Joanna Gawryś-Rafał

Joanna Gawryś-Rafał

specjalista ds jakości obsługi Klienta
Marki, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Strategia biznesowa Corel Draw Prawo jazdy HTML Microsoft Word Marketing internetowy Social Media Marketing obsługa komputera

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IKEA Retail Sp. z o.o.
Quality Specialist
specjalista d.s jakości obsługi klienta, wspieranie Konsultantów w codziennych rozmowach, coaching, udzielanie feedbacku, tworzenie kart oceny rozmów, koordynacja szkoleń.
IKEA Retail Sp. z o.o.
telefoniczna obsluga klieta
telefoniczna obsluga klienta ,obsluga reklamacji
Logo
młodszy bibliotekarz
Biblioteka Publiczn Miasta Marki
Lot Ground Services
starszy agent ds. osbsługi pasażerskiej
obsługa paszportowo- biletowa, obsługa rejsów w gate, obsługa pasażerska.

Szkolenia i kursy

Kurs wychowawców kolonijnych 16.03 – 22.03 2002r
Szkolenie z zakresu telefonicznej obsługi klienta 27.06.-15.07.2005r
System odpraw pasażerskich DCS Front Check 06.12-08.12.2006r

System odpraw pasażerskich linii lotniczych MALEV i EL AL
Kurs Kadry i płace certyfikowany przez MEN


Prawo handlowe XII 2015

Szkolenie z udzielania informacji zwrotnej VII2016

Edukacja

Logo
politologia -polityka samorządowa i regionalna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Organizacje

praca w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom GNIAZDO
wolontariat 02.2006-06.2006
praca 07.2006-12.2006

Inne

prawo jazdy kat. B rok 2000

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość