Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Content Designer
-tworzenie strategii komunikacji social media dla Klientów firmy
-tworzenie treści i opieka kreatywna nad markami (w tym dedykowanych sesji zdjęciowych pod media społecznościowe)
-monitorowanie i analiza bieżących działań oraz konkurencji
-śledzenie aktualnych trendów
-rekomendacje działań na prowadzonych profilach społecznościowych
-aktywizowanie i moderowanie społeczności
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii
-tworzenie treści i opieka kreatywna nad markami (w tym dedykowanych sesji zdjęciowych pod media społecznościowe)
-monitorowanie i analiza bieżących działań oraz konkurencji
-śledzenie aktualnych trendów
-rekomendacje działań na prowadzonych profilach społecznościowych
-aktywizowanie i moderowanie społeczności
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii
Specjalista ds. Social Media
-tworzenie strategii obecności marek w mediach społecznościowych
-przygotowywanie contentu na profile społecznościowe klientów
-budowanie społeczności wokół marek
-animowanie społeczności
-moderacja
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii (grafik, paid social)
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
-przygotowywanie contentu na profile społecznościowe klientów
-budowanie społeczności wokół marek
-animowanie społeczności
-moderacja
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-współpraca z zespołem przy realizacji kampanii (grafik, paid social)
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
Asystentka właściciela firmy
We-Love-English
-planowanie i koordynacja działań e-marketingowych
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów drukowanych oraz innych form reklamy
-współpraca z grafikiem i informatykiem
-bieżące doradztwo i wsparcie klienta
-tworzenie treści na stronę internetową firmy
-koordynacja pracy lektorów
-przedstawianie oferty firmy i pozyskiwanie nowych klientów
-wsparcie w realizacji bieżących działań
-reprezentowanie firmy
-przygotowywanie i opracowywanie materiałów drukowanych oraz innych form reklamy
-współpraca z grafikiem i informatykiem
-bieżące doradztwo i wsparcie klienta
-tworzenie treści na stronę internetową firmy
-koordynacja pracy lektorów
-przedstawianie oferty firmy i pozyskiwanie nowych klientów
-wsparcie w realizacji bieżących działań
-reprezentowanie firmy
Specjalista ds. Social Media
-współtworzenie działu Social Media niemal od jego początku
-tworzenie i realizacja strategii komunikacji w portalach społecznościowych dla klientów firmy
-budowanie społeczności wokół marek i produktów
-animowanie społeczności
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
-tworzenie i realizacja strategii komunikacji w portalach społecznościowych dla klientów firmy
-budowanie społeczności wokół marek i produktów
-animowanie społeczności
-reagowanie w sytuacjach kryzysowych
-monitorowanie i raportowanie działań
-budowanie zasad współpracy i długoterminowych relacji z klientami firmy
Szkolenia i kursy
Kurs pamięci i szybkiego czytania w Szkole Pamięci Wojakowskich
Intensywny kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem FCE
Intensywny kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem FCE
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
-specjalizacja zawodowa - filologia dla mediów
-pisanie, gotowanie i inne formy twórczego wyładowania
-zainteresowanie branżą social media, blogosferą, PR-em, szeroko rozumianą tematyką lifestylową
-pasjonatka teatru, książek, mody oraz aranżacji wnętrz
-pisanie, gotowanie i inne formy twórczego wyładowania
-zainteresowanie branżą social media, blogosferą, PR-em, szeroko rozumianą tematyką lifestylową
-pasjonatka teatru, książek, mody oraz aranżacji wnętrz
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?