Joanna Piwowarczyk

Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej i Procesu, Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Ekspert ds. Komunikacji Marketingowej i Procesu
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
Opracowanie strategii PR pionu; kreowanie rozwiązań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (zarządzanie mediami elektronicznymi - newsletter, portal intranetowy, strona www, strony produktowe); przygotowywanie materiałów BTL i ATL, organizacja eventów; organizacja szkoleń; sponsoring; zarządzanie projektami (członek zespołu projektowego odpowiadającego za rebranding ; tp na orange; Communication Stream Leader for Wholesale w projekcie połączenia TP i PTK Centertel)
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Komunikacji
Kreowanie polityki komunikacyjnej regionu (pełnienie roli rzecznika; Redaktor Naczelny regionalnego portalu intranetowego); koordynacja zagadnień legislacyjnych; współpraca z agencjami reklamowymi; zarządzanie projektami.
Orange Polska S.A.
Asystent Dyrektora Regionu ds. Komunikacji i Organizacji
Logo
Korektor
Miesięcznik "Wiedza i życie", Wydawnictwo Prószyński i S-ka
Logo
dziennikarz
Dziennik "Gazeta Kielecka"

Szkolenia i kursy

- Communication School of France Telecom (country course)
- "Skuteczny menedżer" (House of Skills)
- "Komunikacja wewnętrzna w firmie" (IIR)
- "Podejmowanie decyzji"
- "Warsztaty dziennikarskie" w Polskiej Agencji Prasowej
- Kongres Public Relations w Rzeszowie (trzykrotny udział)
- "Sztuka autoprezentacji" (House of Skills)
- "Prawo telekomunikacyjne"
- "Zarządzanie projektami"
- "Badania marketingowe, analiza rynku"
- Warsztat menedżerski w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie

Dodatkowo zaliczona część zajęć na Wydziale Dziennikarstwa UW oraz Wydziale Prawa i Administracji UW.

Edukacja

Logo
Integracja Europejska, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Literatura i sztuka iberoamerykańska; architektura; zagadnienia public relations; narty, tenis

Inne

- Współautorka książki z zakresu kreowania wizerunku - praca zbiorowa "Wyznanie czy dialog", Wydawnictwo UW;
- Przeprowadzenie cyklu wykładów z zakresu kreowania wizerunku na specjalizacji "Filologia dla mediów", Uniwersytet Warszawski.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Kongres Public Relations
Kongres Public Relations
grupa dla pasjonatów public relations, a także uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations we Wrocławiu
Newslettery i email marketing
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie