Joanna Wicher

Office Administrator
Dublin, zagranica

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Plastmet Pilawski, Sikora Sp. J.
Specjalista ds. Reklamy i Marketingu
Logo
Administrator Facebook Pages
freelancer
• Prowadzenie strony firmowej na portalu społecznościowym Facebook
• Stworzenie Facebook Page lub rozbudowa już istniejącej
• Uzupełnienie Facebook Page o informacje o firmie, zdjęcia, strony internetowe, mapę, godziny otwarcia etc.
• Dodawanie wpisów na stronę, informacji o produktach, usługach, promocjach, dodawanie albumów ze zdjęciami
• Prowadzenie konkursów
• Tworzenie dodatkowych zakładek

Wszystkie działania mają na celu zdobywanie nowych fanów, budowanie prestiżu firmy, a także zwiększanie świadomości marki wśród użytkowników portalu Facebook.

Oferta:
• Stałe prowadzanie Facebook Page (pomysły + realizacja)
• Ustalenie tygodniowych planów wpisów (pomysł, realizacja należy do właściciela/pracownika firmy)
• Kilkutygodniowe prowadzenie Facebook Page w celu szkolenia pracowników firmy, tak aby po tym czasie firma sama potrafiła prowadzić Facebook Page

Ukończyłam Advanced Diploma in Strategic Social Media & Internet Marketing w 2011 roku w Dublinie, w Irlandii (www.ecmcollege.ie). Facebook Pages mogę prowadzić zarówno w języku polskim, jak i w angielskim.
Logo
Office Administrator, Dublin, Ireland
Ashtown Packaging
• Managing daily operations within a fast paced office environment, with responsibility for administrative, sales,
business development, purchasing and finance duties
• Coordinating the entire order process; from initial customer contact, issue of quotations and samples through
to overseeing order despatch and processing invoices
• Undertaking market research and business development activities, building positive relationships with new
and existing clients in order to drive sales and profitability
• Dealing with incoming enquiries in a polite and professional manner, including escalated issues or complaints,
utilising excellent communication skills to ensure the delivery of a high quality service
• Responsibility for all aspects of procurement, liaising extensively with suppliers to secure competitive prices
while ensuring deliveries are received in line with customer requirements
Logo
Office Manager
Study Travel, Lodz, Poland
Dynamic and multifaceted role, with responsibility for managing and coordinating the delivery of overseas
educational programs as well as undertaking office management duties
• Processing enrolments, coordinating travel and accommodation arrangements and issuing invoices while
working collaboratively with international partners
• Overseeing the administrative function, with responsibility for managing and motivating the staff team and
ensuring smooth business operations
• Completing office management duties including organising the office layout as well as managing equipment
and stationary requirements
• Additionally responsible for contributing toward and participating in promotional campaigns and events

Szkolenia i kursy

Advanced Diploma in Strategic Social Media & Internet Marketing, 2011
ECM College – The European College of Management
Abbey House, Jervis St, Dublin 1, Ireland

Certificate in Management, 2010
CMI Communication & Management Institute
Regus House, Harcourt Rd, Dublin 2, Ireland

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Geografia Turyzmu i Hotelarstwa, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

• I have an interest in film, enjoy watching movies in the cinema, as well as attending film festivals, such as The Jameson Dublin International Film Festival
• Member of a health club – participate regularly in gym
• I like solving crossword puzzles, logic puzzles and playing Sudoku
• Learning languages, particularly perfecting my English

Inne

SKILLS:
• Excellent understanding of customer service and customer interactions
• Excellent knowledge of MS Office: Word, Powerpoint, Excel, Outlook
• Strong organisational and administrative skills
• Excellent interpersonal and communications skills
• Dealing with people effectively, tactfully and efficiently
• Adaptable to learn quick and adapt to change
• Efficient and meets deadlines
• Full, clean driving license

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
KOBIETA BIZNESU
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.