Joanna Wilk

Architekt Marki
Ruda Śląska, śląskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Copywriting Digital Marketing E-commerce Event Management Google Analytics Internet Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Specialist
Freelancer
Tworzenie i realizacji strategii komunikacji marki w indywidualnie dobranych do celów biznesowych firmy kanałach komunikacji.
Logo
Marketing Manager
Optyka Oxys
1. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej budujących pozytywny wizerunek marek Okularium i Oxys na rynku lokalnym i globalnym.
2. Komunikacja i promocja oferty handlowej: social media, outdoor, www, Google działania lokalne.
3. Tworzenie i aktualizacja strategii komunikacyjnej marek.
4. Opracowanie i realizacja planu marketingowego.
5. Monitoring rynku i analiza konkurencji.
6. Przygotowani i wdrożenie taktyki budowania: relacji z klientem, świadomości marki, lojalności odbiorców.
7. Planowanie, realizacja i rozliczanie budżet marketingowego.
9. Organizacja i koordynacja eventów.
10. Współpraca z dostawcami opraw, szkieł, soczewek w zakresie promowania produktów.
11. Przygotowanie koncepcji materiałów marketingowych i koordynacja ich realizacji przez grafika.
12. Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, firmy kolportażowe, agencje reklamy, producenci reklamy i ekspozytorów, architekt, firma pozycjonerska, programiści) .
13. Opracowanie nowego wizerunku salonu i witryn.
Sklep Biegacza
Brand Manager
- Strategia komunikacji i budowania Marki (przykładowy zakres aktywności: TV, radio, outdoor, media internetowe, organizowanie wydarzeń, e-mail marketing, content marketing, social media, kreacje, SEO, SEM, RTB, afiliacje, aplikacje mobilne, partnerstwa, viral marketing, blogosfera, targi i wystawy, zawody sportowe, współpraca z celebrytami i sportowcami, projekty specjalne i wiele innych),
- Opracowywanie przekazu pod kątem wizualnym i merytorycznym dla wszystkich działań marketingowych zgodnie z polityką wizerunkową Firmy (AdWords, partnerzy, reklamy Facebook, pozycjonowanie, remarketing, reklamy outdoor, ulotki, witryny i wnętrza sklepów itp),
- Nadzorowanie codziennej aktywności w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych,
- Opracowywanie koncepcji i realizacja przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych,
- Działania pobudzające wzrost rynku w branży bieganie i fitness,
- Współpraca z dostawcami w zakresie synergii działań na polu promocji i marketingu,
- Budowanie i zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami jak i z klientami detalicznymi,
- Poszukiwania nowych możliwości rozwoju w zakresie pozyskiwania nowych klientów (narzędzia, rynki, grupy docelowe, funkcjonalności, komunikacja, dodatkowe usługi),
- Nadzorowanie organizacji sesji zdjęciowych na potrzeby e-commerce i reklamy,
- Analiza działań konkurencji i śledzenie trendów rynkowych,
- Rozwijanie programu lojalnościowego,
- Współpracowanie z pozostałą kadrą menedżerską w zakresie kształtowania oferty produktów i usług zgodnie z oczekiwaniami aktualnych i potencjalnych klientów,
- Motywowanie i angażowanie pozostałych pracowników Firmy w działania o charakterze wizerunkowym.
Blue shadow
Manager Marketingu
Główne obowiązki:
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży, Działem VM)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
Blue shadow
Specjalista ds. wizerunku i marketingu
Główne obowiązki:
1. Budowa i strategia komunikacji marki ( social media, radio, targi, www, e-mail marketing, content marketing, blogosfera, outdoor, prezentacje, pokazy mody,strategia pozycjonowania)
2. Kreowanie wizerunku marki ( www, social media, wnętrza sklepów, branding)
3. Marketingowe zarządzanie sprzedażą we wszystkich kanałach dystrybucji
(detal, hurt, e-commerce, B2B)
4. Marketing wewnętrzny( świadomość marki, ścieżka kariery, budowanie relacji)
5. Rozwój sieci sklepów franczyzowych.
6. Współpraca z Działem Kreatywnym, Działem Produkcji, Działem Sprzedaży)
7. Współpraca z firmami zewnętrznymi ( drukarnie, graficy, wyposażenie sklepów, organizatorzy targów, Dział Marketingu galerii handlowych)
8. Kontynuacja obowiązków Głównego Visual Merchandisera.
9. Koordynacja pracy Visual Merchandiserów Regionalnych
Blue shadow
Visual Merchandiser
1.Odpowiedzialność za pełen wizerunek sklepów
2.Tworzenie zasad i procedur związanych z Visual Merchandisingiem
3.Szkolenie i podnoszenie kompetencji pracowników w temacie VM.
4.Kontrola sklepów pod kątem VM
5.Kreatywny i czynny udział w akcjach promujących i budujących markę.
ETOS S.A.
Visual Merchandiser Regionalny
Główne obowiązki:
-wdrażanie i kontrola standardów VM w podległym regionie( 21 sklepów)
-szkolenie kierowników sklepów z bieżących zmian w standardach VM
-współpraca i szkolenie sprzedawców z zasad ekspozycji w salonie i na witrynie
-rekrutacja i szkolenie dekoratorów
-koordynowanie zespołu 7 dekoratorów
-przygotowanie sklepów do otwarcia( aranżacja nowego salonu, plus szkolenie nowego personelu w swoim regionie i poza nim)
Otwarcia z moim udziałem:
Zawiercie Powstańców, Olkusz Sławkowska, Wodzisław Powstańców, Gliwice Arena, Bielsko Biała Sarni Stok, Katowice 3 Maja, Sosnowiec Plaza, Puławy Galeria Zielona, Lublin Plaza, Gliwice Forum, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Korona, Rybnik Focus Park, Racibórz Galeria Młyńska, Bytom Plejada, Dąbrowa Pogoria,Bielsko Biała Gemini, Piotrków Trybunalski Focus Mall)
-praca w zespole VMR-ów nad nowymi standardami i rozwojem struktury VM
-współpraca z działem alokacji w zakresie optymalnego zatowarowania podległych salonów

Szkolenia i kursy

23-25.03.2015 Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru Kraków Warsztaty z Carol Morgan: Fashion Communication i Studio Fashion Forum

05-06.02.2014 VM STUDIO
Zarządzanie działem Visual Merchandisingu (16h)

25-26.01.2014 Fashion Camp
Szkolenie modowo-biznesowe PR i marketing

21.02.2013 IT MEDIA seminarium Zarządzanie Marką
Paweł Tkaczyk (8h)


22-26.08.2011 Artystyczna Alternatywa Kraków
Letnia szkoła wizażu i stylizacji

Rekrutacji i szkolenia pracowników-przeszkolona z tego zakresu przez firmę Pator –Centrum Kształcenia Biznesu

Edukacja

Logo
Architekt Marki, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Fizjoterapia dlaTechników Fizjoterapii, licencjackie
Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising

Zainteresowania

-Moda współczesna i historia mody
-Wizaż,stylizacja,kreacja wizerunku
-Salsa,joga,rolki
-Psychologia
-Muzyka
-Film
-Książka
-wycinanki;)

Inne

-Prawo jazdy kategorii B
-bardzo dobra znajomość MS OFFICE
-dobra znajomość panelu facebook
-zmysł estetyczny

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Alfabet Reklamy
Alfabet Reklamy
Nowo powstała grupa zrzeszająca ludzi związanych z Marketingiem, Reklamą i POS ,chcących wnieść swoje doświadczenie w budowę nowego portalu. Portal ukaże się w najbliższych miesiącach www.alfabetrekla
bachata
bachata
I nic więcej tłumaczyć nie trzeba :-)
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Centrum Handlowe
Centrum Handlowe
Grupa dla osób zainteresowanych rozwojem centrów handlowych w Polsce
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
fashion victims
fashion victims
tutaj znamy się na modzie :P
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
IT Katowice
IT Katowice
Grupa profesjonalistów IT związanych z regionem katowickim.
Latino Bailar
Latino Bailar
Dlatychktórzy kochają tańczyć łacine tzn nie tylko SALSA.
Massive Attack
Massive Attack
Grupa dla fanow Massive Attack
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.