do eliminacji tychże błędów
• Byłam również odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla pracowników infolinii z zakresu obsługi klientów anglojęzycznych.
• zajmowałam się podwyższaniem jakości obsługi klienta - na podstawie analizy najsłabszych wyników i pracy z konkretnymi osobami, proponowałam zmiany do procesów sprzedaży i obsługi klienta
• inicjowałam i organizowałam indywidualne programy motywujące dla pracowników (kontrakty), co przekładało się na wyższe wyniki i poprawiało satysfakcję pracowników oraz ich przełożonych
• wspierałam zespół przy implenentacji nowych rozwiazań, wdrożeniu nowych zachowań sprzedażowych oraz nowych procedur z zakresu obsługi klienta hipotecznego.
• współtworzyłam i uczestniczyłam w projektach, mających na celu poprawę rozpoznawalności marki oraz satysfakcji klientów (np. „Budzenie empatii” w ramach strategii „Fair play”)
• ściśle współpracowałam z innymi komórkami Banku (m.in. HR, Monitoring, Szkolenia)
• raportowałam wyniki przeprowadzonych szkoleń do bezpośredniego przełożonego
• dzięki umiejętności zarządzania grupą kilkudziesięciu pracowników, skutecznie prowadziłam wieloosobowe warsztaty
• samodzielne radziłam sobie z problemami pojawiającymi się nagle w realizacji zadań (np. niespodziewanie zamiany w liczebności grupy z 10 do 2 osób)
Bank BPH
Trener w Dziale Weryfikacji Szczegółowej w Banku BPH
• samodzielnie przygotowywałam i prowadziłam szkolenia dla pracowników działu. Tematy obejmowały: analizę wniosków kredytowych pod kątem przeciwdziałania wyłudzeniom, ryzyka kredytowego oraz procedury weryfikacji wniosków kredytowych.
• definiowałam najczęściej pojawiające się błędy oraz problemy w zakresie analizy wniosków i na tej podstawie samodzielne przygotowywałam i prowadziłam szkolenia oraz warsztaty
• poprzez ciągłe monitorowanie wyników pracy oraz zgłaszane problemy i wątpliwości przez pracowników diagnozowałam potrzeby szkoleniowe oraz inicjowałam zmiany do procesu weryfikacji szczegółowej.
• Przeprowadzałam analizę po szkoleniu sprawdzającą wzrost kompetencji uczestników w wyniku przeprowadzonego wcześniej szkolenia oraz raportowanie do bezposrednich przełożonych.
• współpracowałam z innymi komórkami Banku (Departament Przeciwdziałania Wyłudzeniom, call center, szkolenia, monitoring)
• zbudowałam oraz wprowadziłam narzędzie służące do badania poziomu kompetencji pracowników zarówno przed szkoleniem jak i po szkoleniu. Narzędzie zawiera wszystkie kompetencje pracownika na danym stanowisku, a także stopień zaawansowania oraz rekomendacje trenera. Narzędzie to jest wykorzystywane do dziś.
• W 2010 roku zostałam doceniona przez moich bezpośrednich przełożonych za zaangażowanie oraz osiągnięte wyniki jako trenera, za co otrzymałam nagrodę w postaci kolacji w dowolnie wybranej przeze mnie restauracji.
Bank BPH
Specjalista ds. Zagranicznej Weryfikacji Szczegółowej w banku BPH
• Zajmowałam się weryfikacją wniosków kredytowych podwyższonego ryzyka, również w języku angielskim.
• Byłam odpowiedzialna za ograniczenie wyłudzeń kredytów ratalnych, gotówkowych, samochodowych i kart bankowych poprzez szczegółową weryfikacje oraz bardzo dobrą znajomość zagadnień ryzyka kredytowego oraz przeciwdziałania wyłudzeniom
• Prowadziłam profesjonalne rozmowy telefoniczne z wykorzystaniem odpowiednich technik rozmowy również w języku angielskim
• współpracowałam z innymi komórkami Banku ( Departament przeciwdziałania wyłudzeniom, call center)
• Samodzielnie podejmowałam szybkie i trafne decyzje kredytowe w oparciu o dostępne dane, dzieki czemu nabyłam zdolności analitycznych.

Szkolenia i kursy

• „Sprzedaż przez obsługę” - Achieve Global (certyfikat 2012)
• „Building confidence in dealing with English speaking clients" – High five Training group (certyfikat 2012)
• „Doskonalenie pracy zespołu: Coaching” - Achieve Global (certyfikat 2012)
• „Miękkie Techniki Sprzedażowe” - Akademia Rozwoju Banku BPH S.A.(2011)
• „Train the trainers, szkolenie dla trenerów twardych- Akademia Rozwoju Banku BPH S.A.(2011)
• „Zaprezentuj się profesjonalnie! Czyli podstawowe zasady powodzenia efektywnej prezentacji”- Akademia Rozwoju Banku BPH S.A.(2009)

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Zainteresowania

podróże, snowboard, wycieczki rowerowe

Inne

- czynne prawo jazdy kat.B

- świetna znajomość obsługi komputera (MS Word,Excel, PowerPoint, SAP)

- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, ksero, wyświetlacz multimedialny)

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Snowboard..............
Snowboard..............
snowboard**.............. Ci co lubią snowboard....zapraszam :)
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Wyjazdy na narty/snowboard
Wyjazdy na narty/snowboard
OGŁOSZENIA, SPOTKANIA, WYJAZDY NA NARTY/SNOWBOARD...