Joanna Kaczmarek

Specjalista ds. Obsługi Klienta, Fresh Logistics Sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

RedPrairie Kewill Logistic 6.0

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fresh Logistics Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bieżący kontakt z klientami (mailowy i telefoniczny) zajmującymi się dystrybucją produktów świeżych, wymagających kontrolowanej temperatury od +2 do +6 st. C w całym łańcuchu dostaw. Zajmuję się obsługą klientów zarówno polskojęzycznych jak i angielskojęzycznych. Inne obowiązki to przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich do systemu magazynowego. Kontrola poprawności przygotowanych wysyłek, organizacja dostaw. Przygotowywanie raportów, fakturowanie, rozpatrywanie reklamacji, kontrola i segregacja dokumentów potwierdzających przygotowanie zleceń. Kontrola stanów magazynowych, kontakt z pracownikami magazynu oraz transportu.
Grupa Raben
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Bieżący kontakt z klientem, przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich do systemu magazynowego.
Przygotowywanie wysyłek, kontrola poprawności przygotowanych wysyłek, organizacja dostaw.
Przygotowywanie raportów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola i segregacja dokumentów potwierdzających przygotowanie zleceń.
Kontrola stanów magazynowych, kontakt z pracownikami magazynu oraz transportu.
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Arvato Services Polska - oddział Bertelsmann Media - Plewiska k. Poznania
Nadzór i kontrola nad sprawami operacyjnymi (w tym również nadzór nad płatnościami i rentownością zleceń, raportowanie, prowadzenie korespondencji).
Koordynowanie realizacji usług i reklamacji.
Przygotowywanie ofert i umów.
Bieżący kontakt z klientami korporacyjnymi.
Maksymalizacja efektów współpracy z klientami.
Orange Polska S.A.
konsultant ds. klientów indywidualnych
Telefoniczna sprzedaż usług TP S.A.
Logo
konstruktor
H.Cegielski Poznań S.A. - Fabryka Silników Okrętowych
Doskonalenie konstrukcyjne istniejących wyrobów, opracowywanie adaptacyjne dokumentacji techniczno-rozruchowej, wprowadzanie do dokumentacji zmian (w tym licencyjnych), komputerowe opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej. Czynności te dotyczyły silników RT-flex/RTA firmy Wartsila, silników ME/ME-C/MC firmy MBD, systemów alarmowych i monitoringu, systemów bezpieczeństwa, zdalnego sterowania (KM, Nabtesco, SAM/Lyngso)
Orange Polska S.A.
konsultant ds. obsługi zgłoszeń i rozwiązywania problemów technicznych klientów usług szerokopasmowy
Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z użytkowaniem Neostrady,

Edukacja

Logo
Automatyka i Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

czytanie książek - głównie kryminalnych
muzyka - szeroko pojęta muzyka trans i muzyka metalowa;
kulinarne – pieczenie ciast, prowadzę stronę że swoimi przepisami www.misiowamamaasia.pl

Inne

prawo jazdy kat. B