Umiejętności
Redukcja kosztów
5. Dlaczego
5S (methodology)
Office
kratywność
Organizacja czasu pracy i określenia priorytetów
ADR
Samodyscyplina i zaangażowanie w realizacji założonych celów,
DKV
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
koordynator Techniczny
• tworzenie analiz na potrzeby Zarządu i kierownictwa
• planowanie terminów napraw warsztatowych oraz przeglądów technicznych i okresowych na terenie Unii Europejskiej dla ponad 40 pojazdów ciężarowych wraz z naczepami (silosy i ADR)
• pilnowanie dokumentacji i wyrabianie świadectwa dopuszczenia pojazdów do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych
• rejestracja aut, kompleksowa obsługa ubezpieczeń na auta
• organizacja winiet
• co tygodniowe raportowanie do Zarządu firmy na terenie Polski i Niemiec
• spotkania z kierownikami w celu identyfikacji przyczyn przekroczenia kosztów, wydatków i nieprawidłowości oraz ustalenie strategii działania
• ciągła ocena i usprawnianie procesów kontroli kosztów
• optymalizacja i rozwój systemu standardów kontroli wewnętrznej
• przechowywanie i archiwizacja dokumentacji
• tworzenie, rozwój i utrzymanie schematów w zakresie informatycznych systemów wspomagania zarządzania warsztatami samochodowymi (stworzenie elektronicznej listy warsztatowej)
• regularna kontrola wydatków na akcesoria na rachunkach DKV oraz pobrań przez kierowców z magazynu w Niemczech
• prowadzenie protokołów przejęcia pojazdów
• kontrola przebytych kilometrów oraz tankowań z kart tras kierowców i rachunków
• wystawianie reklamacji do polskich i niemieckich firm warsztatowych
• generowanie not upominających i potrąceń dla kierowców ciężarowych na podstawie błędnych kilometrów oraz znaczących nadużyć kart flotowych i pobrań z magazynu.
• planowanie terminów napraw warsztatowych oraz przeglądów technicznych i okresowych na terenie Unii Europejskiej dla ponad 40 pojazdów ciężarowych wraz z naczepami (silosy i ADR)
• pilnowanie dokumentacji i wyrabianie świadectwa dopuszczenia pojazdów do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych
• rejestracja aut, kompleksowa obsługa ubezpieczeń na auta
• organizacja winiet
• co tygodniowe raportowanie do Zarządu firmy na terenie Polski i Niemiec
• spotkania z kierownikami w celu identyfikacji przyczyn przekroczenia kosztów, wydatków i nieprawidłowości oraz ustalenie strategii działania
• ciągła ocena i usprawnianie procesów kontroli kosztów
• optymalizacja i rozwój systemu standardów kontroli wewnętrznej
• przechowywanie i archiwizacja dokumentacji
• tworzenie, rozwój i utrzymanie schematów w zakresie informatycznych systemów wspomagania zarządzania warsztatami samochodowymi (stworzenie elektronicznej listy warsztatowej)
• regularna kontrola wydatków na akcesoria na rachunkach DKV oraz pobrań przez kierowców z magazynu w Niemczech
• prowadzenie protokołów przejęcia pojazdów
• kontrola przebytych kilometrów oraz tankowań z kart tras kierowców i rachunków
• wystawianie reklamacji do polskich i niemieckich firm warsztatowych
• generowanie not upominających i potrąceń dla kierowców ciężarowych na podstawie błędnych kilometrów oraz znaczących nadużyć kart flotowych i pobrań z magazynu.
