Joanna Drewek
TELECOM CUSTOMER SERVICE, Gemalto
Tczew,
pomorskie
Umiejętności
Współpraca biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Komunikacja wewnętrzna
Microsoft Office
Negocjacje
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie ludźmi
praca w warunkach stresujących
motywowanie i wspieranie innych w działaniu
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
TELECOM CUSTOMER SERVICE
• Członek zespołu zarządzającego kompleksową obsługą klientów biznesowych • Obsługa kluczowego klienta z Wielkiej Brytanii, jak również z innych europejskich państw • W ramach obsługi klienta : zarządzanie zamówieniami klientów od momentu ich otrzymania do etapu posprzedażowego, regularne sporządzanie raportów, pozyskiwanie prognoz zakupowych i zamówień od klientów, cykliczne spotkania z klientami, prowadzenie prezentacji podczas spotkań biznesowych, nadzór nad tworzeniem nowych produktów klientów • Współpraca z wieloma oddziałami firmy na całym świecie (działy planowania, finansów, techniczne, transportu) • Codzienna współpraca z podwykonawcą (zarządzanie stanem magazynowym, nadzór przepływu zamówień i faktur, regularne spotkania) • Aktywny udział w projektach klientów, jak i projektach wewnętrzych • Codzienna praca w systemach ERP (MFGPRO, QAD, ORACLE) oraz zintegrowanej bazie produkcyjnej firmy (PDM)
Zastępca Dyrektora Handlowego
• Ścisła współpraca z Prezesem Spółki (ustalanie i omawianie strategii sprzedażowej, segmentacja klientów, codzienne raportowanie, udział w ustalaniu polityki cenowej)
• Reorganizacja procesów związanych z kluczowym klientem firmy (zarządzanie projektem)
• Aktywny udział w projekcie wdrożenia systemu ERP (Jeeves)
• Reorganizacja procesów związanych z kluczowym klientem firmy (zarządzanie projektem)
• Aktywny udział w projekcie wdrożenia systemu ERP (Jeeves)
Specjalista ds. Logistyki
• Zakup materiałów produkcyjnych (weryfikacja ofert handlowych, negocjacje cen, ścisła współpraca z działem transportu)
• Kompleksowa obsługa kluczowego klienta firmy (prognozowanie, egzekwowanie nowych zamówień, fakturowanie, zarządzanie reklamacjami, regularne telekonferencje i spotkania z klientem, ścisła współpraca z działem produkcji i działami technicznymi)
• Kompleksowa obsługa kluczowego klienta firmy (prognozowanie, egzekwowanie nowych zamówień, fakturowanie, zarządzanie reklamacjami, regularne telekonferencje i spotkania z klientem, ścisła współpraca z działem produkcji i działami technicznymi)
Młodszy instruktor ds. Organizacji Imprez
TCZEWSKIE CENTRUM KULTURY
• Samodzielne organizowanie imprez kulturalnych (w tym ogólnopolskich i międzynarodowych
• Przygotowywanie projektów materiałów reklamowych oraz ich realizacja
• Codzienny kontakt z lokalną prasą, radiem, telewizją
• Administrowanie strony internetowej TCK
• Przygotowywanie projektów materiałów reklamowych oraz ich realizacja
• Codzienny kontakt z lokalną prasą, radiem, telewizją
• Administrowanie strony internetowej TCK
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zakupy
Usługi profesjonalne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.