Joanna Bednarczyk

Senior Content Designer
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OS3 multimedia
Senior Content Designer
OS3 multimedia
Content Designer
-tworzenie strategii komunikacji social media dla Klientów firmy
-tworzenie treści i opieka kreatywna nad markami (w tym dedykowanych sesji zdjęciowych pod media społecznościowe)
-monitorowanie i analiza bieżących działań oraz konkurencji
-śledzenie aktualnych trendów
-rekomendacje działań na prowadzonych profilach społecznościowych
-aktywizowanie i moderowanie społeczności
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii
Cruso Public Relations
Specjalista ds. Social Media
-tworzenie strategii obecności marek w mediach społecznościowych
-przygotowywanie contentu na profile społecznościowe klientów
-budowanie społeczności wokół marek
-animowanie społeczności
-moderacja
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii (grafik, paid social)
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
Logo
Asystentka właściciela firmy
We-Love-English
-planowanie i koordynacja działań e-marketingowych
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów drukowanych oraz innych form reklamy
-współpraca z grafikiem i informatykiem
-bieżące doradztwo i wsparcie klienta
-tworzenie treści na stronę internetową firmy
-koordynacja pracy lektorów
-przedstawianie oferty firmy i pozyskiwanie nowych klientów
-wsparcie w realizacji bieżących działań
-reprezentowanie firmy
PKT.PL
Specjalista ds. Social Media
-współtworzenie działu Social Media niemal od jego początku
-tworzenie i realizacja strategii komunikacji w portalach społecznościowych dla klientów firmy
-budowanie społeczności wokół marek i produktów
-animowanie społeczności
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
Glaubicz Garwolińska Consultants
praktykantka
-pomoc przy realizacji projektów
-pomoc przy organizacji konferencji prasowych
-tworzenie i aktualizowanie baz danych
-wyszukiwanie informacji
-edytowanie tekstów
Grupa o2 Sp. z o.o.
dziennikarka
-wyszukiwanie informacji i zdjęć
-pisanie tekstów

Szkolenia i kursy

Kurs pamięci i szybkiego czytania w Szkole Pamięci Wojakowskich

Intensywny kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem FCE

Edukacja

Logo
filologia polska, specjalizacja filologia dla mediów, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

-specjalizacja zawodowa - filologia dla mediów
-pisanie, gotowanie i inne formy twórczego wyładowania
-zainteresowanie branżą social media, blogosferą, PR-em, szeroko rozumianą tematyką lifestylową
-pasjonatka teatru, książek, mody oraz aranżacji wnętrz

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
absolwenci i studenci wszystkich wydziałów UW