Joanna Nakielska
Shop manager, Ordipol Sp.z.o.o. (Orsay Polska)
Nowy Sącz,
małopolskie
Umiejętności
Prawo pracy
Zarządzanie
Visual Merchandising
Windows 7
Prawo konsumenta
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Rekrutacja i szkolenia
Sprzedaż aktywna i obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Shop manager
• efektywne zarządzanie zespołem sprzedaży, nadzór nad pracownikami, organizowanie i kontrolowanie ich pracy; szkolenie i rozwój pracowników; komunikacja interpersonalna;
• organizacja i nadzór nad ewidencją czasu pracy, podział prac personelu sprzedaży i jego optymalne wykorzystanie; prawidłowe i bieżące prowadzenie dokumentacji sklepowej i kadrowej;
• organizacja sklepu pod kątem obsługi klienta, aktywnej sprzedaży, merchandisingu, czystości, bezpieczeństwa
i controllingu;
• odpowiedzialność za wyniki sklepu z uwzględnieniem szeregu wskaźników zysku sklepu
• kreowanie marki, dbałość o dobre imię i prestiż firmy; budowanie więzi z klientami;
• ścisłe i terminowe wdrażanie procedur, akcji promocyjnych i wyprzedażowych itp.;
• samodzielne rozpatrywanie reklamacji w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
• odpowiedzialność za materiał i inwentarz sklepu, przeprowadzanie inwentaryzacji i analiz inwentaryzacyjnych.
• organizacja i nadzór nad ewidencją czasu pracy, podział prac personelu sprzedaży i jego optymalne wykorzystanie; prawidłowe i bieżące prowadzenie dokumentacji sklepowej i kadrowej;
• organizacja sklepu pod kątem obsługi klienta, aktywnej sprzedaży, merchandisingu, czystości, bezpieczeństwa
i controllingu;
• odpowiedzialność za wyniki sklepu z uwzględnieniem szeregu wskaźników zysku sklepu
• kreowanie marki, dbałość o dobre imię i prestiż firmy; budowanie więzi z klientami;
• ścisłe i terminowe wdrażanie procedur, akcji promocyjnych i wyprzedażowych itp.;
• samodzielne rozpatrywanie reklamacji w ramach obowiązujących przepisów prawnych;
• odpowiedzialność za materiał i inwentarz sklepu, przeprowadzanie inwentaryzacji i analiz inwentaryzacyjnych.
Zastępca kierownika sklepu
• zarządzanie zespołem sprzedaży, organizowanie i kontrolowanie ich pracy;
• nadzór nad mieniem firmy, kontrola zaopatrzenia;
• prowadzenie dokumentacji sklepowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• planowanie czasu pracy pracowników, nadzór nad ewidencją;
• zapewnienie standardów obsługi klienta;
• terminowe wdrażanie akcji promocyjnych, nadzór nad prawidłową ekspozycją towaru;
• kontrola i dbałość o mienie firmy i minimalizacja ubytków.
• nadzór nad mieniem firmy, kontrola zaopatrzenia;
• prowadzenie dokumentacji sklepowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• planowanie czasu pracy pracowników, nadzór nad ewidencją;
• zapewnienie standardów obsługi klienta;
• terminowe wdrażanie akcji promocyjnych, nadzór nad prawidłową ekspozycją towaru;
• kontrola i dbałość o mienie firmy i minimalizacja ubytków.
Zastępca kierownika
Reserved, Mohito, ReKids
• zarządzanie 3 salonami jednocześnie, szkolenie personelu, organizacja pracy, kontrola, motywowanie i utrzymywanie dyscypliny pracy;
• szkolenie kierowników na inne salony (Reserved, Cropp, House);
• obsługa kasy fiskalnej, obsługa narzędzi IT (raporty i aplikacje kasowe, systemy wewnętrzne);
• dokonywanie codziennych i comiesięcznych rozliczeń kasowych, raportów, rozliczanie utargów, przygotowywanie wpłat bankowych; odpowiedzialność za pieniądze salonów i środki płatnicze;
• otwieranie i zamykanie salonów, utrzymywanie porządku, dbanie o mienie salonów;
• obsługa procedur reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów, wystawianie faktur, kontrola dostaw kurierskich, przyjmowanie towaru do salonu;
• utrzymywanie i wdrażanie aktualnych standardów i procedur dot. funkcjonowania salonów;
• profesjonalna obsługa klienta oraz zorientowanie na realizację celów sprzedażowych.
• szkolenie kierowników na inne salony (Reserved, Cropp, House);
• obsługa kasy fiskalnej, obsługa narzędzi IT (raporty i aplikacje kasowe, systemy wewnętrzne);
• dokonywanie codziennych i comiesięcznych rozliczeń kasowych, raportów, rozliczanie utargów, przygotowywanie wpłat bankowych; odpowiedzialność za pieniądze salonów i środki płatnicze;
• otwieranie i zamykanie salonów, utrzymywanie porządku, dbanie o mienie salonów;
• obsługa procedur reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów, wystawianie faktur, kontrola dostaw kurierskich, przyjmowanie towaru do salonu;
• utrzymywanie i wdrażanie aktualnych standardów i procedur dot. funkcjonowania salonów;
• profesjonalna obsługa klienta oraz zorientowanie na realizację celów sprzedażowych.
Specjalista ds. administracyjnych
• obsługa asystencko-administracyjna, odpowiedzialność za pieniądze salonu i politykę prywatności;
• obsługa narzędzi IT (raporty i aplikacje kasowe, systemy wewn. i zewn., aplikacje godzin pracy, urządzenia
PDA itp.), dokonywanie rozliczeń kasowych, drukowanie raportów, przeprowadzanie wewn. inwentaryzacji;
• zarządzanie grupą kasjerów, wdrażanie nowych procedur, prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników;
• współpraca z centralą firmy dot. polityki kadrowej, prowadzenie akt osobowych, godzin pracy itp.;
• kontrola prawidłowych zwrotów towaru, listów przewozowych i dostaw kurierskich;
• budowanie i umacnianie wizerunku firmy oraz zorientowanie na realizację planów sprzedażowych.
• obsługa narzędzi IT (raporty i aplikacje kasowe, systemy wewn. i zewn., aplikacje godzin pracy, urządzenia
PDA itp.), dokonywanie rozliczeń kasowych, drukowanie raportów, przeprowadzanie wewn. inwentaryzacji;
• zarządzanie grupą kasjerów, wdrażanie nowych procedur, prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników;
• współpraca z centralą firmy dot. polityki kadrowej, prowadzenie akt osobowych, godzin pracy itp.;
• kontrola prawidłowych zwrotów towaru, listów przewozowych i dostaw kurierskich;
• budowanie i umacnianie wizerunku firmy oraz zorientowanie na realizację planów sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Szkolenie „Lider w branży retail” by Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.
Szkolenie z aktywnej sprzedaży
Szkolenie Visual Merchandising
Szkolenie marketing komercyjny
Kurs przedsiębiorczości
Kurs założenie własnej działalności gospodarczej
Kurs rysunku odręcznego
Kurs tańca towarzyskiego I stopnia
Kurs tańca towarzyskiego II stopnia
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Szkolenie „Lider w branży retail” by Mach & Partner Consulting Sp. z o.o.
Szkolenie z aktywnej sprzedaży
Szkolenie Visual Merchandising
Szkolenie marketing komercyjny
Kurs przedsiębiorczości
Kurs założenie własnej działalności gospodarczej
Kurs rysunku odręcznego
Kurs tańca towarzyskiego I stopnia
Kurs tańca towarzyskiego II stopnia
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Moda, Architektura, Aktualne trendy, Visual Merchandising
Komputery, Smartphone, Nowe technologie, Nowe media
Kino i film zagraniczny
Snowboard, Turystyka górska, Pływanie
Komputery, Smartphone, Nowe technologie, Nowe media
Kino i film zagraniczny
Snowboard, Turystyka górska, Pływanie