Joanna Malicka

Hotel Adviser, Hotel Manager, HR Business Partner, Sales Manager
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

New Business Development Social Media Negocjacje Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Strategia marketingowa Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Komunikacja Marketingowa znajomość procesów HR-owych wspierających cele biznesowe

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Profi Credit Polska SA
Menedżer Obszaru Sprzedaży
Area Manager/ Menedżer Obszaru Sprzedaży
Lider, coach, mentor, ekspert, rekruter, szkoleniowiec, skuteczny sprzedawca
Główne zadania:
• wdrażanie zasad i strategii sprzedaży usług finansowych
• zarządzanie rozproszoną siecią sprzedaży; kadrą menedżerską oraz doradcami finansowymi na podległym terenie (obszar kilkunastu powiatów na obszarze 3 województw w Polsce Płn. - Wsch.)
• rekrutacja - adaptacja - trening jako procesy stałe
• identyfikacja kluczowych graczy/ partnerów i nawiązywanie długoterminowych relacji biznesowych
• zarządzanie rozwojem kompetencji pracowników, prowadzenie szkoleń i warsztatów
• badanie rynku i wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych w zakresie dotarcia do klienta, skutecznej promocji i efektywnej sprzedaży oferty
• zapewnienie jakości i wyników finansowych w postaci realizacji planów sprzedaży i wskaźników sukcesu
• kreowanie i wdrażanie programów motywacyjnych w zespole, coaching i doradztwo
• udział w projektach szkoleniowych firmy
• podejmowanie decyzji w ustrukturyzowany sposób z wykorzystaniem dostępnych informacji, analizy alternatywnych rozwiązań, bieżących raportów
REFERENCJE OD PRACODAWCY DO WGLĄDU
Profi Credit Polska SA
HR Biznes Partner
Strateg, animator rozwoju kapitału ludzkiego, ekspert, partner strategiczny, agent zmian, rzecznik pracowników.
Główne zadania:
• wdrażanie w regionie polityki personalnej firmy
• współpraca z kadrą menedżerską i dyrekcją
• rekrutacje na stanowiska sprzedażowe i menedżerskie
• zarządzanie rozwiązaniami HR vs. potrzeby biznesowe
• zarządzanie rozwojem kompetencji pracowników
• tworzenie i prowadzenie szkoleń i warsztatów
• koordynowanie procesu wdrażania nowych pracowników
• planowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych
• udział w projektach HR-owych firmy
• wsparcie pracowników w poprawie słabych punktów
• wzrost motywacji pracowników poprzez coaching i doradztwo
• wzmocnienie komunikacji o konstruktywną informację zwrotną
• ocena pracownika – prowadzenie dokumentacji postępów pracownika
REFERENCJE OD PRACODAWCY DO WGLĄDU
Logo
Dyrektor Projektu; Konsultant ds. Inwestycji
Pracownia Projektowania i Usług Inwestycyjnych IWEXIM w Olsztynie
Kreacja i realizacja projektu "Wzgórza Dylewskie"; www.wzgorzadylewskie.pl
Koncepcja marketingowa dla unikalnego i konkurencyjnego produktu inwestycyjnego na eko-terenach Wzgórz Dylewskich. Ocena terenu pod kątem realizacji inwestycji w kontekście istniejącego prawa z wykorzystaniem atrybutów marki regionalnej.
Wskazanie możliwości realizacji zyskownych inwestycji poprzez prezentację przykładowych, funkcjonalno-przestrzennych, koncepcji zagospodarowania ternu.
Integracja strefy projektowej z biznesową w sugerowanych koncepcjach jako wynik badania potrzeb potencjalnego inwestora, służąca wzmocnieniu przekazu.
Aktywne działania sprzedażowe służące pozyskiwaniu inwestora.
Wyłączne działania pośrednika nieruchomości zmierzające do sprzedaży terenu inwestycji.
Logo
Doradca hotelarski, konsultant projektów inwestycyjnych
Pracownia Projektowa MD Project w Olsztynie
Realizacja projektu "Szymonka"
Opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej oraz programu biznesowego dla rozwoju inwestycji - Centrum Rehabilitacji i Wypoczynku w Gminie Ryn /woj. warmińsko-mazurskie/

Analiza SWOT dot. planowania inwestycji turystycznej na tle uwarunkowań zewnętrznych.
Charakterystyka i funkcja obiektu, propozycja wizualizacji marki.
Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna terenu inwestycji, mapa sytuacyjna z naniesioną zabudową i infrastrukturą turystyczną (schemat zagospodarowania terenu)
Wstępne założenia do biznes planu przedsięwzięcia: prognoza obłożenia w oparciu o grupy docelowe, polityka cenowa w odniesieniu do wymogów standardu, prognozowany przychód w skali roku.
Hotel Marina Golf Club
Dyrektor Działu Hotelowego / Room Division Director
Zarządzanie i controlling: pion pobytowy hotelu o wysokim standardzie.
Odpowiedzialność:
- dział recepcji,
- guest relations,
- business center,
- dział rezerwacji indywidualnej i grupowej,
- marketing i promocja,
- służba pięter ( w tym pralnia, magazyny),
- dział techniczny.
Budowanie strategii marketingowej, polityki cenowej, weryfikacja procedur pracy dla podległych działów, szkolenia pracowników, zarządzanie jakością, budowanie pozytywnych relacji wg najwyższych standardów obsługi gościa.
REFERENCJE OD PRACODAWCY DO WGLĄDU
Logo
Dyrektor Działu Obsługi Gości / Guest Relations Director
Hotel AZZUN Orient SPA&Wellness ****
Nadzór i zarządzanie pionem pobytowym hotelu.
Odpowiedzialność: dział recepcji, guest relations, dział rezerwacji indywidualnej, służba pięter.
Analiza przychodów i kosztów wg. sprawozdania operacyjnego w USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry).
Dobór i szkolenie kadry oraz budowanie systemu motywacji i promocji zespołu zorientowanego na wysoką sprzedaż.
Kreowanie pozytywnego i spójnego pod względem reklamy i PR wizerunku hotelu.
Skuteczne pozyskiwanie nowych grup docelowych.
REFERENCJE OD PRACODAWCY DO WGLĄDU
ZALESIE MAZURY ACTIVE SPA
Sales & Marketing Manager
• Prawidłowa praca ośrodka, w tym; opracowanie i wdrożenie procedur dla pionu hotelowego (recepcja, konferencje, służba pieter), strategia cenowa w odniesieniu do poszczególnych segmentów gości, kamapanie promocyjne regionalne i ogólnopolskie.
• Niwelowanie efektu sezonowości poprzez budowanie nowych ofert, udrażnianie nowych kanałów dystrybucji, badanie rynku i konkurencji dla uzyskania stałego poziomu przychodów w ciagu roku,
• Realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, w tym długotrwałych relacji z Klientami,
• Aktywna współpraca z klientem korporacyjnym oraz pośrednikami: firmami szkoleniowymi, touroperatorami oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
• Zapewnienie właściwej obsługi Klienta oraz wysokiej jakości świadczonych usług,
• Reprezentowanie hotelu w wydarzeniach promocyjnych miasta, stały monitoring wydarzeń branżowych,
• Przygotowywanie raportów i interpretacja wyników ekonomicznych hotelu.
Logo
Z-ca Dyrektora ds. Handlowych / Sales Manager
Hotel Azzun Orient SPA&Wellness ****
Logo
spacjalista ds. marketingu
Hotel Warmiński *** w Olsztynie
Logo
specjalista ds. ekonomicznych
Pracownia Projektowania i Usług Inwestycyjnych IWEXIM w Olsztynie
Zakład Energetyczny S.A. w Olsztynie
specjalista ds. organizacyjnych
Logo
operator turystyki zagranicznej
Biuro Podróży Fundacji CARIOCA w Olsztynie

Projekty

Wzgórza Dylewskie jako unikatowy produkt inwestycyjny
Koncepcja marketingowa służąca stworzeniu unikalnego i konkurencyjnego produktu inwestycyjnego na ekoterenach Wzgórz Dylewskich. Ocena terenu pod kątem możliwych zyskownych inwestycji w kontekście istniejącego prawa i przy wykorzystaniu nowości technologicznych. Prezentacja przykładowych, funkcjonalno-przestrzennych koncepcji zagospodarowania terenu. Aktywne działania sprzedażowe w celu pozyskania inwestora zakończone sukcesem, sprzedażą promowanych gruntów.
Zakres obowiązków
Dyrektor projektu, Konsultant ds. Inwestycji
Praca w zespole z Pracownią Projektowania i Usług Inwestycyjnych IWEXIM w Olsztynie
Mazurskie Centrum Rehabilitacji i Wypoczynku w Szymonce, gmina Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
Wytyczne do programu funkcjonalno-przestrzennego inwestycji polegającej na budowie Mazurskiego Centrum Rehabilitacji i Wypoczynku w Szymonce. Analiza SWOT dot. planowania inwestycji turystycznej na tle uwarunkowań zewnętrznych, charakterystyka i funkcja obiektu, propozycja wizualizacji marki. Stworzenie mapy sytuacyjnej z naniesioną zabudową i infrastrukturą turystyczną - schemat zagospodarowania terenu. Wstępne założenia do biznes planu przedsięwzięcia: określenie grup docelowych, prognoza obłożenia z podziałem na sezony cenowe, polityka cenowa vs. wymogi standardu, wstępna analiza finansowa przychodów i kosztów.
Zakres obowiązków
Konsultant ds. inwestycji
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Współpraca z MD PROJECT Pracownia Projektowa Dariusz Łaguna w Olsztynie
Hotel Jabłoński - założenia do strategii marketingowej i główne cele na rok 2013
Analiza SWOT funkcjonującego obiektu, zdefiniowanie grup docelowych, zbadanie konkurencji, prognoza obłożenia z podziałem na sezony cenowe, polityka cenowa vs. wymogi standardu, analiza finansowa przychodów i kosztów. Optymalizacja działań marketingowych w internecie, projekty celowanych kampanii promocyjnych, praktyczna baza kontaktów. Przygotowanie wzorcowej dokumentacji formalnej oraz informacyjno-marketingowej.
Cel: zwiększenie przychodów przy optymalnym wykorzystaniu posiadanego potencjału oraz realizację nowych inwestycji.
Zakres obowiązków
Konsultant - specjalista ds. marketingu hotelowego
Praca zlecona przez Firmę Hotel Jabłoński Kazimierz Jabłoński, Dorotowo, gm. Stawiguda, woj. warmińsko - mazurskie

Szkolenia i kursy

"Nowoczesny Menedżer w Turystyce" - kurs podyplomowy dla branży hotelarskiej i turystycznej - certyfikat zawodowy

Kurs językowy "Business English-pierwszy krok do sukcesu", projekt realizowany w ramach EFS przez Grupę Doradczą PRIMUS w Olsztynie

Kurs samodzielnego Księgowego - Bilansisty, TNOiK w Olsztynie

Państwowy egzamin resortowy z języka angielskiego - ORBIS S.A., organizator - Ośrodek Doskonalenia Kadr w Warszawie

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Wydziale Nauk Ekonomicznych, studia podyplomowe
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Wydział Ekonomiczny, kier. stosunki międzynarodowe, handel zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Hotelarstwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

taniec, narciarstwo zjazdowe, muzyka

Inne

Zainteresowania: inżynieria genetyczna, marketing, literatura popularno-naukowa

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotel Marketing
Hotel Marketing
Jak skutecznie promować hotel? Jakie są potrzeby klientów hoteli, jak je spełnić?
Musicology
Musicology
Muzyka, muzyka, muzyka... wszystko o muzyce przy muzyce.
Narzędzia HR
Narzędzia HR
Najnowsze informacje o narzędziach i usługach HR.
Porady dla Kandydatów
Porady dla Kandydatów
Informacje i porady dla Kandydatów.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.