Joanna Czernicka

Asystentka ds. Administracyjnych
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
doradca klienta
świadczenie usług w zakresie operacji bezgotówkowych, realizacja zadań sprzedażowych, identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów, identyfikacja potencjalnych klientów klasy „Premium”, promocja i sprzedaż produktów i usług bankowych oraz usług bankowości elektronicznej, obsługa klientów zgodnie z wymaganiami prawnymi i wymaganiami w zakresie bezpieczeństwa, rozpatrywanie skarg klientów w ramach posiadanych kompetencji, obsługa wniosków dotyczących kart i usług elektronicznych oraz produktów kredytowych dla klientów indywidualnych i/lub podmiotów gospodarczych, prowadzenie rachunków klientów i monitorowanie obrotu oraz stanu zadłużenia, dokonywanie stosownych korekt transakcji, obsługa klientów anglojęzycznych

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna