Joanna Chodakiewicz

Category Manager, Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Negocjacje pakiet MS Office Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B wystąpienia publiczne

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Category Manager
- Kompleksowe zarządzanie kategorią produktów gastronomicznych na stacjach paliw LOTOS
- Przygotowywanie i wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów gastronomicznych (dobór składników, znalezienie i wybór dostawcy, negocjacje handlowe, wybór i opracowanie projektu opakowania, szkolenia i opracowanie instrukcji dla sprzedawcy, przygotowanie strategii sprzedaży i planu promocji dla produktu)
- Wdrożenie projektu restauracji SUBWAY w sieci LOTOS (udział w procesie negocjacyjnym, podpisanie umowy współpracy, dostosowanie powierzchni stacji paliw do konceptu, wdrożenie spójnego systemu HACCP, szkolenia pracowników, zapewnienie wymaganego łańcucha ostaw, plan wsparcia marketingowego, start sprzedaży)
- Uruchomienie pilotażowego projektu maszyn kawowych COSTA na stacjach paliw LOTOS
- Stworzenie efektywnego systemu motywacyjno-sprzedażowego dla pracowników stacji paliw
- Opracowanie i nadzór nad aktualizacją Podręcznika Gastronomicznego dla sprzedawców
- Planowanie i realizacja założeń budżetowych/sprzedażowych w ramach podległej kategorii produktowej
- Przygotowywanie planów promocji dla kategorii
- Zarządzanie polityką cenową
- Pozyskiwanie nowych i kontakty z bieżącymi dostawcami/producentami
- Prowadzenie negocjacji handlowych (opracowywanie strategii negocjacyjnych)
- Analiza rynku i trendów cenowych w branży FMCG
- Przygotowywanie i realizacja umów handlowych
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Koordynator ds. Marketingu i Promocji
- Opracowywanie planu i koordynacja działań marketingowych dla kategorii FMCG na wszystkich stacjach paliw LOTOS
- Współudział w zespole wdrażającym koncept gastronomiczny Cafe Punkt na stacje LOTOS
- Przygotowywanie planów i budżetów działań promocyjnych dla marki Cafe Punkt
- Kompleksowa organizacja kampanii marketingowych Cafe Punkt
- Organizacja eventów (konferencje, szkolenia, integracja) od 20 - 450 osób, w tym również wyjazdów zagranicznych
- Organizacja udziału firmy w targach branżowych
- Monitoring działań konkurencji
- Analiza efektów prowadzonych działań
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
- Planowanie, wdrażanie i koordynacja promocji sezonowych dla klientów sieci stacji paliw LOTOS
- Koordynacja promocji oraz eventów dla klientów segmentu B2B
- Przygotowywanie kampanii reklamowych związanych z bieżącymi działaniami promocyjnymi firmy - udział w projektowaniu, tworzeniu oraz dystrybucji materiałów promocyjnych)
- Kontakt z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi w celu koordynacji działań marketingowych - w tym opracowywanie brief'ów reklamowych
- Udział w tworzeniu spotów reklamowych
- Organizacja udziału firmy w targach (m.in. Targi Stacja Paliw 2009 oraz 2010)
- Koordynacja procesu zmian wizualizacyjnych w sieci stacji paliw LOTOS - udział w projektowaniu oraz wdrażanie nowych elementów małej oraz dużej wizualizacji
- Udział w przetargach związanych z wyborem dostawców usług oraz produktów niezbędnych do prowadzenia działań marketingowych (opracowywanie zapytań ofertowych, wniosków przetargowych oraz aktywny udział w komisjach przetargowych)
Lotos Paliwa Sp. z o.o.
Asystent Biura Marketingu
- Kontakty z kontrahentami zagranicznymi w ramach koordynacji działań związanych z programem lojalnościowym
- Przeprowadzanie researchu marketingowego, analiza rynku
- Zamówienia i dystrybucja materiałów promocyjnych
- Kontakty ze stacjami paliw podczas wprowadzania akcji promocyjnych
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Asystowanie w pracach dyrektora marketingu
- Opracowywanie i tłumaczenie materiałów marketingowych
PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Umowa zlecenie
Opracowywanie prezentacji na potrzeby szkoleń dla biegłych rewidentów
Logo
Umowa zlecenie
Agencja Promocji „M Promotion”
Udział w akcjach marketingowych organizowanych dla firmy British American Tobacco
Logo
Wolontariusz
Asthma Society of Ireland (Irlandia, Galway)
Organizacja oraz udział w zbiórkach pieniędzy na rzecz osób chorych na astmę
Logo
Modelka
Agencja Promocji "Aleksandra"
Udział w pokazach mody organizowanych przez agencję

Projekty

Wdrożenie pilotażowego projektu COSTA na stacje paliw LOTOS
Wdrożenie restauracji SUBWAY w sieci stcji paliw LOTOS
Wdrożenie systemu gospodarki magazynowej w ramach kategorii gastronomicznej
Wdrożenie marketingowe konceptu gastronomicznego Cafe Punkt

Szkolenia i kursy

- SUBWAY (14 dni, Cambridge) - Franchisee Course on the operation of a SUBWAY restaurant as a Non-Owner
- Negocjacje - współpraca i dochodzenie do celu (Langas Group)
- Profesjonalne negocjacje (Soulinvest)
- Podstawy zarządzania projektami (Advanced Solutions Institute Poland)
- Planowanie mediów (MK School)
- Zarządzani Jakością - System HACCP (Centrum Edukacji i Biznesu)
- Prezentacje i wystąpienia publiczne (Europejski Instytut Rozwoju Kadr)
- Szkolenia doskonalenia techniki jazdy I i II st. (Szkoła Jazdy Michała Kościuszko)

Edukacja

Logo
Zarządzanie (spec. Marketing), magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Europeistyka (spec. Zarządzanie), licencjackie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EVENTY
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR