Umiejętności
Copywriting
CRM
FMCG
Lobbing
Biuro prasowe
Public Relations
Social Media
Korekta
CMS Joomla
Prawo jazdy kat B
Redakcja i korekta tekstu
media relation
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
sp. ds. komunikacji i mediów
działania lobbingowe na rzecz polskiego handlu FMCG:
prowadzenie biura prasowego, przygotowywanie stanowisk prasowych i wypowiedzi dla dziennikarzy, autoryzacja, tworzenie biuletynu organizacji, reprezentowanie Izby w mediach oraz Sejmie i Senacie RP, organizacja konferencji prasowych, zarządzanie stroną internetową organizacji, udzielanie patronatów, prowadzenie profilu Izby na Facebooku i Twitterze.
Koordynowanie działań Fundacji Polskiego Handlu: sporządzanie sprawozdań, prowadzenie bieżących spraw, organizacja zbiórek charytatywnych, upowszechnianie działań CSR w małym biznesie, zarządzanie stroną internetową, prowadzenie profilu na Facebooku.
prowadzenie biura prasowego, przygotowywanie stanowisk prasowych i wypowiedzi dla dziennikarzy, autoryzacja, tworzenie biuletynu organizacji, reprezentowanie Izby w mediach oraz Sejmie i Senacie RP, organizacja konferencji prasowych, zarządzanie stroną internetową organizacji, udzielanie patronatów, prowadzenie profilu Izby na Facebooku i Twitterze.
Koordynowanie działań Fundacji Polskiego Handlu: sporządzanie sprawozdań, prowadzenie bieżących spraw, organizacja zbiórek charytatywnych, upowszechnianie działań CSR w małym biznesie, zarządzanie stroną internetową, prowadzenie profilu na Facebooku.
specjalista ds. upowszechniania
Projekt Kobiety 50+ Talenty Wiedzy finansowany przez UE
opracowywanie materiałów promocyjnych, przeprowadzanie kampanii medialnej (radiowej, bilbordowej, prasowej), organizacja konferencji prasowych i upowszechniających, organizacja szkoleń, udział w organizacji przetargów, przygotowywanie dokumentów wymaganych podczas realizacji projektu finansowanego przez UE
specjalista ds. monitoringu mediów
działania lobbingowe na rzecz polskiego handlu:
monitoring mediów, monitoring legislacyjny, prowadzenie profilu Izby na Facebooku, pozyskiwanie partnerów biznesowych, sporządzanie oficjalnych pism do urzędników państwowych, organizacja szkoleń
monitoring mediów, monitoring legislacyjny, prowadzenie profilu Izby na Facebooku, pozyskiwanie partnerów biznesowych, sporządzanie oficjalnych pism do urzędników państwowych, organizacja szkoleń
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.