Joanna Puton

Joanna Puton

Specjalista ds. finansowych / księgowa, Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT sp. z o.o.
Szczecin, zachodniopomorskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT sp. z o.o.
Specjalista ds. finansowych / księgowa
a) Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji projektu i szkoleń.
b) Dbanie o właściwe przechowywanie:- umowy dofinansowania realizacji projektu,- sprawozdań,- ankiet monitorujących,- korespondencji dot. projektu,- dokumentacji związanej z rekrutacją UP,- dokumentacji związanej z promocją,- oraz wszystkich innych dokumentów związanych z realizacją projektu.
c) Organizowanie spotkań w ramach projektu.
d) Obsługa organizacyjna i techniczna usług.
e) Obsługa kontroli projektów dokonywanych przez upoważnione instytucje.
f) Gromadzenie danych finansowych i merytorycznych oraz ich przepływ.
g) Współpraca przy pisaniu raportów.
h) Przygotowanie sprawozdań ze spotkań zespołu projektowego.
i) Przekazywanie dokumentów odpowiednim członkom zespołu projektowego.
j) Tworzenie i obsługa baz danych o beneficjentach ostatecznych i osiąganych przez nich wynikach.
k) Gromadzenie materiałów dydaktycznych.
l) Sprawdzane dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.

2. W zakresie rekrutacji:
a) Przygotowanie narzędzi rekrutacyjnych.
b) Przygotowanie odpowiednich narzędzi do zbierania i analizy danych o wynikach rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych (BO).
c) Zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji.

3. W zakresie promocji:
a) Zorganizowanie odpowiedniej promocji szkolenia celem zapewnienia dotarcia do grupy docelowej poprzez rozbudowanie strategii zawartej we wniosku, a zwłaszcza harmonogramu promocji projektu.
b) Akceptowanie wszystkich materiałów promocyjnych.
c) Zapewnienie odpowiedniego poziomu upowszechnienia projektu.
d) Kontakty z mediami oraz innymi podmiotami.
e) Logistyka promocji.

4. W zakresie monitoringu:
a) Opracowanie oraz przeprowadzenie ankiety monitorującej potrzeby UP, stopień osiągnięcia rezultatów miękkich, stopień osiągnięcia rezultatów do 6 miesięcy po zakończeniu realizacji projektu.
b) Prowadzenie na bieżąco monitoringu projektu.

5. W zakresie ewaluacji:
a) Przeprowadzanie comiesięcznej wewnętrznej ewaluacji dotychczasowego przebiegu projektu i wyciąganie wniosków do dalszej realizacji.
b) Przygotowanie sprawozdań kwartalnych, rocznych i sprawozdania końcowego.

6. W zakresie spraw merytorycznych:
a) Przeprowadzanie konsultacji z członkami zespołu projektowego celem sprawdzenia zgodności realizacji projektu z założeniami EFS.

7. W zakresie księgowości:
a) Opracowanie wniosków o płatność w tym bieżące prowadzenie dokumentacji księgowej:- sprawdzanie,- opisywanie.
b) Opracowanie wniosków o płatność beneficjenta.
c) dekretacjê dokumentów
d) terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
e) prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,- f) przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych)
f) wprowadzania i wysyłanie przelewów za faktury
g) przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu
Logo
Specjalista ds. wniosków o płatność
Wyższa Szkoła Inegracji Europejskiej Szczecin
Specjalista ds. projektów/księgowa:a) Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji projektu i szkoleń.b) Dbanie o właściwe przechowywanie:- umowy dofinansowania realizacji projektu,- sprawozdań,- ankiet monitorujących,- korespondencji dot. projektu,- dokumentacji związanej z rekrutacją UP,- dokumentacji związanej z promocją,- oraz wszystkich innych dokumentów związanych z realizacją projektu.c) Obsługa kontroli projektów dokonywanych przez upoważnione instytucje. d) Gromadzenie danych finansowych i merytorycznych oraz ich przepływ.e) Przekazywanie dokumentów odpowiednim członkom zespołu projektowego.f) Sprawdzane dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.2. W zakresie rekrutacji:a) Przygotowanie narzędzi rekrutacyjnych. b) Przygotowanie odpowiednich narzędzi do zbierania i analizy danych o wynikach rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych (BO).c) Zorganizowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji. 4. W zakresie monitoringu:a) Opracowanie oraz przeprowadzenie ankiety monitorującej potrzeby UP, stopień osiągnięcia rezultatów miękkich, stopień osiągnięcia rezultatów do 6 miesięcy po zakończeniu realizacji projektu.b) Prowadzenie na bieżąco monitoringu projektu.5. W zakresie ewaluacji:a) Przeprowadzanie comiesięcznej wewnętrznej ewaluacji dotychczasowego przebiegu projektu i wyciąganie wniosków do dalszej realizacji.b) Przygotowanie sprawozdań kwartalnych, rocznych i sprawozdania końcowego.6. W zakresie spraw merytorycznych:a) Przeprowadzanie konsultacji z członkami zespołu projektowego celem sprawdzenia zgodności realizacji projektu z założeniami EFS.7. W zakresie księgowości:a) Opracowanie wniosków o płatność w tym bieżące prowadzenie dokumentacji księgowej:- sprawdzanie,- opisywanie.b) Opracowanie wniosków o płatność beneficjenta.
Logo
Główna Księgowa oraz specjalista ds. kadr i płac
Aga Service
- opracowanie strategii rekrutacji pracowników, przeprowadzanie procesu rekrutacji i selekcji w firmie
- opracowanie i wdrożenie systemu podnoszenia kwalifikacji przez pracowników
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczanie czasu pracy-
- naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków
- sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, Urzędu Skarbowego
- sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych
- dekretacja dokumentów,
- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,
- prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
- przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
- wprowadzania i wysyłanie przelewów ,
- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów własnych i kosztów uzyskania przychodu,
- rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych,
- przeprowadzenie bieżącej kontroli finansowo-księgowej,
- sporz¹dzanie deklaracji ZUS, PIT, CIT,
- prowadzenie rejestru podatku VAT,-
- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),
- sporządzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat,
- sporządzanie bilansu i rachunku wyników na koniec miesiąca
- sporządzanie okresowych raportów dla prowadzonych firm na temat wpływów i wypływów finansowych.
Logo
księgowa
Dor-fin

Szkolenia i kursy

Certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg

Język angielski w biznesie + certyfikat LCCI

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość