Joanna Lipska

Marketing Specialist, Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B-2-B Budżety Analiza konkurencji Digital Marketing FCE Marketing Strategia marketingowa Planowanie mediów Microsoft Office Public Relations Negocjacje z dostawcami Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Atrium Poland Real Estate Management Sp. z o.o.
Marketing Specialist
-przygotowanie i realizacja strategii marketingowej dla 11 Centrów Handlowych z portfolio Atrium
-zarządzanie budżetami
-działania marketingu B2B w zakresie właściwego pozycjonowania wizerunku firmy
-przygotowanie oraz egzekucja planów marketingowych
-nadzorowanie pracy zespołów w lokalizacjach
Inter Ikea Centre Polska S.A.
Marketing Coordinator
-realizowanie strategii marketingowej Centrum Handlowego Port Łódź
-współpraca z agencjami eventowymi
-współpraca z agencją kreatywną oraz przygotowywanie materiałów POS
-realizowanie strategii marketingowej Centrum Handlowego Port Łódź
-kompleksowy nadzór nad sesjami
-współpraca z agencją PR-ową
-tworzenie mediaplanów oraz zlecanie kampanii reklamowych w mediach
-przeprowadzanie akcji pro-sprzedażowych
-negocjacje oraz przygotowywanie umów z partnerami biznesowymi
-przygotowanie, nadzór oraz analiza badań marketingowych
-aktualizacja strony internetowej
-analiza i przygotowanie raportów z przeprowadzonych działań
Inter Ikea Centre Polska S.A.
Asystentka Działu Marketingu w Service Office
-wsparcie zespołów w lokalizacjach
-współpraca z Head Office w Kopenhadze
-komunikacja wewnętrzna w firmie
-organizacja targów oraz przygotowanie materiałów B-2-B
-wdrażanie corporate manuals oraz wsparcie merytoryczne podczas pracy z nimi
-realizacja bieżących zadań Działu Marketingu w SO
-raportowanie do Country Marketing Manager

Edukacja

Logo
Historia
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

książki; podróże; rower; góry; muzyka rockowa