Joanna Obtuowicz

Customer Service Specialist
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Halo Microsoft Office QAD SAP ERP Ewidencja Odpadów Oprogramowanie JD Edwards

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Mauser Poland
Kontakt się z działami zaopatrzenia oraz obsługi klienta firm
siostrzanych
• Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień na podstawie informacji
otrzymanych od działu produkcji oraz wystawianie faktur oraz innych
dokumentów wysłkowych
• Koordynacja obiegu dokumentów związanych z realizacją zamówienia,
w tym atestów, certyfikatów jakości, kart bezpieczeństwa, itp.
• Koordynacja obiegu dokumentów eksportowych i wewnątrzunijnych;
• Terminowe dostarczanie do działu księgowości dok. koniecznych
do prawidłowego rozliczenia podatku VAT
• Współpraca z agencjami celnymi w zakresie przygotowania
dok.niezbędnych do eksportu sprzedawanych towarów
• Organizacja transportów surowców zakupionych w Grupie oraz
na życzenie klienta
• Przygotowywanie na potrzeby planowania produkcji cotygodniowych
raportów zawierających szczegółowy wykaz otwartych zamówień;
• Aktualizacja baz danych klientów
• Współpraca z odbiorcami odpadów oraz koordynacja dokumentów
Foseco Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Kontakt z działami zaopatrzenia, przyjmowanie/potwierdzanie
zamówień/reklamacji, składanie ofert;
• Koordynowanie zamówień, wystawianie faktur;
• Ustalanie terminów dostaw oraz odbioru/dostaw towaru do klienta,
organizacja transportu;
• Aktualizacja cenników;
• Kontrolowanie płatności klientów, ustalanie warunków dostawy
w porozumieniu z Szefem Biura Handlowego/Szefem ds. Finansów;
• Współpraca z agencją celną/przewoźnikami;
• Składanie zamówień u dostawców;
• Kontrola i monitorowanie stanów magazynowych;
• Dbanie o sprawy administracyjne firmy;
• Organizacja pracy Członków Zarządu pod względem bieżącej
korespondencji, spotkań oraz podróży służbowych;
• Komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu umawiania spotkań biznesowych
Orange Polska S.A.
spec. ds. sprzedaży
Adecco Poland
Specjalista ds. rekrutacji
Prowadzenie procesu rekrutacji dla GMMP

Szkolenia i kursy

Kurs AUDITORA WEWNĘTRZEGO
systemu zarządzania jakością
zgodnego z normą EN ISO
9001:2000- Certyfikat TUV Polska

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Agencje celne
Transport/Spedycja
Spedycja

Zainteresowania

Zdrowy tryb życia, pływanie,
narciarstwo, praca z dziećmi