Doświadczenie zawodowe
Supervisor Contact Center Grupy Impel
Analiza oraz bieżące monitorowanie wskaźników efektywności i jakości zespołu Konsultantów CC
Szkolenia produktowe oraz stanowiskowe.
Konsultacje merytoryczne dla zespołu Konsultantów CC
Cykliczne coachingi dla prowadzonego zespołu
Wdrażanie nowych projektów obsługowych i tworzenie wewnętrznych procedur obsługi klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
Realizacja procedur postępowania w zakresie reklamacji, skarg i zleceń
Praca w systemie SAP: moduł CRM, ERP
Współudział w rekrutacji
Szkolenia produktowe oraz stanowiskowe.
Konsultacje merytoryczne dla zespołu Konsultantów CC
Cykliczne coachingi dla prowadzonego zespołu
Wdrażanie nowych projektów obsługowych i tworzenie wewnętrznych procedur obsługi klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
Realizacja procedur postępowania w zakresie reklamacji, skarg i zleceń
Praca w systemie SAP: moduł CRM, ERP
Współudział w rekrutacji
Specjalista Back Office
Obsługa logistyczna kampanii sprzedażowych (rynek biznesowy)
Sporządzanie umów sprzedaży
Bieżące raportowanie efektów pracy oraz cykliczne analizy
Wdrażanie nowych informacji dotyczących merytoryki
Posprzedażowa obsługa klienta, w tym rozwiązywanie reklamacji
Kontrola odsłuchiwanych rozmów prowadzonych przez konsultantów
Przeprowadzanie cyklicznych szkoleń produktowych
Sporządzanie umów sprzedaży
Bieżące raportowanie efektów pracy oraz cykliczne analizy
Wdrażanie nowych informacji dotyczących merytoryki
Posprzedażowa obsługa klienta, w tym rozwiązywanie reklamacji
Kontrola odsłuchiwanych rozmów prowadzonych przez konsultantów
Przeprowadzanie cyklicznych szkoleń produktowych
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.