Asystentka (zmiana pracy - powrót do Polski)
AGP Engineering, Niemcy
• wystawianie podróży służbowych
• organizacja biura - koordynowanie terminów spotkań oraz telekonferencji
• archiwizacja i segregacja dokumentacji
• kontrola kosztów i wydatków
• przygotowywanie wstępnej dokumentacji służącej Kierownikowi do uruchomienia pierwszych prototypów oraz serii pilotażowej
• nadzór nad dokumentacją projektową
• organizacja biura - koordynowanie terminów spotkań oraz telekonferencji
• archiwizacja i segregacja dokumentacji
• kontrola kosztów i wydatków
• przygotowywanie wstępnej dokumentacji służącej Kierownikowi do uruchomienia pierwszych prototypów oraz serii pilotażowej
• nadzór nad dokumentacją projektową
Specjalista Service Desk
• wsparcie w administrowaniu systemów Windows/Novell, Linux/Unix oraz Outlook/Exchange Server
• koordynacja incydentów w obszarze infrastruktury IT Impel na terenie całej Polski
• aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, realna pierwsza linia wsparcia dla technologii i systemów komputerowych Impel oraz dla usług zdalnych
• raportowanie stanu usług i najważniejszych incydentów IT
• współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
• wsparcie kierownika działu IT Service Desk w organizacji
• rozdzielanie zadań usterek oraz wystawianie zleceń na naprawę sprzętu komputerowego
• aktywny rozwój i wdrażanie automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT
• tworzenie, rozwój i utrzymanie narzędzi do obsługi Procesu Zarządzania Incydentami (Baza Wiedzy, proc. postępowania)
• koordynacja incydentów w obszarze infrastruktury IT Impel na terenie całej Polski
• aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, realna pierwsza linia wsparcia dla technologii i systemów komputerowych Impel oraz dla usług zdalnych
• raportowanie stanu usług i najważniejszych incydentów IT
• współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
• wsparcie kierownika działu IT Service Desk w organizacji
• rozdzielanie zadań usterek oraz wystawianie zleceń na naprawę sprzętu komputerowego
• aktywny rozwój i wdrażanie automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT
• tworzenie, rozwój i utrzymanie narzędzi do obsługi Procesu Zarządzania Incydentami (Baza Wiedzy, proc. postępowania)
Szkolenia i kursy
• Obsługa klienta (certyfikat)
• Zarządzanie czasem (certyfikat)
• Język Niemiecki, znajomość dobra - poziom B1
• PERSOLOG GmbH (określenie własnej osobowości oraz rozpoznawanie osobowości innych), certyfikat
• Lean Manufacturing - nowoczesne narzędzie zarządzania produkcją (certyfikat),
• Zarządzanie czasem (certyfikat)
• Język Niemiecki, znajomość dobra - poziom B1
• PERSOLOG GmbH (określenie własnej osobowości oraz rozpoznawanie osobowości innych), certyfikat
• Lean Manufacturing - nowoczesne narzędzie zarządzania produkcją (certyfikat),
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
architektura wnętrz domów i mieszkań, muzyka oraz podróże
Inne
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i pracy w zespole
• Wysoko rozwinięte umiejętność komunikacji z różnymi grupami społecznymi (pracownicy niższego i wyższego szczebla)
• Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność prowadzenia prezentacji i przemawiania przed publicznością w sposób interesujący i angażujący słuchaczy do aktywnego uczestnictwa
• Naturalne zdolności liderskie określone na podstawie PERSOLOGU zachowań
• Znajomość metodologii i narzędzi: SMED, 5S, 5W,
• Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Znajomość obsługi urządzeń biurowych: FAX, niszczarka dokumentów
• Czynne prawo jazdy kat. B (od 2004 roku)
• Wysoko rozwinięte umiejętność komunikacji z różnymi grupami społecznymi (pracownicy niższego i wyższego szczebla)
• Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobra organizacja pracy
• Umiejętność prowadzenia prezentacji i przemawiania przed publicznością w sposób interesujący i angażujący słuchaczy do aktywnego uczestnictwa
• Naturalne zdolności liderskie określone na podstawie PERSOLOGU zachowań
• Znajomość metodologii i narzędzi: SMED, 5S, 5W,
• Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
• Znajomość obsługi urządzeń biurowych: FAX, niszczarka dokumentów
• Czynne prawo jazdy kat. B (od 2004 roku)