Joanna Piotrowska

Kierownik Ekspansji, ALDI
Warszawa, mazowieckie

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Starszy Konsultant ds. Wynajmu
Zarządzanie umowami krótkoterminowymi w HOMEPARK Targówek z Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka, HOMEPARK Janki w Warszawie, HOMEPARK Franowo w Poznaniu i HOMEPARK Rawa w Katowicach.
Aldi Sp. z o.o.
Kierownik ds. Ekspansji
- planowanie lokalizacji sklepów w podległym regionie,
- wyszukiwanie nieruchomości i gruntów pod zakup, dzierżawę lub najem,
- przygotowanie i przerowadzanie procesu zawarcia umów zakupu, dzierżawy lub najmu nieruchomości,
- koordynacja procesów zawarcia umów o generalne wykonawstwo, architekturę itp.,
- monitoring procesów inwestycyjnych własnych i wynajmowanych nieruchomości,
- nadzorowanie prac remontowych w wynajmowanych nieruchomościach,
- przejmowanie nowo zbudowanych oraz wynajmowanych nieruchomości.
Logo
Konsultant ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży
Niezależny Konsultant ds. Rozwoju Sieci
Podsumowanie zawodowe:
Z wykształcenia jestem ekonomistą w zakresie finansów i rachunkowości, absolwentką kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządcą nieruchomości. Do tej pory zdobywałam doświadczenie w firmie produkującej materiały budowlane (Lafarge) tworząc i realizując strategię marketingową firmy, wdrażając projekty promocyjno-reklamowe w dziedzinie płyt gipsowo-kartonowych oraz pierwszy w branży materiałów budowlanych program lojalnościowy NIDA Profit. W ostatnich latach, pracując w firmie TUI Poland zajmowałam się szeroko pojętą ekspansją sieci biur podróży pod szyldami TUI Centrum Podróży, Scan Holiday i Centrum Podróży. Otworzyłam 43 biura podróży w Polsce, wynegocjowałam ponad 30 umów najmu.

Pomogę otworzyć sklep, punkt sprzedażowo-usługowy, biuro podróży, stoisko tymczasowe w galeriach i centrach handlowych, jak również punkt handlowy w lokalizacji od ulicy.

Posiadam duże portfolio kontaktów z branży retail, nieruchomości i zarządzania obiektami komercyjnymi, w tym galeriami i centrami handlowymi w Polsce i za granicą.

W mojej dotychczasowej pracy poznałam wielu ekspertów w swoim fachu. Zgromadziłam wokół siebie specjalistów w zakresie architektury, prac remontowo-budowlanych, negocjacji, marketingu i zarządzania.

Moje mocne strony to: bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania dobrych relacji interpersonalnych, negocjacje biznesowe, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, łatwość podejmowania decyzji, dyspozycyjność.

Moje zawodowe doświadczenia dotyczą obszarów marketingu, promocji i komunikacji, rozwoju sieci sprzedaży, negocjacji biznesowych na rynku nieruchomości i branży retail.

Konsultant – projekty z branży retail (rozwoju sieci sprzedaży):
- pomogę wyszukać optymalną lokalizację pod działalność firmy
- wynegocjuję najlepsze warunki najmu
- pomogę w negocjacjach umowy najmu
- przeprowadzę przetarg na usługi architekta i ekipy remontowej do prac adaptacyjnych w lokalu
- pomogę przygotować budżet inwestycyjny
- skoordynuję prace w lokalu i na koniec oddam gotowy lokal pod klucz
- podsumuję bilans otwarcia sklepu.
Dodatkowo zaplanuję i zrealizuję akcję reklamowo-promocyjną dla sklepu.
TUI Poland
Manager ds. Ekspansji
- Opracowywanie i realizacja planu ekspansji sieci własnych biur podróży pod marką TUI Centrum Podróży, Scan Holiday, Centrum Podróży;
- Optymalizacja przebiegu procesu otwarcia oraz kosztów inwestycyjnych;
- Poszukiwanie i ocena potencjału lokalizacji biur z Grupy TUI;
- Prowadzenie negocjacji z wynajmującymi powierzchnie handlowe, z deweloperami, kancelariami nieruchomości i właścicielami powierzchni komercyjnych oraz renegocjowanie istniejących umów;
- Prowadzenie procesu inwestycyjnego, pozyskiwanie dostawców usług, materiałów, prowadzenie negocjacji zakupowych;
- Przygotowanie, koordynacja i kontrola procesu otwarcia biura podróży;
- Monitorowanie stanu technicznego nieruchomości handlowych i ich wyposażenia;
- Koordynacja remontów, renowacji, adaptacji lokali pod biura podróży;
- Zarządzanie projektami z zakresu struktury sieci dystrybucji biur własnych, np. rebranding biur Scan Holiday wg koncepcji biur TUI Centrum Podróży.
TUI Poland
Trade Marketing Manager
- współuczestnictwo w tworzeniu strategii trade marketingowej TUI Poland;
- planowanie i koordynacja działań promocyjnych skierowanych do biur podróży;
- współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi;
- nadzorowanie programu VIP dla klientów biur TUI Centrum Podróży;
- koordynacja prac związanych z otwieraniem biur własnych Grupy TUI.
TUI Poland
Specjalista ds. marketingu i promocji
- promocja i marketing biur TUI Centrum Podróży oraz Scan Holiday
- otwieranie nowych biur TUI Centrum Podróży
- koordynacja obecności marki TUI na turniejach golfowych w Polsce
- redakcja gazetki wewnętrznej "TUI Express"
- organizacja konkursów sprzedażowych dla pracowników biur
- po PR marki Scan Holiday
- współpraca z agencjami reklamowymi i studiem graficznym
Siniat Sp. z o.o.
Specjalista ds. promocji i komunikacji
- odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- organizacja targów branżowych
- organizacja konferencji prasowych
- koordynacja akcji promocyjnych i marketingowych
- kontakty z agencjami reklamowymi i PR oraz ze studiami graficznymi
- odpowiedzialna za prowadzenie programu lojalnościowego dla kluczowych klientów
Robexpo Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu ds. organizacji targów
- organizacja targów w Polsce i na Ukrainie
- produkcja ulotek, broszur i folderów targowych
- współpraca z Messe Duesseldorf / Niemcy dotycząca organizacji targów
- akwizycja na targach branżowych w Polsce

Szkolenia i kursy

- "Najem i Umowa najmu", Polska Rada Centrów Handlowych, maj 2011
- "Siedem Nawyków Skutecznego Działania", Franklin Covey, styczeń 2011
- "Szkolenie z technik zakupowych i negocjacji", Profitia Management Consultants, październik 2010
- "Metodyka Projekt Management", Grupa ODiTK, sierpień 2010

Edukacja

Logo
Zarządzanie nieruchomościami przy Instytucie Doradztwa Majątkowego Baranowski i Wspólnicy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna im. E. Wiszniewskiego

Specjalizacje

Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem

Inne

- Licencja państwowa Zarządcy Nieruchomości nr 22945, maj 2012

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie
Salon Kobiet w Warszawie to grupa adresowana do wspaniałych Warszawianek, zarówno tych miejscowych, jak i przyjezdnych, które mają pasje, biznesy oraz są spragnione rozwoju i kontaktu z innymi równie