Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
![Diversey Polska Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F086%2Ffirm_10582_c9d530_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
z-ca kierownika/kierownik salonu
- nadzór nad pracą podległych sprzedawców oraz prawidłowym funkcjonowaniem powierzonego sklepu,
- realizacja wytycznych z centrali oraz VM,
- czuwanie nad właściwym zatowarowaniem sklepu oraz prawidłowym oznaczeniem i zabezpieczeniem produktów,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz procesu rekrutacji,
- codzienne sporządzanie jakościowych i ilościowych raportów sprzedaży oraz wpłat gotówki poprzez konwój,
- kontrola wydatków sklepu oraz zaopatrzenie w artykuły potrzebne do jego prawidłowego funkcjonowania,
- obsługa klienta, kasy fiskalnej, wystawianie faktur oraz obsługa reklamacji.
- realizacja wytycznych z centrali oraz VM,
- czuwanie nad właściwym zatowarowaniem sklepu oraz prawidłowym oznaczeniem i zabezpieczeniem produktów,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz procesu rekrutacji,
- codzienne sporządzanie jakościowych i ilościowych raportów sprzedaży oraz wpłat gotówki poprzez konwój,
- kontrola wydatków sklepu oraz zaopatrzenie w artykuły potrzebne do jego prawidłowego funkcjonowania,
- obsługa klienta, kasy fiskalnej, wystawianie faktur oraz obsługa reklamacji.
![Orange Polska S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F072%2Ffirm_456_0fa45a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Konsultant-Partner TP
- realizowanie zadań w zakresie reklamacji, skarg, wniosków,
- realizowanie wymaganych przez procedury zleceń i aktywacji,
- prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie reklamacji/windykacji,
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego,
- udzielanie kompleksowej informacji handlowej.
- realizowanie wymaganych przez procedury zleceń i aktywacji,
- prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie reklamacji/windykacji,
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego,
- udzielanie kompleksowej informacji handlowej.
Szkolenia i kursy
- kurs na wychowawców kolonii oraz obozów młodzieżowych
Edukacja
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- sport: pływanie, zumba, belly dance
- muzyka
- turystyka
- historia XXw
- muzyka
- turystyka
- historia XXw
Inne
- Prawo jazdy kat. B,
- Obsługa komputera w zakresie oprogramowania WinXP/Vista/Linux, MSOffice itp.
- Obsługa systemu księgowego SAP R/3,
- Znajomość obsługi klientów poprzez systemy komputerowe typu CRM: People Soft, Serat 2,
- Znajomość obsługi systemu zarządzania placówką handlową - Magnat.
- Obsługa komputera w zakresie oprogramowania WinXP/Vista/Linux, MSOffice itp.
- Obsługa systemu księgowego SAP R/3,
- Znajomość obsługi klientów poprzez systemy komputerowe typu CRM: People Soft, Serat 2,
- Znajomość obsługi systemu zarządzania placówką handlową - Magnat.
Grupy
![***FITNESS***](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_856_66c43e_tiny.jpg)
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.